abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25764280
Cherrymoontraxx,
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schiavo lijkt me nu niet de meest betrouwbare persoon.
Je bent je aan het gissen naar de motieven van haar man. Feit is dat hij kan scheiden om met zijn minnaar te trouwen. Hij heeft al vijftien jaar van zijn leven met een kasplantje doorgebracht. Wie ben jij om hem zijn motieven valselijk in twijfel te brengen?
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat jij psychisch ook wat in de knoei zit.
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een aanname is altijd gevaarlijk.
Dit zijn geen argumenten. Door zulke posts verlaag je het niveau van de discussie en nog meer je eigen niveau.
Laat duidelijk zijn ik door je laagheid heen probeer te kijken om je argumenten aan te vallen.
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, het ging over een conservatieve of christelijke partij. Michael is uit op overlijdenspapieren, anders zou hij dat aanbod van die zakenman wel aannemen, die kan haar immers wellicht in betere conditie krijgen.
En je bent ook nog eens slap aan het lullen. 90% van de hersenen zijn weg. Robocop is een film en zelfs daar hadden ze nog meer dan 10% van zijn hersenen over.

Ik snap niet dat het niet doordringt dat ze weg is. Let's face it, ze is er niet meer. Ik zou die periode in mijn leven allang hebben willen afsluiten. Hoe krom is het om vijftien jaren lang naar een kasplantje te komen kijken! Kun jij tegenover andere patienten rechtvaardigen dat haar lichaam elke dag gevoed en verzorgd wordt, terwijl zij met dezelfde zorg wel gered kunnen worden?
pi_25764418
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:06 schreef NorthernStar het volgende:
Daarom zei ik al eerder dat hij op het verkeerde adres is bij die man en bij het Amerikaanse recht of het Amerikaanse wetboek moet zijn.

Zelfs al zou die man foute motieven hebben (wat ik niet geloof) dan heeft hij keurig netjes gedaan wat de wet hem voorschrijft. Als CMT er dus een probleem mee heeft moet hij bij de wetgever zijn. Bijvoorbeeld diegene in zijn icon.
Micheal Schiavo moest 2 zaken boven verdenking aantonen:

1. Dat zijn vrouw bij leven en bewustzijn had verklaard zo niet in leven gehouden te worden.
2. Dat zij in staat verkeerde die onomkeerbaar was zonder uitzicht op genezing.

Beide zaken zijn volgens de rechter boven verdenking aangetoont. Dat heet een rechtsstaat. Ook in talloze beroepsprocedures is er geen enkel feit aangedragen (geruchten, leugens en van-horen-zeggen verklaringen zijn geen bewijs) wat afbreuk heeft gedaan aan de uitspraak van de rechter, voor CMT's edificatie, de rechters zijn bepaald niet allemaal democraten geweest.

Ik zou niet weten wat een rechtsstaat zou kunnen doen om een dergelijk proces 'beter' te regelen, in Nederland doen wij het precies zo al hebben wij tenminste de mogelijkheid om actieve euthanasie te plegen, die mogelijkheid is in 49 staten van de VS niet aanwezig.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2005 19:55:24 ]
pi_25764478
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Micheal Schiavo moest 2 zaken boven verdenking aantonen:

1. Dat zijn vrouw bij leven en bewustzijn had verklaard zo niet in leven gehouden te worden.
2. Dat zij in staat verkeerde die onomkeerbaar was zonder uitzicht op genezing.

Beide zaken zijn volgens de rechter boven verdenking aangetoont. Dat heet een rechtsstaat.
Ik zou niet weten wat een rechtsstaat zou kunnen doen om een dergelijk proces 'beter' te regelen, in Nederland doen wij het precies zo al hebben wij tenminste de mogelijkheid om actieve euthanasie te plegen, die mogelijkheid is in 49 staten van de VS niet aanwezig.
Als ik mij goed herinner zelfs 3. Volgens mij was er ook sprake van gekneusde ribben o.i.d. waarbij de suggestie werdt gewekt dat hij daar wel eens een hand in zou kunnen hebben gehad.
Bananenyoghurt...
pi_25764536
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:55 schreef groningerstudent het volgende:

Als ik mij goed herinner zelfs 3. Volgens mij was er ook sprake van gekneusde ribben o.i.d. waarbij de suggestie werdt gewekt dat hij daar wel eens een hand in zou kunnen hebben gehad.
Suggesties zijn er zat gewekt en ook geruchten, leugens, tegenstrijdige verklaringen en ongegronde medische verklaringen. In een rechtszaal tellen bewijzen en geen verhaaltjes.
pi_25764603
Da's waar.
Bananenyoghurt...
pi_25764701
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:59 schreef groningerstudent het volgende:
Da's waar.
Laat ik een voorbeeld noemen dat wel ter zittig is geweest, dr. Hammesfahr beweerde dat hij Terry Schiavo kon 'genezen', sterker nog, hij had patienten behandeld die er erger aan toe waren geweest en die waren nu genezen.

Ter zitting kon dr. Hammesfahr geen enkel medisch dossier overleggen, hij kon geen enkele naam noemen van een dergelijke patient en hij wilde zich niet over zijn methodiek uitlaten noch wilde hij de rechtbank vertellen hoe hij Terry Schiavo zou behandelen.

Dr. Hammesfahr was door de Schindlers ingehuurd uiteraard.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2005 20:03:10 ]
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 20:09:09 #107
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25764897
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:55 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Abuse Complaint Against Michael Schiavo Made Public

pi_25764969
@ Tiger_m .. nah .. hij speelt liever platvloers op de man dan toe te geven dat het niet klopt .. idd typisch gedrag

maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het leven .. of wat er van over is dan .. velen van deze christenen nog niet eens echt kan boeien, het gaat alleen nog maar om de macht en het gelijk

Ik heb mijn demente moeder begeleid in haar stervensproces .. in de laatste 2 maanden heeft zij nota bene een helder moment gehad .." omg was is van mij geworden, mag ik dood" waren haar woorden .. en toen was ze weer weg, haar de rest van de tijd er zo te zien liggen, om de zoveel tijd draaien, spieren masseren, doorligplekken verzorgen en meer van dat alles .. hartverscheurend gewoon, dus ik kan me wel wat voorstellen van hoe je je voelt als je jarenlang aan het bed komt van je vrouw en geen enkel respons krijgt
pleased to meet you
pi_25765775
1991

Feb - Terri moved to home with husband.

Jan - Terri moved to Bradenton Mediplex Rehabilitation Center.

Apr - Terri's condition is assessed as improving.

Apr - Terri's husband advised to move her to Gainesville Rehabilitation Center to receive advanced therapy to continue Terri's recovery.

Jul - Terri moved to Sable Palms Nursing Home.

1992

Aug - Terri awarded $250,000 in malpractice settlement.

Nov - Terri awarded $1.4 million in malpractice trial.

Nov - Michael Schiavo awarded $600,000 in malpractice trial.

1993

Feb - Michael Schiavo denies recommended rehabilitation treatment.

Feb - Schiavo and Terri's parents have falling out regarding lack of therapy for Terri.

Feb - Schiavo withholds medical information from Terri's parents.

Feb - Schiavo posts Do not Resuscitate order in Terri's medical chart.

Jun - Schiavo threatens Schindler family with lawsuit.

Aug - Schiavo orders medical staff not to treat Terri for potentially fatal infection.

Sep - Bob and Mary Schindler petition courts to remove Schiavo as Terri's guardian.

Nov - Schiavo admits in deposition that he knew withholding treatment of infection could result in Terri's death.

1994

Feb - Judge Penick dismisses guardianship suit.

Apr - Terri moved to Palm Gardens Nursing Home.

1995

Sep - Schiavo orders Palm Gardens not to treat Terri for potentially fatal infection
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_25765865
en nou een bronneke aub
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25766150
quote:
En deze klacht is ongegrond bevonden door de rechter wat op zich niet zo vreemd is aangezien het rapport waar het zich op baseert dateert van 1991 (zie de datum op het document) buiten het feit dat dit al tijdens het originele proces behandeld is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2005 20:54:58 ]
pi_25766165
Ah laat maar simoneschop, een willekeurige timeline entry invullen in Google en je komt op deze site

terrisfight.org

voor bovergeplaatste timeline klikken op uhmm timeline

Lekker objectieve site, geen wonder dat je de bron er niet bij wou zetten
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25766235
quote:
absolute waanzin dus .. gewoon alles aanpakken om het leven toch weer te verlengen

Als zij dan echt mishandeld zou zijn .. met al die botbreuken .. die ouders zouden toch wat gemerkt moeten hebben .. woonden ze niet zelf samen in huis ? Hij woonde er iig wel van 1990 tot 1992, dit onderzoek is uit 1991.. en pas in 2002 bedenken de ouders ineens dat hun dochter mishandeld zou zijn ? Denk eerder dat ze dankzij haar boulemie zwakke botten had

dit zelfde rapport is btw jaren geleden al afgewezen door judge greer als zijnde niet relevant
pleased to meet you
pi_25766236
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 20:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Lekker objectieve site, geen wonder dat je de bron er niet bij wou zetten
Mischien is dit een wat betere bron:

http://jb-williams.com/ts-report-12-03.htm

Dit is de originele rapportage van de onafhankelijke Guardian ad Litem (zeg maar een soort van voogd) aangesteld door het gerechtshof en J. Bush onder goedkeuring van beide partijen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2005 20:57:57 ]
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 21:06:33 #115
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25766461
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 20:56 schreef moussie het volgende:

[..]

absolute waanzin dus .. gewoon alles aanpakken om het leven toch weer te verlengen
Yep. Modder gooien en de ander in discrediet brengen.

Maar hier wordt het Amerikaanse publiek wel mee gevoed en niet iedereen kijkt wat er verder nog gezegd wordt.

Op Fox verkondigen ze rustig dat Terri gerehabiliteerd kan worden en zelfs weer kan leren lopen en praten.

Fox anchor repeated false claim
pi_25766875
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

..
Leuke link btw, hier ben ik nog wel even zoet mee
pi_25767659
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Leuke link btw, hier ben ik nog wel even zoet mee
die van Tijger_m is nog beter .. wat een brok leesvoer zeg .. hartverscheurend bij vlagen

maar wie er nog twijfeld aan de motieven van de familie (of nog niet aan hun verstand)
quote:
Testimony provided by members of the Schindler family included very personal statements about their desire and intention to ensure that Theresa remain alive. Throughout the course of the litigation, deposition and trial testimony by members of the Schindler family voiced the disturbing belief that they would keep Theresa alive at any and all costs. Nearly gruesome examples were given, eliciting agreement by family members that in the event Theresa should contract diabetes and subsequent gangrene in each of her limbs, they would agree to amputate each limb, and would then, were she to be diagnosed with heart disease, perform open heart surgery. There was additional, difficult testimony that appeared to establish that despite the sad and undesirable condition of Theresa, the parents still derived joy from having her alive, even if Theresa might not be at all aware of her environment given the persistent vegetative state. Within the testimony, as part of the hypotheticals presented, Schindler family members stated that even if Theresa had told them of her intention to have artificial nutrition withdrawn, they would not do it. Throughout this painful and difficult trial, the family acknowledged that Theresa was in a diagnosed persistent vegetative state.
Dat hebben ze dan tegenover deze GAL afgezwakt blijkbaar .. ja maar zooo hebben we het niet bedoeld .. in de tussentijd spreken hun daden voor zich

Wat me trouwens opviel ..
quote:
It is notable that through more than thirteen years after Theresa's collapse, she has never had a bedsore.
en dan nog zeggen dat zij slecht verzorgd zou worden
pleased to meet you
pi_25767885
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 20:41 schreef simoneschop het volgende:
hele lijst
dat zijn in een situatie waarin je een patient alleen mag laten versterven hele normale opdrachten om te geven als je beseft dat je geliefde niet meer te helpen is en het hoogste tijd is om haar te laten gaan
pleased to meet you
pi_25771013
ondanks een verklaring dat ze niet nog een keer naar de rechter zouden stappen na een afwijzing
quote:
Schiavo's ouders naar hooggerechtshof Florida

Uitgegeven: 26 maart 2005 20:29
Laatst gewijzigd: 26 maart 2005 23:17
PINELLAS PARK - De ouders van de Amerikaanse comapatiënte Terri Schiavo hebben zaterdag bij het hooggerechtshof in Florida een spoedpetitie ingediend. Zij vragen daarin het kunstmatige voeden van hun dochter te laten hervatten. Dat meldde de nieuwszender CNN.

De spoedpetitie volgde op een uitspraak eerder die dag van een districtsrechter, die het verzoek van Bob en Mary Schindler om haar leven te redden, afwees. Voorafgaand aan die uitspraak had een advocaat van de ouders gezegd dat ze geen nieuwe poging zouden ondernemen om de juridische strijd om Terri in leven te houden te winnen.

De sondevoeding werd acht dagen geleden na een jarenlange juridische strijd gestaakt, nadat een rechter Terri's echtgenoot Michael in het gelijk had gesteld. Die wil niet dat ze als een plant leeft, omdat ze dat zelf nooit zou hebben gewild.
Bron:nu.nl

Ik hoop dat het snel ophoud, zal op den duur ook rust geven aan haar ouders
  zondag 27 maart 2005 @ 00:12:02 #120
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25771230
Een menswaardig bestaan.......versus een juridische strijd.... How low can you go.
De grootste verliezer is de mensheid en zijn culturele erfgoed zelf.
pi_25776177
quote:
Op zondag 27 maart 2005 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Een menswaardig bestaan.......versus een juridische strijd.... How low can you go.
De grootste verliezer is de mensheid en zijn culturele erfgoed zelf.
Mischien niet. Ik denk dat men name in Amerika heel veel mensen opeens doordrongen zijn van het nut van een codicil of levenstestament. Dan zou er uit deze ellende mischien nog wat goeds komen.
pi_25778733
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dus jij vind uitdrogen en uithongeren prima?
Vezelluf!
  zondag 27 maart 2005 @ 13:57:26 #123
3542 Gia
User under construction
pi_25779115
Ze zal toch nog wel een infuus met vloeistof krijgen? Of is dat ook weg.
Kan ik niet geloven, want zonder water houd je het geen 4 dagen meer vol en zij zou dan nu al 7 dagen zonder vocht leven? Kan niet. Dus komt het neer op uithongeren en dat kan lang duren!!
pi_25779748
quote:
Op zondag 27 maart 2005 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien niet. Ik denk dat men name in Amerika heel veel mensen opeens doordrongen zijn van het nut van een codicil of levenstestament. Dan zou er uit deze ellende mischien nog wat goeds komen.
Het is te hopen, treurig feit is dat de meeste mensen dit liefst gewoon uit de weg gaan .. zoiets overkomt mij niet ?
Zelfs met je hubby er over praten, en of dat nou een zijdelingse opmerking of een uitgebreid gesprek is geweest maakt blijkbaar weinig uit, als iemand zijn betrouwbaarheid betwijfeld en hij heeft verder niets aan bewijzen ..

Wat ik hoop is dat die hele discussie mbt euthanasie weer wordt opgerakeld .. ik bedoel maar .. heb je daar zo'n plantje als Terri die je in principe nog tientallen jaren kan "onderhouden", als dit je huisdier was zou je het humaan vinden om het een spuitje te geven, maw we behandelen een huisdier humaner dan een medemens.
Als je dan de verantwoordelijkheid op je neemt om een leven, dat normaal gesproken geëindigt zou zijn, door aktief medisch ingrijpen te redden, dan moet je imho ook de verantwoordelijkheid op je nemen om dat leven aktief te beëindigen als je in de gaten krijgt dat niets helpt
pleased to meet you
pi_25781098
quote:
Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ondanks een verklaring dat ze niet nog een keer naar de rechter zouden stappen na een afwijzing
[..]

Bron:nu.nl

Ik hoop dat het snel ophoud, zal op den duur ook rust geven aan haar ouders
Dat betwijfel ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25781457
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik.
het lichaam heeft nog maar een paar dagen en als de sonde er weer ingebracht zou kunnen worden (kleine kans maar goed) dan is het tegen die tijd waarschijnlijk te laat
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  zondag 27 maart 2005 @ 16:10:53 #127
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25782038
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik.
ga jij nu maar eerst antwoord geven op de vragen die je gesteld zijn eerder in dit topic ipv een paar post verder weer achterlijke ongegronde opmerkingen te maken!
Van thuiswonende studenten word niemand geil!
pi_25782640
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef Gia het volgende:
Ze zal toch nog wel een infuus met vloeistof krijgen? Of is dat ook weg.
Kan ik niet geloven, want zonder water houd je het geen 4 dagen meer vol en zij zou dan nu al 7 dagen zonder vocht leven? Kan niet. Dus komt het neer op uithongeren en dat kan lang duren!!
Zowel toediening van voedsel als vloeistoffen is gestaakt na de uitspraak.

Je vergeet dat Terry Schiavo nauwelijks energie verbruikt en dan duurt het proces uiteraard een stuk langer als bij iemand die nog enigzins actief is.
pi_25782684
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:10 schreef BBH-mode het volgende:

[..]

ga jij nu maar eerst antwoord geven op de vragen die je gesteld zijn eerder in dit topic ipv een paar post verder weer achterlijke ongegronde opmerkingen te maken!
Ik had toegezegd dat ik op zinnige bijdragen zou reageren. Helaas zie ik van jou kant weinig tot geen zinnige bijdrage aan de discussie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25784341
Kinderen gearresteerd bij Schiavo-protest
Pro-Life my ass.. Het laagste van het laagste om kinderen op deze manier te misbruiken.
  zondag 27 maart 2005 @ 18:01:02 #131
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25784841
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
En dat mag dus niet in Florida dus wat dan?

Overigens mag het in Oregon wel maar de regering Bush doet er alles aan om ongedaan te maken maar goed, dat terzijde, beantwoordt nu de vraag maar eens hierboven.
Ik heb de vraag beantwoord.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 27 maart 2005 @ 18:03:55 #132
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25784894
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:43 schreef BBH-mode het volgende:
ik prefereer ook een spuitje maar dat kan dus niet doordat het niet mag van de wet.
dus je wilt liever blijven "leven"?
wat als je gevangene in eigen lichaam bent, dus dat je wel besef van tijd en plaats hebt...

zijn jullie twee zelf gelovig?PJORourke en cherrymoontraxx?
Ik ben zelf eerder een atheistische fundamentalist. Maar ik vind versterven barbaars. Als het in Darfur gebeurt, mag het niet, maar wel ergens in Nederland in een ziekenhuis. Dat staat me tegen.

Ik ben groot voorstander van euthanasie, mits goed geregeld op papier. En niet dit soort welles-nietes. In geval van twijfel, niet door laten gaan.
pi_25785847
Zow, ik gooi maar weer een wat feiten neer gevolgd door een leuke zondag middag conspiracy theory.

Het is moeilijk om in te schatten of Terry gesuicided moet worden. Wat zaken die afgelopen boven water zijn gekomen:
quote:
1. Het is illegaal in de VS. Het mag alleen in NL en België. Maargoed, die gronwet in de VS bestaat toch alleen nog op papier.
2. Terry is zwaar gehandicapt net als duizenden andere personen(ik heb ergere mensen gezien btw toen ik ooit x uur dienstverlening had bij een psychiatrisch complex), maar reageert totaal op de mensen die aanwezig zijn. Dat kun je zien aan beschikare films die gemaakt zijn van haar. Als ik hier in het RD (en al het andere nieuws) lees dat ze letterlijk een "comapatient" en "kasplantje" is kan ik het niet helpen dat er een politiek motief achter zit. De eeuwige "incompetentie" verklaring gaat bij mij niet op.
3. Verklaringen van enkele doktoren die haar voor meerdere uren hebben bezocht zeggen dat haar situatie inderdaad verbetert kan worden. Minstens 35 specialisten backen dit up.
4. Haar man is al meerdere malen als een psychopaat omschreven door psychotherapeuten. Terry's ouders verdenken hem ervan dat hij Terry wilde vermoorden maar dat dit uiteindelijk mislukte. Een van zijn nieuwe vriendinnen wilde alleen maar onder dwang een verklaring afleggen omdat ze doodsbang voor hem was. Zij meldde dat hij extreem jaloers is, dat hij haar volgde en dat hij geweldadige uitbarstingen heeft.
5. Iemand laten verhongeren is niet normaal.
6. Michael Schiavo heeft geen enkel bewijs dat ze gezegd heeft te willen sterven in dit geval, buiten zijn "betrouwbare" woord.
En nu de waarschijnlijke reden voor dit onbegrijpelijke mediacircus (inclusief cover-up):

Clearwater is dé Scientology hoofdstad. Scientology haalt er miljoenen per week binnen en bezitten tientallen gebouwen in de stad. Er bestaat geen twijfel over dat ze de hele stad hebben geinfiltreerd en/of afgekocht. De hoogste personen in de stad, inclusief de burgemeester en de sheriff steunen Scientology.

Toevallig deed ik paar weken terug wat onderzoek in Scientology. Wat puntjes:
- De beste omschrijving voor Scientology is dat ze een Angelsaksisch georienteerde, transnationale, spionage, occulte, mind-control cult zijn. Ze hebben hun eigen "inlichtingen" dienst, de Office of Special Affairs, hun eigen "vrijwillige" strafkampen in Kopenhagen, de UK en de Nevada woestijn, genaamd de Rehabilitation Project Force(s). De kern van de organisatie in de Sea Organisation, de rest van Scientology heeft helemaal geen idee van de omvang van de organisatie.
- Onze eigen Mabel stond op hun mailinglijst terwijl ze voor George Soros werkte (nog steeds). Alleen al deze 2 namen inc. de Nederlandse antillen en Mike Trace (VN drugsschandaal) kunnen al de enorme invloed van deze sekte blootleggen. Een andere leuk voorbeeld van een Scientologist is een Russische prime-minister in 1998, die om deze reden moest vertrekken. Ook zag ik na het nazoeken van wat namen dat ze wereldwijd sektes opzetten, de EU en VN compleet hebben gepenetreerd en graag "religieuze vrijheid" promoten.
- Enkele van hun motto's zijn "altijd aanvallen, nooit verdedigen", "beter dood dan nutteloos" en "alles boven Scientology inclusief familie en vrienden".
- Scientology is maar 1 deel van een veel uitgebreider web. Zonder bescherming van overheden waren ze al lang weggeweest.

Oja, Ron Hubbard was een vriend van Aleister Crowley en iig een lid van de Ordo Templi Orienties, wat de zoveelste spinoff was van de Metselaars/Rozekruizers. (In dit geval Order of the Golden dawn + Crowley's trance state revelations + O.T.O.) Je herkent het Rozenkruis en de klassieke piramides in hun logo's ook direct, wat aangeeft dat ze overal hulp vandaan kunnen verwachten. Ik kan nog wel wat verder gaan, maar dis wel genoeg denk ik zo. Ongelofelijk wat ik er in 5 minuten uit kan gooien.

Anyway, zo wel eens willen weten of die idiote man van Terry zo Scientology freak is. Ze doen alles voor hun leden, zolang die 100% loyaal zijn.

Nou mensen, nog een prettige spring equinox toegewenst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Merovingian. op 27-03-2005 18:56:06 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_25786195
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:01 schreef PJORourke het volgende:

Ik heb de vraag beantwoord.
Nee, dat heb je niet. Ik zal het nog een keer duidelijk stellen voor jou; Als jij geen actieve euthanasie kan krijgen kies je er dan voor om te blijven vegeteren of kies jij er voor om het te doen zoals in dit geval wetende dat jij er iig niets van zult voelen en dat gaat in Darfur wel even anders btw.
pi_25786218
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:41 schreef Merovingian. het volgende:
Zow, ik gooi maar weer een wat feiten neer gevolgd door een leuke zondag middag conspiracy theory.
Umm...waar zijn de feiten? Voor de rest van je post verwijs is je naar TRU, mischien dat daar iemand serieus wil ingaan op die berg stierepoep.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2005 18:55:58 ]
pi_25786255
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik had toegezegd dat ik op zinnige bijdragen zou reageren. Helaas zie ik van jou kant weinig tot geen zinnige bijdrage aan de discussie.
Nee, en normale vragen beantwoord jij ook niet...surprise surprise. Ach, ja, 'tis CMT maar.
  zondag 27 maart 2005 @ 19:00:28 #137
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25786338
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:54 schreef Tijger_m het volgende:
Nee, dat heb je niet. Ik zal het nog een keer duidelijk stellen voor jou; Als jij geen actieve euthanasie kan krijgen kies je er dan voor om te blijven vegeteren of kies jij er voor om het te doen zoals in dit geval wetende dat jij er iig niets van zult voelen en dat gaat in Darfur wel even anders btw.
Laat mij dan maar leven.
pi_25786563
quote:
Umm...waar zijn de feiten? Voor de rest van je post verwijs is je naar TRU, mischien dat daar iemand serieus wil ingaan op die berg stierepoep.
Je bedoelt "ik heb een heilig vertrouwen in de rechtzaak, plz shut, aan het rechtsysteem wordt niet getwijfeld".

Als zij gedood wordt, kunnen duizenden anderen dat ook, want ze is alles behalve hersendood wat ze ook liet merken toen die apparatuur uitgezet werd.

De hele discussie is onzin. Mercy killing is niet toegestaan in de VS en wat die gast zegt is niet te vertrouwen.

Edit: Ik zag net dat je graag Bill Clinton quote...je zou de boeken eens moeten lezen van zijn favoriete professor.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_25786776
quote:
Op zondag 27 maart 2005 19:11 schreef Merovingian. het volgende:

Je bedoelt "ik heb een heilig vertrouwen in de rechtzaak, plz shut, aan het rechtsysteem wordt niet getwijfeld".
Nee, ik bedoelde dat jij geen feiten aandroeg, alleen meningen en geruchten.
quote:
Als zij gedood wordt, kunnen duizenden anderen dat ook, want ze is alles behalve hersendood wat ze ook liet merken toen die apparatuur uitgezet werd.
Geconstateert door een onpartijdig waarnemer? Een arts of verpleegster dan mischien? Nee, dacht ik al, alleen de ouders die steeds gekkere dingen beweren.
quote:
De hele discussie is onzin. Mercy killing is niet toegestaan in de VS en wat die gast zegt is niet te vertrouwen.
Fout. In Oregon is actieve euthanasie toegestaan en daarenboven is geen zaak van de VS maar iedere staat individueel. Bovendien is dit geen 'mercy killing' maar een beeindiging van levensrekkende maatregelen wat door Hooggerechtshof is toegestaan nav. de zaak Cruzen vs Missouri.
quote:
Edit: Ik zag net dat je graag Bill Clinton quote...je zou de boeken eens moeten lezen van zijn favoriete professor.
Lijkt mij nogal irrelevant in deze discussie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2005 19:21:03 ]
pi_25786833
Dat eeuwige gezeik over die gekneuse/gebroken ribben van Terri... Als iemand voor dood neervalt, gaat dat meestal niet zachtjes. Ook hartmassage en andere pogingen tot reanimeren kunnen kneuzingen en blauwe plekken achter laten.

Als meneer Schiavo haar had willen vermoorden, had de politie dat echt wel bevestigd. Tot nu toe is nooit ergens aangenomen dat hij dubieuze motieven zou hebben.

En nog even over dat geneuzel dat hun relatie niet zo top was: Er zijn zo veel relaties niet goed, en gaan veel mensen scheiden. Dat maakt iemand niet meteen een moordenaar.

Het geld-issue is hierboven al ruimschoots ontkracht.

Dat zelfde geld voor het scheidingspapiertje-issue, dat kan hij zo ook halen.

Dus ik weet niet waarom bepaalde mensen meneer Schiavo nog zo haten? Misschien omdat hij er andere denkbeelden op na houdt dan de Christenen?
pi_25787410
quote:
Fout. In Oregon is actieve euthanasie toegestaan en daarenboven is geen zaak van de VS maar iedere staat individueel. Bovendien is dit geen 'mercy killing' maar een beeindiging van levensrekkende maatregelen wat door Hooggerechtshof is toegestaan nav. de zaak Cruzen vs Missouri.
Das interessant van Oregon in en op zichzelf. Maar teery valt onder wetgeving van Florida, dus wat bedoel je precies met Oregon? Voor de rest heb ik geen zin om na te zoeken wie er volgens de letter van de wet gelijk heeft, dus ik geef je maar gelijk. Neemt niet weg dat je een beetje politiek correct loopt te lullen.
quote:
Geconstateert door een onpartijdig waarnemer? Een arts of verpleegster dan mischien? Nee, dacht ik al, alleen de ouders die steeds gekkere dingen beweren.
Zoals ik al zei, er zijn films online gezet waar je haar kon zien met haar ouders. Iemand die half-rechtop zit, vrolijk is en lacht terwijl haar vader een verhaal vertelt is voor mij genoeg om te concluderen dat ze geen "comapatient" is. Of het feit dat ze de halve kamer bij elkaar schreeuwde toen die voedingsbuis verwijdert werd. Er zijn velen net als haar. En nee, die conclusie werd getrokken door minstens 1 expert (arts op het gebied van gehandicapten, titel vergeten) die zo'n 10 uur met haar had doorgebracht en de andere 3 of 4 figuren van de rechtbank aanviel dat ze niet onafhankelijk konden zijn. Minstens 35 andere specialisten backten hem. Berichten kwamen gewoon van de rechtbank.

Dat laatste is lekker vaag, want de pagina die die berichten verzamelden heeft de meeste ondertussen alweer vervangen door nieuw nieuws. En ik ga ze echt niet opzoeken voor mensen die toch niet geinteresserd zijn. Mensen die geinteresserd zijn gebruiken google wel.
quote:
Lijkt mij nogal irrelevant in deze discussie.
Tuurlijk vind jij dat. Je hebt geen idee waar ik het over heb, ook al denk je dat misschien.
pi_25787533
Meneer Schiavo is juist een opmerkelijk mens. Zijn zorg voor zijn vrouw is lovenswaardig. Hij heeft haar naar iedere denkbare therapie gestuurd. Hij heeft daartoe zelf maanden in een andere staat doorgebracht. Hij heeft zijn beroep opgegeven en is verpleger geworden zodat hij met kennis van zaken de verpleeghuizen achter hun broek kon zitten. Hij heeft de directies van die verpleeghuizen zo achter hun vodden aangezeten dat sommigen hem als een major pain in the ass beschouwden, maar wel gedaan gekregen dat ze in 15 jaar geen doorligwonden opgelopen heeft.
Hij trotseert nu deze heksenketel van juridische en persoonlijke ellende om zijn vrouw het levenseinde te geven waarvan hij overtuigd is dat ze het gewild zou hebben.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_25787736
quote:
Op zondag 27 maart 2005 19:47 schreef Merovingian. het volgende:

Zoals ik al zei, er zijn films online gezet waar je haar kon zien met haar ouders. Iemand die half-rechtop zit, vrolijk is en lacht terwijl haar vader een verhaal vertelt is voor mij genoeg om te concluderen dat ze geen "comapatient" is. Of het feit dat ze de halve kamer bij elkaar schreeuwde toen die voedingsbuis verwijdert werd.
Jij gelooft zeker ook in Sinterklaas? Die komt ook op teevee.

Het is een fragment van anderhelve minuut. Terry kreunt alleen maar, en die vader lult mooi om haar kreuntjes heen. Je hebt ook mensen die denken dat ze met hun hond kunnen praten. Die kreunen kunnen net zo goed betekenen: "Au, ik heb pijn, ik wil dood." Of gewoon helemaal niks.
Verder ligt ze in een waak-coma, dat is algemeen bekend.

Maar nee, jij hebt een filmpje gezien. Damn, en ufo's die bestaan ook. En ruimtewezens! Zijn allemaal filmpjes van.
pi_25788515
[quote]Maar nee, jij hebt een filmpje gezien. Damn, en ufo's die bestaan ook. En ruimtewezens! Zijn allemaal filmpjes van.[quote]

Ik heb zo'n 8 uur aan hoge kwaliteit liggen, dus ja. (ok, behalve ruimtewezens) Maar ik ben blij dat je graag om je eigen domheid lacht, want ik heb in mijn leven genoeg mensen gezien die er zo aan toe waren als die Terry. (hoe heet gvd dat psychiatrisch ziekenhuis hier in de buurt van rdam?) En zelfs in Nederland stoppen we echt niet met het eten geven van die mensen. Die mensen proppen we vol medicijnen. En in het ergste geval laat je ze inslapen.

En weet jij wel wat het word kasplantje of coma betekent? jezus
pi_25788611
Jij weet, enkel door het zien van mensen, hoe ze er aan toe zijn? Knap.

En ja, ik weet wat kasplantje en coma betekent. En wat waak-coma betekent.

Maar goed, jij gelooft kennelijk ook in ufo's, dus laat maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2005 20:30:40 ]
pi_25788871
quote:
1. Het is illegaal in de VS. Het mag alleen in NL en België. Maargoed, die gronwet in de VS bestaat toch alleen nog op papier.
niks aan toe te voegen
quote:
2. Terry is zwaar gehandicapt net als duizenden andere personen(ik heb ergere mensen gezien btw toen ik ooit x uur dienstverlening had bij een psychiatrisch complex), maar reageert totaal op de mensen die aanwezig zijn. Dat kun je zien aan beschikare films die gemaakt zijn van haar. Als ik hier in het RD (en al het andere nieuws) lees dat ze letterlijk een "comapatient" en "kasplantje" is kan ik het niet helpen dat er een politiek motief achter zit. De eeuwige "incompetentie" verklaring gaat bij mij niet op.
Dat is nou juist het bedriegelijke aan een waakcoma .. het lijkt alsof het zo is .. maar deze incidentele reacties die eens in de zoveel tijd voorkomen zijn niet bewust, je zou zelfs kunnen zeggen dat het minder is dan een plantje, die opend zijn bladeren iedere keer als de zon schijnt.
Bij haar ontbreekt iedere vorm van bewustzijn simpelweg omdat de hersenen waar dat zetelde niet meer bestaan .. da's vloeistof .. en zelfs sommige automatische reflexen, zoals slikken, werken dus niet meer, vandaar die sonde
quote:
3. Verklaringen van enkele doktoren die haar voor meerdere uren hebben bezocht zeggen dat haar situatie inderdaad verbetert kan worden. Minstens 35 specialisten backen dit up.
eeuh .. wat wil je verbeteren ? Hoe wil je iemand iets leren als die geen hersens heeft waarmee die dat kan doen ?
En tja, dat zo'n christelijke pro-life doktor, die evtl zelfs nog betaald wordt door de ouders, zoiets gaat constateren ligt voor de hand. Valt wel op dat alleen doktoren die door de ouders erbij zijn gehaald dat zeggen, die van de man en de door de rechtbank aangewezen doktoren zeggen het tegendeel
quote:
4. Haar man is al meerdere malen als een psychopaat omschreven door psychotherapeuten. Terry's ouders verdenken hem ervan dat hij Terry wilde vermoorden maar dat dit uiteindelijk mislukte. Een van zijn nieuwe vriendinnen wilde alleen maar onder dwang een verklaring afleggen omdat ze doodsbang voor hem was. Zij meldde dat hij extreem jaloers is, dat hij haar volgde en dat hij geweldadige uitbarstingen heeft.
bron ? En dan ajb niet zo'n pro-life gebeuren, dat die geen boodschap hebben aan de waarheid is inmiddels overduidelijk
En Terri's ouders .. tja .. eerst konden ze wel heel goed met elkaar overweg, hij woont zelfs jaren bij hun thuis, uit die periode is dat rapport van die gebroken botten (1991), en pas 10+ jaar later heeft hij haar opeens mishandeld, geprobeert te vermoorden etc .. erg geloofwaardig dit ..
Let vooral ook op het tijdstip waarop dit voor het eerst ter sprake kwam, in 2001/2002. Jaren eerder hebben ze geprobeerd om hem de vollmacht te ontnemen, waarom kwam dat toen niet ter sprake, als er een reden zou zijn om hem te vervangen is dat het wel
Maar nee, dit rapport, gepaard met de suggestie dat hij de veroorzaker zou zijn, komt pas in 2001/2002 ter sprake, als noodmaatregel om het verwijderen van de sonde te voorkomen .. dat is toch op z'n minst dubieus te noemen
quote:
5. Iemand laten verhongeren is niet normaal.
zoiets heet versterven en is helaas dus wel "normaal", je vindt het niet normaal neem ik aan ?
Nou ikke ook niet .. het is gewoon wreed en mensonteerend
quote:
6. Michael Schiavo heeft geen enkel bewijs dat ze gezegd heeft te willen sterven in dit geval, buiten zijn "betrouwbare" woord.
Dat kan je ook omdraaien, de ouders hebben geen enkel bewijs dat ze het niet gezegd heeft tegen hem .. in principe kunnen die zelfs zo'n beschikking hebben liggen en gewoon verkiezen die niet te noemen .. dat is dus verklaring tegen verklaring

nogmaals dus .. als iemand zo voet bij stuk houdt dat zijn vrouw zo niet zou willen leven, gigantische bedragen afslaat en al deze ellende op de koop toe neemt .. imho is die een stuk geloofwaardiger en betrouwbaarder als de ouders

[ Bericht 0% gewijzigd door moussie op 27-03-2005 20:44:16 ]
pleased to meet you
  zondag 27 maart 2005 @ 21:09:26 #147
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25789799
ze is 90% hersendood.
10 % fungeert dus. de delen die haar mens maakten zijn afgestorven. ze reageerd op licht geluid en misschien andere prikkels omdat dat zintuigelijk is. een plant groeit ook naar het licht toe maar ik heb nog nooit een plant horen praten ...
pi_25790592
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:27 schreef Merovingian. het volgende:

Ik heb zo'n 8 uur aan hoge kwaliteit liggen, dus ja. (ok, behalve ruimtewezens)
Dan ben je niet alleen een fantast maar ook een leugenaar want de complete video is 4 uur en nooit openbaar gemaakt.
Er zijn alleen fragmenten te zien online omdat de gehele video nu juist aantoont dat zij geen cognitieve reacties heeft maar slechts reflex reacties.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2005 21:36:12 ]
pi_25790677
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:38 schreef moussie het volgende:

Dat kan je ook omdraaien, de ouders hebben geen enkel bewijs dat ze het niet gezegd heeft tegen hem .. in principe kunnen die zelfs zo'n beschikking hebben liggen en gewoon verkiezen die niet te noemen .. dat is dus verklaring tegen verklaring
Sterker nog, de ouders hebben tegenover de rechter verklaart dat zij zich niets zouden aantrekken van haar wensen als die niet strookten met hun wensen.
  zondag 27 maart 2005 @ 21:41:51 #150
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25790817
trouwens uithongeren en uitdrogen klinkt bizar en is het ook wel als we iemands leven ook met een spuitje kunnen beeindigen... maar aangezien ze hersendood is zal ze zeer ws niet lijdden. wanneer ze wel lijdt is dat dan de schuld van haar man die het beste met haar voor had of van een stel achterlijke gelovigen die voor de zoveelste keer zorgen dat mensen nodeloos lijdden.

heeft iemand er wel eens bij stil gestaan hoe erg het voor die man moet zijn? eerst heeft hij allerlei therapien geprobeerd. zoals ik dus ook las heeft hij zich laten omscholen tot verpleger en altijd zijn vrouw goed verzorgt. de vrouw waarvan hij houdt (of hield) is nu hersendood. haar laatste wens, beeindiging van haar leven wil hij nu uitvoeren... nu komen er een stel vieze gore $#%$#%$#^#$^| klote gelovigen die hem zwart maken en die opeens haar "leven"willen redden. waar waren jullie dan toen die vrouw verzorgt moest worden...

altijd makkelijk om in zo'n geval opeens op je strepen te gaan staan als je er geen hol vanaf weet.
ze moeten op die gelovigen actieve euthenasie plegen aangezien ze de wetten des heers aan hun laars lappen... (mompel, respeteer elkaander, help elkander, heb elkander lief, wees barmhartig ... mompel..)
:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')