quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[Deel 459]Gedoemd tot borrelpraat
[POL-SC #458] Ach Thom, die van Sidekick is ook krom!
[POL-SC #457] Het einde der tijden is nabij
[Deel 546]Bestuurlijke vernieling. Maar nu even niet.
Harry_Sack, haal die topicnr. codering er nou eens af
Nee, dom doen gaat je slecht af.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dom doen gaat je slecht af.![]()
gEkKi3!quote:
En nu wel een punt.quote:
Ze heeft aardige tieten en met lang haar is ze lekker.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Landmass het volgende:
[afbeelding]
wat een !@#$ is het toch ook
Hoe laat komt ome Bush alweer precies aan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Tuana het volgende:
Wat een niveau hier zeg....
Aaahje!quote:
Zij gaat helemaal niks, want ik stem op SP de volgende verkiezingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Landmass het volgende:
[afbeelding]
hoi kaaskopjes van me, ik ga jullie landje lekker kapot maken met mijn progressieve cluppie
Vroeger zag ze eruit als een lelijke vrouw, nu ziet ze eruit als een lelijke man.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Landmass het volgende:
[afbeelding]
hoi kaaskopjes van me, ik ga jullie landje lekker kapot maken met mijn progressieve cluppie
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij gaat helemaal niks, want ik stem op SP de volgende verkiezingen.
Volgens jou zijn ALLE vrouwen lelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vroeger zag ze eruit als een lelijke vrouw, nu ziet ze eruit als een lelijke man.
Tot ze zegt dat ze maar eenmaal per maand een schone onderbroek aantrekt en deo is sowieso taboe in haar milieuvriendelijkheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze heeft aardige tieten en met lang haar is ze lekker.
Hij staat voor je deur... Watch out!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe laat komt ome Bush alweer precies aan?
Tactische zet, zo kan PvdA nooit een coalitie vormen met de VVD.quote:
Totaal verneukte pisnicht?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:52 schreef pberends het volgende:
tvp
Hi Sjors, com'on in, beer?quote:
O, waren die nummers gelinkt aan slowchatsuggestie?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[Deel 459]Gedoemd tot borrelpraat
[POL-SC #458] Ach Thom, die van Sidekick is ook krom!
[POL-SC #457] Het einde der tijden is nabij
[Deel 546]Bestuurlijke vernieling. Maar nu even niet.
Harry_Sack, haal die topicnr. codering er nou eens af
Het zijn geen managers, het zijn inspiratorsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:49 schreef Tuana het volgende:
Wat een niveau hier zeg....
SV De totaal verneukte pisnicht?quote:
Ik dacht eerder aan een Groep.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
SV De totaal verneukte pisnicht?
Gedoemd tot borrelpraat?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een Groep.
Ja, we wachten op jouw boutades over pedofeten en Mohammedanen enz.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dit is niet eens borrelpraat, dit is gewoon pure onzin.
Over Marokkanen kunnen we niet praten, die houden niet van borrels.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dit is niet eens borrelpraat, dit is gewoon pure onzin.
CIV of een obscure slag van Byzantium?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:00 schreef Monidique het volgende:
Griekse troepen, bestaande met name uit Turken en Mongolen, tegen West-Europese strijders. Hoe zwaar moet het zijn voor Hagenezen wanneer zulke waarheden toch echt... waarheden zijn.
Meneer Lazrak moet zijn Nederlands eens gaan oppoetsen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:59 schreef Tuana het volgende:
Dat jou vriendje
Die ziet de bui al hangen. Zware hoofdpijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:02 schreef pberends het volgende:
LOL, minister Brinkhorst met een fietshelm op (journaal).
Maar die moeten zich eens gaan aanpassen aan de Nederlandse samenleving.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over Marokkanen kunnen we niet praten, die houden niet van borrels.
Met hun bezopen kop zou het beter worden denk je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Maar die moeten zich eens gaan aanpassen aan de Nederlandse samenleving.
Ik zat even in een boek over de Kruistochten te lezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
CIV of een obscure slag van Byzantium?
.... en samen met hem 80% van de Nederlandse burgersquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Meneer Lazrak moet zijn Nederlands eens gaan oppoetsen....
Zeker. Zolang ze maar in hun eigen cafés blijven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met hun bezopen kop zou het beter worden denk je?
Ah, de goede oude tijd!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zat even in een boek over de Kruistochten te lezen.
Ik zie andere partijen zulke fouten niet maken op hun site, zelfs Wilders niet!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:06 schreef Tuana het volgende:
[..]
.... en samen met hem 80% van de Nederlandse burgers
Wat schenken ze in de moskee?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeker. Zolang ze maar in hun eigen cafés blijven.
Toen deugden de Christenen nog wel ergens voor, he?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ah, de goede oude tijd!.
Als je Byzantium haat, ja, dan wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ah, de goede oude tijd!.
Politieke partijen mochten willen dat ze 80% van de burgers bereikten!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zie andere partijen zulke fouten niet maken op hun site, zelfs Wilders niet!
Wat zou Pareto ervan maken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:09 schreef Tuana het volgende:
[..]
Politieke partijen mochten willen dat ze 80% van de burgers bereikten!
Oud mannenzweet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat schenken ze in de moskee?
nu we er toch over bezig zijn: op TV ook een programma over de Kruistochtenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zat even in een boek over de Kruistochten te lezen.
Ik zit dan te kijken naar een toneelstuk, vermoed ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nu we er toch over bezig zijn: op TV ook een programma over de Kruistochten
Saladdin en Coeur de Lion, geweldig! Bedankt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nu we er toch over bezig zijn: op TV ook een programma over de Kruistochten
quote:Bonzi_Buddy - holocast was geen sprookje. 48 uur.
beter geacteerd iig denk ik dan de Achterbuurt van Nederland oid ea SBS juweeltjesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zit dan te kijken naar een toneelstuk, vermoed ik.
Zijn dat de vervolgfilms op Aladin en The Lion King?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Saladdin en Coeur de Lion, geweldig! Bedankt.
Nee, de proloog.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zijn dat de vervolgfilms op Aladin en The Lion King?
Disney gaat wel achteruit in zijn titels zeg
quote:
Drink er een paar op mijn gezondheid. Nu moet ik echt weg.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Is de tour dan al weer begonnen,
moet ik snel nog een krat erbij halen/
Allang al.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Is Underworld nog niet terug?.
Doe mij maar Lindahl...quote:
Logisch...quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:24 schreef Drugshond het volgende:
Hey mijn bannetje is weg....... xxx Nikky waar je ook zit...
Odd Stewartquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nog 25 minuten en we gaan massaal Nikkerleneon kijken.
Saxist!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze heeft aardige tieten en met lang haar is ze lekker.
Moet je eens in de spiegel kijken, en dan betasten. Kan je niks anders doen dan JdW gelijk geven hoorquote:
Wij allemaal, DoG, wij allemaalquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Moet je eens in de spiegel kijken, en dan betasten. Kan je niks anders doen dan JdW gelijk geven hoor
Misschien met een zak over de kop?quote:
IRL is ze best lekker hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Misschien met een zak over de kop?
Zeker, een beetje vinnig zelfsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
IRL is ze best lekker hoor.
Vroeger nog wel, maar met die korte kop van nu pas ik even.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Net zoalsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
OMGquote:
Heh, wat doe je nou, zag het plaatje en moest gelijk naar me exzwagertje bellen om ff een walvisvaarder hier naar toe te sturenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:19 schreef Harry_Sack het volgende:
wie is r.hoetink?
uhmmmmm, ikke niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:19 schreef Harry_Sack het volgende:
wie is r.hoetink?
kom op Aaah dat moet je mooier kunnen makenquote:
Ja, maar ik had even geen zin en moest toch iets.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
kom op Aaah dat moet je mooier kunnen maken
Ja, die is een stuk beter jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar ik had even geen zin en moest toch iets.
Op deze ben ik nog wel trots:
[afbeelding]
Mon frere, bien sur! Cigar?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, die is een stuk beter ja
Biertje??
Bare bra!!!!! Tusen takk!quote:
Euh, welja!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Bare bra!!!!! Tusen takk!
Sorry. Geen politieke discussie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:39 schreef Drugshond het volgende:
Benoem de 3 mooiste politieke figuren.
Stemmen mensen... laat je persoonlijke voorkeur eens zien.![]()
Shit Sizzler gooit het topic naar B&H..... zonde...POL was leuker.
http://content.ringtones.(...)ngtones/87701144.wavquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:33 schreef Sidekick het volgende:
Raymond Halsema is ook weer aanwezig?
.....wat....bazel....je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:10 schreef Riverpoet31 het volgende:
Denkt aan die workaholics, die lui die 60 uur per week werken, en mensen geld afhandig maken, en die naar huis bellen.....naar moeder met de kids.....sorry, ik moet overwerken......en ondertussen gaan ze naar de hoeren, en laten zich als een hond behandelen...met zweep en al.....
zielig? of niet?
quote:Veel Duitsers willen Berlijnse Muur terug![]()
BERLIJN - Bijna een kwart van alle West-Duitsers en 12 procent van de Oost-Duitsers willen de Berlijnse Muur terug, vijftien jaar na de val van de Muur. Dat blijkt uit een zaterdag gepubliceerd onderzoek van de Vrije Universiteit van Berlijn en het onderzoeksbureau Forsa onder 2000 Duitsers.
Zij moesten antwoord geven op de vraag: Zou het beter zijn als de Muur tussen Oost en West nog bestond? De Berlijnse Muur was het symbool van de Koude oorlog. De Muur viel op 9 november 1989 en daarmee kwam de weg vrij voor de hereniging van het communistische oosten (de DDR) en het kapitalistische westen van Duitsland op 3 oktober 1990. Ondanks het feit dat vele tientallen miljarden euro's in het oostelijke deel zijn gepompt, heeft de oude DDR nog steeds te maken met een hoge werkloosheid en een dalende bevolking.
Uit de peiling blijkt verder dat 47 procent van de Oost-Duitsers het eens is met de verklaring dat het Westen ,,het oosten heeft verworven als een kolonie''. Daar staat tegenover dat 58 procent van de ondervraagde Westerlingen instemt met de verklaring dat de ,,Oosterlingen zwelgen in zelfmedelijden''.
ANP
Bron: LC
Heeft je rechtse vriendje het net met je uitgemaakt?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:10 schreef Riverpoet31 het volgende:
Denkt aan die workaholics, die lui die 60 uur per week werken, en mensen geld afhandig maken, en die naar huis bellen.....naar moeder met de kids.....sorry, ik moet overwerken......en ondertussen gaan ze naar de hoeren, en laten zich als een hond behandelen...met zweep en al.....
zielig? of niet?
Veel Duitsers willen Pommeren, Silezie en Pruisen ook terug.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Maurice de Hond ook al in Duitsland actief:
[..]
en terechtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:23 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Veel Duitsers willen Pommeren, Silezie en Pruisen ook terug.
[afbeelding]
je brood verdienen met het afnemen van popie enquettesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niemand heeft volgens mij gemerkt dat ze zwanger wasquote:
Ik wil de Muur ook weer terug, maar dan met soepelere regels om uitwisseling tussen Oost en West mogelijk te maken. Da's veel beter dan dit Europaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Welke bezopen kerel is daar overheen gegaan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Niemand heeft volgens mij gemerkt dat ze zwanger was.
vast onderdeel van Schroders plannen van nieuwe werkgelegenheidsprojectenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik wil de Muur ook weer terug, maar dan met soepelere regels om uitwisseling tussen Oost en West mogelijk te maken. Da's veel beter dan dit Europa
Laten we het hopen, de aanloop naar de jaren 90 waren een vergissing, kijk maar naar wat er van de love parade over is geblevenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
vast onderdeel van Schroders plannen van nieuwe werkgelegenheidsprojecten
LOLquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Laten we het hopen, de aanloop naar de jaren 90 waren een vergissing, kijk maar naar wat er van de love parade over is gebleven
Overigens even iets anders: www.groepwilbers.nl verwijst naar www.geenpunt.nl, toeval ?![]()
Ik keek naar voetbal, jij toch ook :Squote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL. Kwam Wilbers nog bij de fragmenten langs of niet?
Ow ja, duhhhhhquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik keek naar voetbal, jij toch ook :S
quote:
Geef mij eens een NIEUWE reden waarom ik zielig ben.quote:
Ik heb zoveel wegen, ik raak er altijd wel een kwijt. Welke bedoel je?quote:en de weg kwijt
O, ik zie al waarom je me zielig noemt. Je hebt me doorgelicht.quote:Denkt aan die workaholics, die lui die 60 uur per week werken, en mensen geld afhandig maken, en die naar huis bellen.....naar moeder met de kids.....sorry, ik moet overwerken......en ondertussen gaan ze naar de hoeren, en laten zich als een hond behandelen...met zweep en al.....
zielig? of niet?
quote:Is Meki boos op klanten die bij de concurrent kopen?
PFFFFFFFFFFRT PROEST !quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, ik zie al waarom je me zielig noemt. Je hebt me doorgelicht.
Nee Niksquote:
Waarom zou ik? Symptomen moet je toch eigenlijk met symptomen bestrijden? Wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet jij speedfreak niet zieken?
Ik zou denk ik HBO gaan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Symptomen moet je toch eigenlijk met symptomen bestrijden? Wat zou jij doen?
Hm, wat is dat, dat soort karmagevoelige zaken komen altijd bij je terug hoor..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou denk ik HBO gaan doen. [afbeelding].
Karma als boemerang? Karma is voor meisjes die schoolagenda's kopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hm, wat is dat, dat soort karmagevoelige zaken komen altijd bij je terug hoor..
willen we mekaar nou echt pijn doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Karma als boemerang? Karma is voor meisjes die schoolagenda's kopen.
Dat is het wapen tegen de zzzzzzzzzzzz.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef Harry_Sack het volgende:
en waarom spreekt iedereen met een zachte G ?
Jij hebt mij al eens gekwetst.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
willen we mekaar nou echt pijn doen?
Waarmee dan? Heeft het met Tuaantje te maken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij hebt mij al eens gekwetst. [afbeelding].
Met een foto.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarmee dan? Heeft het met Tuaantje te maken?
Met je arische krulletjes?quote:
sorry, ik kan me er weinig van herinneren. Ik beledig dagelijks mensen, weet jequote:
Ja, je moet je toch verweren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
sorry, ik kan me er weinig van herinneren. Ik beledig dagelijks mensen, weet je
Da is al een jaar of 5 hip hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, wat is dit nou weer voor geouwehoer? "Mediation''. Na ''debater'' en ''onwerkbaar'' alweer een (quasi)Angelsaksisch gezwel in de Nederlandse taal. Idiote halfzachte ''rechtsgeleerden''.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vooral met mijn gapende mond en enthousiaste oogopslag.
Ik denk dat ik toch liever eerst met Tuaantje praatquote:
Wist je dat nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch liever eerst met Tuaantje praat
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wist je dat niet
ze heeft meer haar groei dan dit figuur hoor,
Politicologie.quote:en ze studeert iets met politiek
Dat valt best mee.quote:en is links
Als zij lelijk is en haar zus ook, dan is schoonheid een leugen.quote:dus is ze nog lelijker ook.
shhhhhhtt, dat weet ik ook wel dat dat niet zo isquote:
ja, dattuh dusquote:[..]
Politicologie.
Dat ze op rechtse ballen valt maakt haar inderdaad meer een centrist ja.quote:Dat valt best mee.
[..]
oeh, ik dacht dat ze alleen maar een heel jong zusje had, heeft ze ook nog een oudere danquote:Als zij lelijk is en haar zus ook, dan is schoonheid een leugen.
Hoe komt iedereen daar toch bij?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat ze op rechtse ballen valt maakt haar inderdaad meer een centrist ja.
Ja, inderdaad, feitelijk is het een zusje. Maar des te erger voor de feiten!quote:oeh, ik dacht dat ze alleen maar een heel jong zusje had, heeft ze ook nog een oudere dan
Heeft ze me verteld, maar het feit dat ik meer pakken heb dan de standaard bal maakte helaas geen indrukquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen daar toch bij?
Oh, das dan ietwat te jong voor mij.quote:[..]
Ja, inderdaad, feitelijk is het een zusje. Maar des te erger voor de feiten!.
Atoombom?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Johan_de_With het volgende:
&^%$%#, grote explosie in Libanon.
Het is pas genant als ze er nooit achter komt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Best genant om zo over Tuana te praten als ze er niet bij is.
Ze lurkt wel meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zullen we Sidekick of Sizzler vragen of ze de posts willen verwijderen ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is pas genant als ze er nooit achter komt.
Hoe weet jij dat?quote:
Sidekick hoopt nog altijd dat slijmen wat uithaalt en sizzler kan het niet schelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zullen we Sidekick of Sizzler vragen of ze de posts willen verwijderen ?
Ja, inderdaad, ik wil hier niet mee geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Laat me raden: in de christelijke wijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:03 schreef Johan_de_With het volgende:
&^%$%#, grote explosie in Libanon.
Oh, entiteit Tuana is gekoppeld aan entiteit Sjunquote:
Vergeet het. Die jongens berekenen hun kansen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sidekick hoopt nog altijd dat slijmen wat uithaalt en sizzler kan het niet schelen.
Das niet eerlijk RJ je hebt gespiekt..........quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Laat me raden: in de christelijke wijk.
Sie haben keine Lust es zu riskieren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik wil hier niet mee geassocieerd worden![]()
Door een boomwortel?quote:
Ach man zeur niet zo maar zuip!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:22 schreef Drugshond het volgende:
Wat is dit voor een GTST/Bagger topic....![]()
![]()
Anders binden we hem vast aan de kroonluchter.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach man zeur niet zo maar zuip!
En dan gaan we hem schommelenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Anders binden we hem vast aan de kroonluchter.
quote:Bomb explodes in East Beirut, five wounded
3/26/2005 9:00:00 PM GMT
Lebanese security sources said a car bomb exploded in an industrial suburb of east Beirut late Saturday, causing a large fire and wounding five people.
A rigged Buick car exploded in the industrial area in Dikwanah suburb in Christian east Beirut and according to the security sources fire fighters were trying to contain blazes in two buildings as thick black smoke rose into the night sky.
Ambulances and rescue workers rushed to the scene, witnesses said.
"A large bomb exploded near a commercial center in Sin al-Fil," said the security source who declined to be named.
It was not immediately known if there were people in the buildings in the area where factories, printing houses and warehouses are located.
Als die maar niet moet kokken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En dan gaan we hem schommelen
totdat ie smeekt om hem weer naar beneden te laten
Vara en leuk?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Die heb ik op DVD, dus ik blijf lekker VARA kijken.
OK, ik weet dat je niet mag kijken Aaah, ik vertel wel of het leuk was.
Oh ja, Mars Attackquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De president van de Verenigde Staten is zojuist vermoord!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh ja, Mars Attack
Ik zat al te kijken op de bbc
Meneer Guinnes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
HEEEEEEEEEEEE GB
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit is echt een baggertopic met stip!
Dan moet je daar verzaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Fuck he, ik moet morgen werken op Center Parcs :S
Kom op zeg, ik ben iemand die a la carte en VIP partijen draait.
Camping smoking aan en losgaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Fuck he, ik moet morgen werken op Center Parcs :S
Kom op zeg, ik ben iemand die a la carte en VIP partijen draait.
quote:Coalitie eens over voortgang kabinet
Uitgegeven: 26 maart 2005 10:19
Laatst gewijzigd: 26 maart 2005 22:05
DEN HAAG - De regeringspartijen CDA, VVD en D66 zijn het zaterdag na ruim elf uur onderhandelen eens geworden over hoe ze verder willen in het kabinet-Balkenende. De politieke crisis, die dinsdag begon toen het D66-kroonjuweel van de gekozen burgemeester sneuvelde in de Eerste Kamer, is daarmee bezworen.
Het akkoord omvat een rechtstreeks gekozen burgemeester in 2010, een kleine wijziging van het kiesstelsel in 2007, een verhoging van het budget voor onderwijs met structureel een kwart miljard euro en een half miljard euro voor kennis en innovatie, die afkomstig is uit een meevaller van de aardgasbaten.
quote:Artist: The Kinks Lyrics : Song: Everybody's Gonna Be Happy
And I know, and I know,
And I know that ev'rybody,
And I know that ev'rybody be happy,
As happy as you and me.
'Cause I know, I know.
Come on baby let me tell you
All the things I wanna say
All the things I wanna say, and
Ev'rybody's gonna be happy,
Which means you and me, my love
And I know, and I know,
And when I see ya walking down the street
Well it makes me happy to see you walkin'
It makes my life complete
'Cause I know, I know.
And I know, and I know,
And I know that you and me,
And I know that you and me be happy,
As happy as we can be.
'Cause I know, I know.
And I know, and I know,
And I know, and I know,
And I know...
Wat? HBO kijken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou denk ik HBO gaan doen. [afbeelding].
En dan weer uitkering gaan trekken??quote:
Wat kun je zoal?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En dan weer uitkering gaan trekken??
Oh nee, binnen kort hopelijk toch weer een normale baan
@GB EEN TROPENBROEK EN EEN POLO IS NIET FIJN
vooral niet omdat het geloof ik maar 1 keer in de week gewassen wordt :s
Whehehe jammer he linkse ouwe lul die in zijn puberjaren is blijven hangen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:26 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een vreselijke homo is Dittrich met zijn buitenbillenakkoord
Welk links element wil je daar precies aan ophangen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Whehehe jammer he linkse ouwe lul die in zijn puberjaren is blijven hangen.
Hee dat ben ik hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Whehehe jammer he linkse ouwe lul die in zijn puberjaren is blijven hangen.
Sick.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik ga maar slapen
Sov søt kjære venner minne
Venner is ook meervoudquote:Op zondag 27 maart 2005 00:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
ps: ik heb liever niet dat je me publiekelijk kjære noemt. Toch mag ik je wel.![]()
![]()
Dat zul jij denk ik nooit weten.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:45 schreef Vassili_Z het volgende:
Erg irritante avatar '' Aahikwordgek''....
Zou je ook zo in het echt zijn ? irritant ?
Ja, nee, okay.quote:
Weet je wat irritant is? Anouk.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:45 schreef Vassili_Z het volgende:
Erg irritante avatar '' Aahikwordgek''....
Zou je ook zo in het echt zijn ? irritant ?
Mistet fingrene i jakt på kjæreste?quote:
Die kan handig zijn bij een first date.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
of ik een vinger mis in de jacht naar een liefje?
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wel knap trouwens, zin is redelijk correct, mijn niveau ongeveer
Een soort Noordpool?quote:Op zondag 27 maart 2005 01:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, afkomst is deels Pools
mijn nazaad is weer half Noors
Ja, mijn broer heeft een soort zuidpoolquote:
Flink bezig geweest!quote:Op zondag 27 maart 2005 01:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, mijn broer heeft een soort zuidpool
Mijn nichtje is half spaans
Hebbie een dochter??quote:Op zondag 27 maart 2005 01:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mijn broer heeft dan ook de leeftijd ervoor, en dan te bendenken dat miijn dochter 7 jaar ouder is dan mijn nichtje
Hebbie die Norton gehaalt????
quote:Jantje Smit & Ali B. - Ik ben oma zat.
Ed van Thijn & Thom de Graaf - That's what friends are for.
Michael Jackson & Gary Glitter - Song For The Children.
X-file?quote:Op zondag 27 maart 2005 07:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Grrrrrrrr, weer een bon in de bus voor een snelheidsovertreding. Eentje die ik onmogelijk gepleegd kan hebben. Lachen die Mulder omgekeerde bewijslast, nu maar een foto regelen ofzo
Tja, kan ook gewoon back-office zijn. Je wilt niet weten wat ik allemaal tegenkom. Gebeurt ook in Nederland.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:23 schreef Drugshond het volgende:
Wat zijn er toch een stel idioten op de wereld.
Naast P2P draai ik ook peergardian als een soort van protectie tegen dat <BIG> zwijntje.
Ik zie in mijn IP lijst de volgende IP terug komen . met de omschrijving
192.84:xxx.xxx:4662 INFN - the National Institute of Nuclear Physics = Italie
http://www.infn.it/indexen.php
Dus ergens staat er een nucleaire onderzoekscentrum een computer te p2p filesharen. Waarvan er een poort open staat.
![]()
![]()
Een paar van de grotere emule-servers werd ook op een universiteit gedraaidquote:Op zondag 27 maart 2005 11:23 schreef Drugshond het volgende:
Wat zijn er toch een stel idioten op de wereld.
Naast P2P draai ik ook peergardian als een soort van protectie tegen dat <BIG> zwijntje.
Ik zie in mijn IP lijst de volgende IP terug komen . met de omschrijving
192.84:xxx.xxx:4662 INFN - the National Institute of Nuclear Physics = Italie
http://www.infn.it/indexen.php
Dus ergens staat er een nucleaire onderzoekscentrum een computer te p2p filesharen. Waarvan er een poort open staat.
![]()
![]()
en voor 6 miljoen mensen is daar geen voedsel meer... is dat toeval?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit is natuurlijk een Amerikaans complot!
Nou als het daar al een paar weken heerst.... En Korea komt er nu schoorvoetend mee naar buiten dan is er wel iets meer aan de hand. Ik denk dat je er gelijk een doom-scenario op los mag laten.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit is natuurlijk een Amerikaans complot!
Was gister op het nieuws op de radio. De voedselhulp aan Korea zit zonder voorraden en geld. En de oogst in Korea is al jaren niet voldoende...quote:
Ja, ik vrees ook dat het heel erg fout kan gaan. De vogelpest is toch alweer de opvolger van aids qua impact en gebrek aan kennis daarover.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou als het daar al een paar weken heerst.... En Korea komt er nu schoorvoetend mee naar buiten dan is er wel iets meer aan de hand. Ik denk dat je er gelijk een doom-scenario op los mag laten.
Hoelang duurde het ook alweer met die grote treinramp (met explosieven) voordat het eerste nieuws naar buiten kwam (met goedkeuring van de koreaanse overheid).
En wat zit je haar leuk vandaag Bóór, je ziet er gewoon echt goed uit.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Nee, heus, jij kunt de nieuwe premier worden! Echt, we bakken ze nogmaals bruin!
Tot hoevere laat de bevolking zich nog uitzuigen..... ?!quote:Op zondag 27 maart 2005 11:39 schreef George-Butters het volgende:
Was gister op het nieuws op de radio. De voedselhulp aan Korea zit zonder voorraden en geld. En de oogst in Korea is al jaren niet voldoende...
quote:Vanaf de jaren zeventig werd hij de Conducator (= 'Leider') genoemd; dezelfde titel die de dictator Ion Antonescu in de jaren veertig droeg.
Om de staatsschuld terug te dringen mocht er in de winter amper worden gestookt. Uiteindelijk werd de staatsschuld inderdaad teruggedrongen, maar dat het volk daar hinder van ondervond, deerde de dictator schijnbaar niet; evenals zijn plan om de Roemenen ervan te overtuigen dat ze teveel aten. (De ware reden was natuurlijk dat er te weinig voedsel was).
Halverwege de jaren tachtig kwam Ceauşescu met zijn meest bizarre idee: het platteland en de plattelandsdorpen moest in haar huidige vorm verdwijnen. De oude dorpen moesten worden vernietigd en vervangen door een soort agrarische centra. Boeren zouden dan een soort agrarische arbeiders worden. Dit leidde tot binnen- en buitenlandse kritiek. Deze plannen werden echter niet uitgevoerd omdat Ceauşescu in 1989 ten val kwam.
De Wouter Bos van Roemeniëquote:Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot hoevere laat de bevolking zich nog uitzuigen..... ?!
Kennen we deze mijnheer nog ?
[afbeelding]
Kleine omschrijving
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Boor, dat fust zetten we op de D'66 rekening, kan jou het bommen, je bent welkom bij de VVD!
Oh jaquote:Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot hoevere laat de bevolking zich nog uitzuigen..... ?!
Kennen we deze mijnheer nog ?
[afbeelding]
Kleine omschrijving
[..]
En wat hebben we gelachen he, wat nou vroeger was alles beter? Neem het er maar van, het staat er voorquote:Op zondag 27 maart 2005 11:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Boor, dat fust zetten we op de D'66 rekening, kan jou het bommen, je bent welkom bij de VVD!
Mijn Godquote:Op zondag 27 maart 2005 11:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Nee, heus, jij kunt de nieuwe premier worden! Echt, we bakken ze nogmaals bruin!
Volgens mij was dat die vent die gister in de stadionspeaker zong om de dappere Roemenen aan te moedigenquote:
Ja! En ik was al vroeg wakker.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
we hebben weer die klotezomertijd, heeft er iemand al een jetlag?
Schuld van d66quote:
Toen ik naar bed ging, was ik al een uur kwijt zonder de alcoholquote:Op zondag 27 maart 2005 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
we hebben weer die klotezomertijd, heeft er iemand al een jetlag?
Beoordelingsgesprek dacht ik persoonlijk eerder aanquote:Op zondag 27 maart 2005 12:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg, wordt het niet eens tijd voor een functioneringsgesprek met de Paus?
Zo geruisloos wordt die nieuwe alcoholaccijns er dus al doorgedruktquote:Op zondag 27 maart 2005 12:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Toen ik naar bed ging, was ik al een uur kwijt zonder de alcohol
Dat Bush ook hem in leven zou houden?quote:Op zondag 27 maart 2005 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat moeten moslims niet denken van zo'n kerkelijke plant?
Inderdaad, als de voetbalrechten nou nog in publiekshanden waren..quote:Op zondag 27 maart 2005 12:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Publieke omroep wordt slagvaardiger!!! Nou, Boris, dat heb je verdraaid goed onderhandeld, dat had Nederland ook net nodig. Nu zijn we écht blij!
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat Bush ook hem in leven zou houden?
Dat bedoelde ik dus niet. Ik wens geen cent bij te dragen aan die onzin.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Inderdaad, als de voetbalrechten nou nog in publiekshanden waren..
Alsof jij Sesamstraat zou willen missen, of het jeugdjournaalquote:Op zondag 27 maart 2005 12:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus niet. Ik wens geen cent bij te dragen aan die onzin.
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Alsof jij Sesamstraat zou willen missen, of het jeugdjournaal
Hetzelfde moort morele chantage als ''Studio Sport met Mart Smeets is Hollandser dan boernk'oal.''quote:Op zondag 27 maart 2005 12:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Alsof jij Sesamstraat zou willen missen, of het jeugdjournaal
Zolang we nog geen Europese identiteit hebben welquote:Op zondag 27 maart 2005 12:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hetzelfde moort morele chantage als ''Studio Sport met Mart Smeets is Hollandser dan boernk'oal.''
Inderdaad en wat gingen ze er toch prat op.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hetzelfde moort morele chantage als ''Studio Sport met Mart Smeets is Hollandser dan boernk'oal.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |