quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[Deel 459]Gedoemd tot borrelpraat
[POL-SC #458] Ach Thom, die van Sidekick is ook krom!
[POL-SC #457] Het einde der tijden is nabij
[Deel 546]Bestuurlijke vernieling. Maar nu even niet.
Harry_Sack, haal die topicnr. codering er nou eens af
Nee, dom doen gaat je slecht af.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dom doen gaat je slecht af.![]()
gEkKi3!quote:
En nu wel een punt.quote:
Ze heeft aardige tieten en met lang haar is ze lekker.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Landmass het volgende:
[afbeelding]
wat een !@#$ is het toch ook
Hoe laat komt ome Bush alweer precies aan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Tuana het volgende:
Wat een niveau hier zeg....
Aaahje!quote:
Zij gaat helemaal niks, want ik stem op SP de volgende verkiezingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Landmass het volgende:
[afbeelding]
hoi kaaskopjes van me, ik ga jullie landje lekker kapot maken met mijn progressieve cluppie
Vroeger zag ze eruit als een lelijke vrouw, nu ziet ze eruit als een lelijke man.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Landmass het volgende:
[afbeelding]
hoi kaaskopjes van me, ik ga jullie landje lekker kapot maken met mijn progressieve cluppie
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij gaat helemaal niks, want ik stem op SP de volgende verkiezingen.
Volgens jou zijn ALLE vrouwen lelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vroeger zag ze eruit als een lelijke vrouw, nu ziet ze eruit als een lelijke man.
Tot ze zegt dat ze maar eenmaal per maand een schone onderbroek aantrekt en deo is sowieso taboe in haar milieuvriendelijkheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze heeft aardige tieten en met lang haar is ze lekker.
Hij staat voor je deur... Watch out!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe laat komt ome Bush alweer precies aan?
Tactische zet, zo kan PvdA nooit een coalitie vormen met de VVD.quote:
Totaal verneukte pisnicht?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:52 schreef pberends het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |