abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25762450
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:41 schreef BBH-mode het volgende:

[..]

dus dat geld wat die zakenman biedt is geen fuck waard of zo? zijn monopoly biljetten?
die zakenman kan ook geen christen of conservatief zijn?

maar als jij die vrouw was wat zou jij dan willen? leef je eens in...
Een zakenman is geen conservatieve of christelijke partij...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 18:44:16 #72
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_25762467
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Dat is een zakenman, geen christelijke of conservatieve partij.
So, het ging toch over het feit of Micheal geld aangeboden had gekregen. Dit vervolgens heeft afgeslagen. En dus niet als geldwolf zwart gemaakt kan worden door allerlei dubieuze lui
pi_25762475
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Schiavo beweert dit zelf.
plus degene die het bedrag geboden heeft en zijn advocaat
quote:
San Diego businessman Robert Herring, who founded an electronics company and later a cable and satellite channel, said he felt “compelled” to try to have the husband transfer the legal right to decide his wife’s medical treatment to the parents, Bob and Mary Schindler.

“I believe very strongly that there are medical advances happening around the globe that very shortly could have a positive impact on Terri’s condition,” Herring said.

Herring’s offer is valid until Monday, according to a statement from his attorney, Gloria Allred. The money has been deposited into a trust account at Allred’s Los Angeles law firm, the statement said.
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_25762487
hee, een dubbelpost maar wel twee verschillende quotes, heel goed CMT.

Lekker in de hoek wegkruipen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25762493
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een zakenman is geen conservatieve of christelijke partij...
dat hij geld biedt om haar in leven te houden zegt wel wat over zijn achtergrond... lijkt me sterk dat hij voor euthenasie is...

die redenering van jouw slaat nergens op. balkenende is dus ook geen christen?
Van thuiswonende studenten word niemand geil!
pi_25762504
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:44 schreef IPdaily het volgende:

[..]

So, het ging toch over het feit of Micheal geld aangeboden had gekregen. Dit vervolgens heeft afgeslagen. En dus niet als geldwolf zwart gemaakt kan worden door allerlei dubieuze lui
Nee, het ging over een conservatieve of christelijke partij. Michael is uit op overlijdenspapieren, anders zou hij dat aanbod van die zakenman wel aannemen, die kan haar immers wellicht in betere conditie krijgen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25762507
Het is door de conservatieve wetgeving dat mevrouw Schavio nu lijdt...
pi_25762513
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef BBH-mode het volgende:

[..]

dat hij geld biedt om haar in leven te houden zegt wel wat over zijn achtergrond... lijkt me sterk dat hij voor euthenasie is...

die redenering van jouw slaat nergens op. balkenende is dus ook geen christen?
Hij zegt dat hij weet hoe hij haar in betere conditie kan brengen. Wellicht is dat zijn motief. Balkenende is een maaghond.
pi_25762521
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het is door de conservatieve wetgeving dat mevrouw Schavio nu lijdt...
Nee, door de hond die de sonde eruit heeft gehaald. Op bevel van een stel bloedhonden.
pi_25762564
Ik ga voetbal kijken. Mocht ik later nog een zinnige bijdrage tegenkomen, dan reageer ik daar nog op.
pi_25762584
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, het ging over een conservatieve of christelijke partij. Michael is uit op overlijdenspapieren, anders zou hij dat aanbod van die zakenman wel aannemen, die kan haar immers wellicht in betere conditie krijgen.
wellicht in betere positie krijgen... jij bent echt wereldvreemd he... als er een behandeling zou zijn die zeg maar 20 miljoen dollar zou kosten die die vrouw der hersenactiviteit weer kan teruggeven nadat ze donorhersenen heeft gekregen en de data is overgebeamt, dan zou dat allang zijn gerealiseerd door al die media-aandacht (vast wel een soort van bill gates die dan dat geld geeft).

heb je wel een sociaal leven?
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 18:49:10 #82
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25762588
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Er is in het geval van Schiavo nooit een hersenscan op losgelaten. Dus hoeveel leven erin zit weten we niet eens echt. Maar dat ze meer is dan een geranium lijkt me wel duidelijk.
Pertinent onwaar wat je zegt.

Er zijn na haar hartstilstand en de ziekenhuisopname dagelijks EEG's en CT-scans gemaakt waarop heel duidelijk te zien is geweest wat er in haar hoofd gebeurde.

Van eerst nog engzins een EEG respons tot het wegvallen van alle hersenactiviteit in dat gebied tot "liquefaction of the cerebral cortex". Met andere woorden het hele afstervingsproces van haar hersenen is gedocumenteerd en via scans en andere onderzoeken vastgelegd.

Ze heeft geen hogere hersenfuncties meer omdat haar hogere hersenen er niet meer zijn.
pi_25762610
quote:

[..]

nee dat kan hij niet.
wat zou er in hemelsnam in betere conditie kunnen komen als ze haar niet laten overlijden
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_25762700
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij weet hoe hij haar in betere conditie kan brengen. Wellicht is dat zijn motief. Balkenende is een maaghond.
Dat zei hij dus niet... Wat hij zei was onder andere:
quote:
Herring, a believer in the promise of stem-cell research, said he thinks if Terri is kept alive, her condition could improve.
...
"I believe very strongly that there are medical advances happening around the globe that very shortly could have a positive impact on Terri's condition.
Met andere woorden, toekomstmuziek. Niks concreets, niks voor op dit moment, maar iets wat mogelijk in de nabije toekomst kan gebeuren.
Bananenyoghurt...
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 18:55:10 #85
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25762754
BBH-mode en CMT nu graag ophouden
pi_25762779
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik wel, maar misschien kan iemand bij jou een sonde inplanten die je wat minder contactgestoord maakt.
1) in een relatie praat je over allerlei zaken, ook over de nare dingen (zoals vegeteren)
2) je begint een relatie omdat je van elkaar houdt (niet omdat je hoopt dat de een een kasplantje wordt en je het geld kunt krijgen van de levensverzekering)
3) een levensverzekering sluit je af om bij geval van overlijden of ernstig ongeluk de ander niet helemaal financieel in de put te storten (ziekenhuis kost geld, verzorging kost geld, hypotheek etc)
4) als je van iemand houdt dan laat je iemand niet tegen zijn wil in vegeteren
5) als ik die michael was dan had ik mijn vrouw al lang zelf uit haar lijden verlost en desnoods dan zelf ook maar zelfmoord plegen ipv de bak in

zelfs met vrienden praten de meeste mensen wel eens over dit soort dingen, tenminste als je vrienden hebt he...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 18:56:50 #87
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_25762805
was al weg, kan dit ook wel weg
pi_25762822
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:55 schreef NorthernStar het volgende:
BBH-mode en CMT nu graag ophouden
ja sorry, maar van mensen als cmt word ik meestal erg woest...
pi_25762845
even opgezocht over de noodzaak van overlijden van Mw Schiavo zodat haar man van haar kan scheiden.

Die is er dus niet!
quote:
The grounds for divorce in Florida are:

* The irretrievable breakdown of the marriage; or
* The mental incapacity of either the husband or the wife
bron

Of te wel kan dat ook weer de prullebak in.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25762850
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Juist. Uithongeren en uitdrogen is zeer barbaars.
Ja, omdat ze tegen euthanasie zijn,
pi_25762940
zie het al voor me:

"lieverd, je weet dat ik van je hou en ik weet dat je van mij houdt, maar mocht ik ooit een ernstig ongeluk krijgen en niet meer normaal kunnen leven dan trek de stekker er maar uit en ga zelf verder met je leven"
"ja schatje, zo denk ik er ook over maar we moeten morgen ff naar de notaris en dit vastleggen omdat anders mensen als CMT in dit bijzondere geval gaan protesteren en het niet door kan gaan"
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 19:06:23 #92
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25763093
Daarom zei ik al eerder dat hij op het verkeerde adres is bij die man en bij het Amerikaanse recht of het Amerikaanse wetboek moet zijn.

Zelfs al zou die man foute motieven hebben (wat ik niet geloof) dan heeft hij keurig netjes gedaan wat de wet hem voorschrijft. Als CMT er dus een probleem mee heeft moet hij bij de wetgever zijn. Bijvoorbeeld diegene in zijn icon.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 19:12:19 #93
43556 miss_dynastie
pi_25763233
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
even opgezocht over de noodzaak van overlijden van Mw Schiavo zodat haar man van haar kan scheiden.

Die is er dus niet!
Ja maar... ja maar, het gaat hem om de levensverzekering
Dat die tig keer lager is dan het geld dat hem al is geboden vergeten we maar even
je hebt dus helemaal gelijk
pi_25763666
nou moet iemand mij toch echt eens uitleggen waarom je alsnog van een dode zou moeten scheiden ?
Ik neem dus maar aan dat er afscheid nemen en na zoveel jaar eindelijk doorgaan met leven wordt bedoeld ?

maaruh .. voor de wijsneuzen .. ruwe schets van de gebeurtenissen
quote:
ROUGH TIMELINE AND DECISIONS

I encourage anyone interested in this case to read the judicial decisions that have been entered. Most informative, from a factual point of view, are Judge Greer's orders and the Second District's decisions. The December 2003 guardian ad litem report to Governor Bush provides perhaps the most detailed factual chronology available.

December 1963… Terri's birth date
November 1984… Terri & Michael marry
February 1990… Terri suffers cardiac arrest and a severe loss of oxygen to her brain
May 1990… Terri leaves hospital and is brought to a rehabiliation center for aggressive therapy
July 1990… Terri is brought to the home where her husband and parents live; after a few weeks, she is brought back to the rehabilitation center
November 1990… Terri is taken to California for experimental therapies
January 1991… Terri is returned to Florida and placed at a rehabilitation center in Brandon
July 1991… Terri is transfered to a skilled nursing facility where she receives aggressive physical therapy and speech therapy
May 1992… Michael and the Schindlers stop living together
January 1993… Michael recovers $1 million settlement for medical malpractice claim involving Terri's care; jury had ruled in Michael's favor on allegations Terri's doctors failed to diagnose her bulimia, which led to her heart failure; case settled while on appeal
March 1994… Terri is transferred to a Largo nursing home
May 1998… Michael files petition for court to determine whether Terri's feeding tube should be removed; Michael takes position that Terri would choose to remove the tube; Terri's parents take position that Terri would choose not to remove the tube
February 2000… Following trial, Judge Greer rules that clear and convincing evidence shows Terri would choose not to receive life-prolonging medical care under her current circumstances (i.e., that she would choose to have the tube removed) [READ]
March 2000… Judge Greer denies petition for more swallowing tests, finds it uncontested Terri cannot swallow sufficiently to live [READ]
April 2000… Terri is transferred to a Hospice facility
January 2001… Second District Court of Appeal affirms the trial court's decision regarding Terri's wishes [READ]
April 23, 2001… Florida Supreme Court denies review of the Second District's decision [READ]
April 23 or 24, 2001… Trial court orders feeding tube removed
April 24, 2001… Terri's feeding tube is removed for the first time
April 26, 2001… Terri's parents file motion asserting they have new evidence regarding Terri's wishes
April 26, 2001… Trial court denies Terri's parents' motion as untimely
April 26, 2001… Terri's parents file new legal action against Michael Schiavo and request that the removal of Terri's feeding tube be enjoined; the case is randomly assigned to Judge Quesada
April 26, 2001… Judge Quesada grants the temporary injunction, orders Terri's feeding tube restored
July 2001… Second District rules that Judge Greer erred in denying the motion alleging new evidence and, in essence, orders the trial court to consider whether new circumstances make enforcement of the original order inequitable; Second District also reverses the temporary injunction and orders dismissal of much of the new action filed before Judge Quesada [READ]
(uncertain)… Terri's parents detail their reasons why enforcement is inequitable: (1) new witnesses have new information regarding Terri's wishes, and (2) new medical treatment could sufficiently restore Terri's cognitive functioning such that Terri would decide that, under those circumstances, she would continue life-prolonging measures; Terri's parents also move to disqualify Judge Greer
(uncertain)… Trial court denies both motions as insufficient
October 2001… Second District affirms the denial of the motion to disqualify and the motion regarding the new witnesses; the appellate court reverses the order with regard to potential new medical treatments and orders a trial on that question with doctors testifying for both sides and a court-appointed independent doctor [READ]
March 2002… Florida Supreme Court denies review of the Second District's decision [READ]
October 2002… Judge Greer holds a trial on the new medical treatment issue, hearing from doctors for both sides and a court-appointed independent doctor; Terri's parents also assert that Terri is not in a persistent vegetative state
Schindlers file emergency motion for relief from judgment based on a 1991 bone scan report indicating Terri's body had previously been subjected to trauma
November 22, 2002… Following trial, Judge Greer denies Schindlers' motion for relief (new medical evidence motion), rules that no new treatment offers sufficient promise of improving Terri's cognitive functioning and that Terri is, in fact, in a persistent vegetative state [READ]
November 22, 2002… On this same day, Judge Greer denies Schindlers' emergency motion related to the 1991 bone scan [READ]
June 2003… Second District affirms the trial court's decision denying Schindlers' motion for relief from judgment [READ]
August 22, 2003… Florida Supreme Court denies review of the Second District's decision [READ]
August 30, 2003… Terri's parents file federal action challenging Florida's laws on life-prolonging procedures as unconstitutional
September 17, 2003… Judge Greer denies Schindlers' motion to provide additional therapy, finding it an effort to retry the issues that were previously tried [READ]
October 10, 2003… Federal court dismisses Schindlers' case
October 15, 2003… Terri's feeding tube is removed for the second time
October 20, 2003… Florida House passes a bill to permit the Governor to issue a stay in cases like Terri's and restore her feeding tube
October 21, 2003… Federal court rejects injunction request
October 21, 2003… Florida House and Senate pass a bill known informally as "Terri's Law" to permit the Governor to issue a stay in cases like Terri's and restore her feeding tube [READ]; Governor signs the bill into law and immediately orders a stay; Terri is briefly hospitalized while her feeding tube is restored
October 21, 2003… Michael brings suit against the Governor, asking to enjoin the Governor's stay on grounds "Terri's Law" is unconstitutional; Judge Baird rejects Michael's request for an immediate injunction, allowing the tube to be restored, and requests briefs on the constitutional arguments involving the new law
November 7, 2003… Judge Baird rejects Governor's motion to dismiss Michael's suit and have case litigated in Tallahassee
November 20, 2003… Judge Baird rejects Governor's request for the judge to recuse himself
December 1, 2003… Guardian ad litem appointed under "Terri's Law" to advise Governor submits report to Governor [READ]
December 10, 2003… Second District rejects Governor's effort to have Judge Baird disqualified
April 2004… Second District affirms Judge Baird's decision denying Governor's motion to dismiss and have case litigated in Tallahassee [READ]
May 2004… Judge Baird declares "Terri's Law" unconstitutional on numerous grounds [READ]
June 2004… Second District certifies "Terri's Law" case directly to the Florida Supreme Court
July 2004… Schindlers file new motion for relief from judgment based on Pope John Paul II speech
September 2004… Florida Supreme Court affirms Judge Baird's ruling that "Terri's Law" is unconstitutional [READ]
October 2004… Judge Greer denies Schindlers' most recent motion for relief from judgment (motion based on Pope John Paul II speech) [READ]
December 1, 2004… Governor asks U.S. Supreme Court to review Florida Supreme Court's decision declaring "Terri's Law" unconstitutional
December 29, 2004… Second District affirms (without written opinion) Judge Greer's ruling denying Schindlers' most recent motion for relief from judgment
January 6, 2005… Schindlers file new motion for relief from judgment, alleging Terri never had her own attorney, that the trial court impermissibly applied the law retroactively, and that the original trial on Terri's wishes violated separation of powers principles
January 24, 2005… U.S. Supreme Court declines review in "Terri's Law" case
February 11, 2005… Judge Greer denies Schindlers' latest motion for relief from judgment (motion raising various due process challenges) [READ]
February 23, 2005… Florida's Department of Children and Families asks to intervene and for 60-day stay to permit investigation of alleged abuse [READ]
February 23, 2005… Schindlers file motion requesting new tests to determine Terri's status [READ]
February 25, 2005… Judge Greer rules motions appear endless, he will grant no further stays; sets March 18 date for removal of feeding tube [READ]
February 28, 2005… Schindlers file motion requesting that Terri be fed orally [READ]
March 2, 2005… Schindlers file new motion for relief from judgment, arguing factual error in original judgment [READ]
March 8, 2005… Judge Greer denies Schindlers' motion to feed Terri orally [READ]
March 9, 2005… Judge Greer denies Schindlers' motion requesting new tests [READ]
March 9, 2005… Judge Greer denies Schindlers' most recent motion for relief from judgment (motion based on factual error) [READ]
March 10, 2005… Judge Greer denies Department of Children and Families request to intervene and for stay, finds agency is free to investigate [READ]
March 16, 2005… Second District affirms Judge Greer's denial of Schindlers' motion raising various due process challenges, emphasizes law has been followed in this case [READ]
March 18, 2005… Schindlers file new federal action arguing due process violations in original trial; case assigned to Judge Moody [READ]
March 18, 2005… Judge Moody denies new federal claim, citing lack of jurisdiction [READ]
March 18, 2005… Congressional committee issues subpoenas for Michael, Terri, and Terri's caregivers to appear at hearing to be held at the hospice where Terri has stayed [READ]
March 18, 2005… Congressional committee files motion to intervene and modify order requiring the removal of Terri's feeding tube
March 18, 2005… Judge Greer denies congressional committee motion, ruling no grounds exist for intervention
March 18, 2005… Congressional committee requests Florida Supreme Court and Second District stay the feeding tube's removal [READ]
March 18, 2005… Terri's feeding tube removed for the third time
March 18, 2005… Florida Supreme Court denies congressional committee request, citing lack of jurisdiction [READ]
March 18, 2005… Second District denies congressional committee request as without merit
March 21, 2005… Congress enacts Terri's Law II, authorizing Terri's parents to seek federal court review of whether Terri's federal rights have been protected [READ]
March 21, 2005… Schindlers file new action in federal court based on new law, claiming Terri's federal rights have been violated [READ]
March 22, 2005… Judge Whittemore denies Schindlers' request to have Terri's feeding tube reinserted, finding no substantial likelihood the Schindlers will succeed with their claims [READ]
March 23, 2005… In a 2-1 decision, Eleventh Circuit affirms Judge Whittemore's decision not to restore Terri's feeding tube [READ]
Dus na 8 jaar .. met zo te zien intensieve therapieën .. heeft hij het opgegeven en besloten de laatste wens van zijn vrouw te respecteren

en nu .. 7 jaar verder .. terwijl een aardig gedeelte van de wereld hem voor van alles en nog wat uitmaakt .. blijft die bij zijn punt, dat is wat zijn vrouw gewild zou hebben .. petje af voor die man .. daar heb je moed voor nodig en een sterke overtuiging dat hetgeen jij doet het enigste goede is

iets waar al die conservatieve christenen nog wat van kunnen leren .. die willen het ene moment dit en het andere moment dat .. net wat ze beter uitkomt

/edit .. bron
pleased to meet you
pi_25763909
tja, het is in strijd met de regeltjes van dat belachelijk boek wat door een of andere soort succesvolle jehova is geschreven.

pfff, sorry hoor maar als je in god gelooft dan ben je echt dom.
bewijs maar eens dat hij bestaat....
pi_25763989
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:41 schreef PJORourke het volgende:

Ik zou euthanasie willen. Versterven zou ik niet willen.
En dat mag dus niet in Florida dus wat dan?

Overigens mag het in Oregon wel maar de regering Bush doet er alles aan om ongedaan te maken maar goed, dat terzijde, beantwoordt nu de vraag maar eens hierboven.
pi_25764053
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga voetbal kijken. Mocht ik later nog een zinnige bijdrage tegenkomen, dan reageer ik daar nog op.
Maar vragen beantwoordt je niet als het te moeilijk wordt...typisch weer.

Ik zal hem nog een keer herhalen voor je:
quote:
Leg eens uit waarom President "err on the side of life" Bush wel vorige week Sun Thomas laat euthaniseren tegen de wil van zijn moeder onder door hem getekende wetgeving die hopeloze gevallen die niet genoeg geld hebben laat euthaniseren tegen de wil van de achterblijvenden. Is dat in jouw optiek geen moord dan?
Zo nee dan ben jij een enorme hypocriet, zo ja dan is President Bush in jouw optiek dus een moordenaar en nog wel een hele lage.
Nou, kom op, je hebt toch zo'n grote bek over Micheal Schiavo, dan kun je hier laten blijken hoe recht door zee je bent.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 19:42:21 #98
43556 miss_dynastie
pi_25764068
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:37 schreef BBH-mode het volgende:
pfff, sorry hoor maar als je in god gelooft dan ben je echt dom.
bewijs maar eens dat hij bestaat....
Nou ja, das dus het hele punt van geloven, als je het bewijst, is het geen geloof meer, enz. Maar dan nog, dit is een aards probleem, om dan god er maar bij te halen hoe en wanneer het je uitkomt (deze zaak versus dat babietje bijv.) hou ik niet zo van.
pi_25764229
Hey, even een absurd idee, maar ach, je moet eens wat. Dus ik dacht zo eens, laat ik het toch eens even vragen. Hebben de heren CherrymoonTraxx en PJORourke er al eens bij stilgestaan dat Terri's man het heeeeel misschien wel eens gedaan zou kunnen hebben omdat zijn vrouw dat wilde? Dus niet omdat hij het overlijdenspapiertje wil, of omdat hij het geld wil, maar gewoon omdat hij de wens van zijn vrouw respecteerd? Gek idee, ik weet het. Maar het kán toch?

Face it. De enige die 100% zeker weet welke motieven aan zijn handelen ten grondslag liggen is Mr. Schiavo zelf. Opmerkingen als "Michael is uit op overlijdenspapieren" kunnen nooit als feit worden gepresenteerd. Feit is wel dat tig rechtzaken nog nooit gerede twijfel betreffende Michael Schiavo's zuiverheid van motieven boven tafel hebben gebracht. Daardoor kan ik niet anders dan concluderen dat hij oprecht zijn vrouw het afscheid wil gunnen wat ze zelf ook zou willen.

Tuurlijk mag je d'er anders over denken, maar kom dan wel met redelijke argumenten. Het feit dat hij blijkbaar wil hertrouwen is geen goed argument (ik zou ook willen dat als ik mij in deze situatie bevind, m'n vriendin ook verder gaat en bovendien kan hij zo scheiden). Het feit dat hij het geld niet aanneemt zegt m.i. meer over over feit dat hij Terri's wens wil uitvoeren dan dat hij het zelf wil hebben (getuige het afslaan van meerdere aanbiedingen).
Bananenyoghurt...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:48:23 #100
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25764264
tja gelovigen zijn nu eenmaal raar. zolang het hun uitkomt zijn ze principiele regelneukers (om maar in de hemel te komen!) als iets tegenstrijdig is krijg je vaak een antwoord als: "met iemand als jouw praat ik niet meer"

wetenschap toont gewoon aan dat dat hele bijbelverhaal niet klopt: darwin, oersoep etc. die wetenschappers zijn dus gek. maar de geneugden van de wetenschap als warm water en elektriciteit mag dan wel weer...
pi_25764280
Cherrymoontraxx,
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schiavo lijkt me nu niet de meest betrouwbare persoon.
Je bent je aan het gissen naar de motieven van haar man. Feit is dat hij kan scheiden om met zijn minnaar te trouwen. Hij heeft al vijftien jaar van zijn leven met een kasplantje doorgebracht. Wie ben jij om hem zijn motieven valselijk in twijfel te brengen?
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat jij psychisch ook wat in de knoei zit.
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een aanname is altijd gevaarlijk.
Dit zijn geen argumenten. Door zulke posts verlaag je het niveau van de discussie en nog meer je eigen niveau.
Laat duidelijk zijn ik door je laagheid heen probeer te kijken om je argumenten aan te vallen.
quote:
[..]
En je bent ook nog eens slap aan het lullen. 90% van de hersenen zijn weg. Robocop is een film en zelfs daar hadden ze nog meer dan 10% van zijn hersenen over.

Ik snap niet dat het niet doordringt dat ze weg is. Let's face it, ze is er niet meer. Ik zou die periode in mijn leven allang hebben willen afsluiten. Hoe krom is het om vijftien jaren lang naar een kasplantje te komen kijken! Kun jij tegenover andere patienten rechtvaardigen dat haar lichaam elke dag gevoed en verzorgd wordt, terwijl zij met dezelfde zorg wel gered kunnen worden?
pi_25764418
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:06 schreef NorthernStar het volgende:
Daarom zei ik al eerder dat hij op het verkeerde adres is bij die man en bij het Amerikaanse recht of het Amerikaanse wetboek moet zijn.

Zelfs al zou die man foute motieven hebben (wat ik niet geloof) dan heeft hij keurig netjes gedaan wat de wet hem voorschrijft. Als CMT er dus een probleem mee heeft moet hij bij de wetgever zijn. Bijvoorbeeld diegene in zijn icon.
Micheal Schiavo moest 2 zaken boven verdenking aantonen:

1. Dat zijn vrouw bij leven en bewustzijn had verklaard zo niet in leven gehouden te worden.
2. Dat zij in staat verkeerde die onomkeerbaar was zonder uitzicht op genezing.

Beide zaken zijn volgens de rechter boven verdenking aangetoont. Dat heet een rechtsstaat. Ook in talloze beroepsprocedures is er geen enkel feit aangedragen (geruchten, leugens en van-horen-zeggen verklaringen zijn geen bewijs) wat afbreuk heeft gedaan aan de uitspraak van de rechter, voor CMT's edificatie, de rechters zijn bepaald niet allemaal democraten geweest.

Ik zou niet weten wat een rechtsstaat zou kunnen doen om een dergelijk proces 'beter' te regelen, in Nederland doen wij het precies zo al hebben wij tenminste de mogelijkheid om actieve euthanasie te plegen, die mogelijkheid is in 49 staten van de VS niet aanwezig.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2005 19:55:24 ]
pi_25764478
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Micheal Schiavo moest 2 zaken boven verdenking aantonen:

1. Dat zijn vrouw bij leven en bewustzijn had verklaard zo niet in leven gehouden te worden.
2. Dat zij in staat verkeerde die onomkeerbaar was zonder uitzicht op genezing.

Beide zaken zijn volgens de rechter boven verdenking aangetoont. Dat heet een rechtsstaat.
Ik zou niet weten wat een rechtsstaat zou kunnen doen om een dergelijk proces 'beter' te regelen, in Nederland doen wij het precies zo al hebben wij tenminste de mogelijkheid om actieve euthanasie te plegen, die mogelijkheid is in 49 staten van de VS niet aanwezig.
Als ik mij goed herinner zelfs 3. Volgens mij was er ook sprake van gekneusde ribben o.i.d. waarbij de suggestie werdt gewekt dat hij daar wel eens een hand in zou kunnen hebben gehad.
Bananenyoghurt...
pi_25764536
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:55 schreef groningerstudent het volgende:

Als ik mij goed herinner zelfs 3. Volgens mij was er ook sprake van gekneusde ribben o.i.d. waarbij de suggestie werdt gewekt dat hij daar wel eens een hand in zou kunnen hebben gehad.
Suggesties zijn er zat gewekt en ook geruchten, leugens, tegenstrijdige verklaringen en ongegronde medische verklaringen. In een rechtszaal tellen bewijzen en geen verhaaltjes.
pi_25764603
Da's waar.
Bananenyoghurt...
pi_25764701
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:59 schreef groningerstudent het volgende:
Da's waar.
Laat ik een voorbeeld noemen dat wel ter zittig is geweest, dr. Hammesfahr beweerde dat hij Terry Schiavo kon 'genezen', sterker nog, hij had patienten behandeld die er erger aan toe waren geweest en die waren nu genezen.

Ter zitting kon dr. Hammesfahr geen enkel medisch dossier overleggen, hij kon geen enkele naam noemen van een dergelijke patient en hij wilde zich niet over zijn methodiek uitlaten noch wilde hij de rechtbank vertellen hoe hij Terry Schiavo zou behandelen.

Dr. Hammesfahr was door de Schindlers ingehuurd uiteraard.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2005 20:03:10 ]
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 20:09:09 #107
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25764897
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:55 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Abuse Complaint Against Michael Schiavo Made Public

pi_25764969
@ Tiger_m .. nah .. hij speelt liever platvloers op de man dan toe te geven dat het niet klopt .. idd typisch gedrag

maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het leven .. of wat er van over is dan .. velen van deze christenen nog niet eens echt kan boeien, het gaat alleen nog maar om de macht en het gelijk

Ik heb mijn demente moeder begeleid in haar stervensproces .. in de laatste 2 maanden heeft zij nota bene een helder moment gehad .." omg was is van mij geworden, mag ik dood" waren haar woorden .. en toen was ze weer weg, haar de rest van de tijd er zo te zien liggen, om de zoveel tijd draaien, spieren masseren, doorligplekken verzorgen en meer van dat alles .. hartverscheurend gewoon, dus ik kan me wel wat voorstellen van hoe je je voelt als je jarenlang aan het bed komt van je vrouw en geen enkel respons krijgt
pleased to meet you
pi_25765775
1991

Feb - Terri moved to home with husband.

Jan - Terri moved to Bradenton Mediplex Rehabilitation Center.

Apr - Terri's condition is assessed as improving.

Apr - Terri's husband advised to move her to Gainesville Rehabilitation Center to receive advanced therapy to continue Terri's recovery.

Jul - Terri moved to Sable Palms Nursing Home.

1992

Aug - Terri awarded $250,000 in malpractice settlement.

Nov - Terri awarded $1.4 million in malpractice trial.

Nov - Michael Schiavo awarded $600,000 in malpractice trial.

1993

Feb - Michael Schiavo denies recommended rehabilitation treatment.

Feb - Schiavo and Terri's parents have falling out regarding lack of therapy for Terri.

Feb - Schiavo withholds medical information from Terri's parents.

Feb - Schiavo posts Do not Resuscitate order in Terri's medical chart.

Jun - Schiavo threatens Schindler family with lawsuit.

Aug - Schiavo orders medical staff not to treat Terri for potentially fatal infection.

Sep - Bob and Mary Schindler petition courts to remove Schiavo as Terri's guardian.

Nov - Schiavo admits in deposition that he knew withholding treatment of infection could result in Terri's death.

1994

Feb - Judge Penick dismisses guardianship suit.

Apr - Terri moved to Palm Gardens Nursing Home.

1995

Sep - Schiavo orders Palm Gardens not to treat Terri for potentially fatal infection
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_25765865
en nou een bronneke aub
pi_25766150
quote:
En deze klacht is ongegrond bevonden door de rechter wat op zich niet zo vreemd is aangezien het rapport waar het zich op baseert dateert van 1991 (zie de datum op het document) buiten het feit dat dit al tijdens het originele proces behandeld is.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2005 20:54:58 ]
pi_25766165
Ah laat maar simoneschop, een willekeurige timeline entry invullen in Google en je komt op deze site

terrisfight.org

voor bovergeplaatste timeline klikken op uhmm timeline

Lekker objectieve site, geen wonder dat je de bron er niet bij wou zetten
pi_25766235
quote:
absolute waanzin dus .. gewoon alles aanpakken om het leven toch weer te verlengen

Als zij dan echt mishandeld zou zijn .. met al die botbreuken .. die ouders zouden toch wat gemerkt moeten hebben .. woonden ze niet zelf samen in huis ? Hij woonde er iig wel van 1990 tot 1992, dit onderzoek is uit 1991.. en pas in 2002 bedenken de ouders ineens dat hun dochter mishandeld zou zijn ? Denk eerder dat ze dankzij haar boulemie zwakke botten had

dit zelfde rapport is btw jaren geleden al afgewezen door judge greer als zijnde niet relevant
pleased to meet you
pi_25766236
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 20:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

Lekker objectieve site, geen wonder dat je de bron er niet bij wou zetten
Mischien is dit een wat betere bron:

http://jb-williams.com/ts-report-12-03.htm

Dit is de originele rapportage van de onafhankelijke Guardian ad Litem (zeg maar een soort van voogd) aangesteld door het gerechtshof en J. Bush onder goedkeuring van beide partijen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2005 20:57:57 ]
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 21:06:33 #115
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25766461
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 20:56 schreef moussie het volgende:

[..]

absolute waanzin dus .. gewoon alles aanpakken om het leven toch weer te verlengen
Yep. Modder gooien en de ander in discrediet brengen.

Maar hier wordt het Amerikaanse publiek wel mee gevoed en niet iedereen kijkt wat er verder nog gezegd wordt.

Op Fox verkondigen ze rustig dat Terri gerehabiliteerd kan worden en zelfs weer kan leren lopen en praten.

Fox anchor repeated false claim
pi_25766875
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

..
Leuke link btw, hier ben ik nog wel even zoet mee
pi_25767659
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Leuke link btw, hier ben ik nog wel even zoet mee
die van Tijger_m is nog beter .. wat een brok leesvoer zeg .. hartverscheurend bij vlagen

maar wie er nog twijfeld aan de motieven van de familie (of nog niet aan hun verstand)
quote:
Testimony provided by members of the Schindler family included very personal statements about their desire and intention to ensure that Theresa remain alive. Throughout the course of the litigation, deposition and trial testimony by members of the Schindler family voiced the disturbing belief that they would keep Theresa alive at any and all costs. Nearly gruesome examples were given, eliciting agreement by family members that in the event Theresa should contract diabetes and subsequent gangrene in each of her limbs, they would agree to amputate each limb, and would then, were she to be diagnosed with heart disease, perform open heart surgery. There was additional, difficult testimony that appeared to establish that despite the sad and undesirable condition of Theresa, the parents still derived joy from having her alive, even if Theresa might not be at all aware of her environment given the persistent vegetative state. Within the testimony, as part of the hypotheticals presented, Schindler family members stated that even if Theresa had told them of her intention to have artificial nutrition withdrawn, they would not do it. Throughout this painful and difficult trial, the family acknowledged that Theresa was in a diagnosed persistent vegetative state.
Dat hebben ze dan tegenover deze GAL afgezwakt blijkbaar .. ja maar zooo hebben we het niet bedoeld .. in de tussentijd spreken hun daden voor zich

Wat me trouwens opviel ..
quote:
It is notable that through more than thirteen years after Theresa's collapse, she has never had a bedsore.
en dan nog zeggen dat zij slecht verzorgd zou worden
pleased to meet you
pi_25767885
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 20:41 schreef simoneschop het volgende:
hele lijst
dat zijn in een situatie waarin je een patient alleen mag laten versterven hele normale opdrachten om te geven als je beseft dat je geliefde niet meer te helpen is en het hoogste tijd is om haar te laten gaan
pleased to meet you
pi_25771013
ondanks een verklaring dat ze niet nog een keer naar de rechter zouden stappen na een afwijzing
quote:
Schiavo's ouders naar hooggerechtshof Florida

Uitgegeven: 26 maart 2005 20:29
Laatst gewijzigd: 26 maart 2005 23:17
PINELLAS PARK - De ouders van de Amerikaanse comapatiënte Terri Schiavo hebben zaterdag bij het hooggerechtshof in Florida een spoedpetitie ingediend. Zij vragen daarin het kunstmatige voeden van hun dochter te laten hervatten. Dat meldde de nieuwszender CNN.

De spoedpetitie volgde op een uitspraak eerder die dag van een districtsrechter, die het verzoek van Bob en Mary Schindler om haar leven te redden, afwees. Voorafgaand aan die uitspraak had een advocaat van de ouders gezegd dat ze geen nieuwe poging zouden ondernemen om de juridische strijd om Terri in leven te houden te winnen.

De sondevoeding werd acht dagen geleden na een jarenlange juridische strijd gestaakt, nadat een rechter Terri's echtgenoot Michael in het gelijk had gesteld. Die wil niet dat ze als een plant leeft, omdat ze dat zelf nooit zou hebben gewild.
Bron:nu.nl

Ik hoop dat het snel ophoud, zal op den duur ook rust geven aan haar ouders
  zondag 27 maart 2005 @ 00:12:02 #120
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25771230
Een menswaardig bestaan.......versus een juridische strijd.... How low can you go.
De grootste verliezer is de mensheid en zijn culturele erfgoed zelf.
pi_25776177
quote:
Op zondag 27 maart 2005 00:12 schreef Drugshond het volgende:
Een menswaardig bestaan.......versus een juridische strijd.... How low can you go.
De grootste verliezer is de mensheid en zijn culturele erfgoed zelf.
Mischien niet. Ik denk dat men name in Amerika heel veel mensen opeens doordrongen zijn van het nut van een codicil of levenstestament. Dan zou er uit deze ellende mischien nog wat goeds komen.
pi_25778733
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dus jij vind uitdrogen en uithongeren prima?
Vezelluf!
  zondag 27 maart 2005 @ 13:57:26 #123
3542 Gia
User under construction
pi_25779115
Ze zal toch nog wel een infuus met vloeistof krijgen? Of is dat ook weg.
Kan ik niet geloven, want zonder water houd je het geen 4 dagen meer vol en zij zou dan nu al 7 dagen zonder vocht leven? Kan niet. Dus komt het neer op uithongeren en dat kan lang duren!!
pi_25779748
quote:
Op zondag 27 maart 2005 11:25 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien niet. Ik denk dat men name in Amerika heel veel mensen opeens doordrongen zijn van het nut van een codicil of levenstestament. Dan zou er uit deze ellende mischien nog wat goeds komen.
Het is te hopen, treurig feit is dat de meeste mensen dit liefst gewoon uit de weg gaan .. zoiets overkomt mij niet ?
Zelfs met je hubby er over praten, en of dat nou een zijdelingse opmerking of een uitgebreid gesprek is geweest maakt blijkbaar weinig uit, als iemand zijn betrouwbaarheid betwijfeld en hij heeft verder niets aan bewijzen ..

Wat ik hoop is dat die hele discussie mbt euthanasie weer wordt opgerakeld .. ik bedoel maar .. heb je daar zo'n plantje als Terri die je in principe nog tientallen jaren kan "onderhouden", als dit je huisdier was zou je het humaan vinden om het een spuitje te geven, maw we behandelen een huisdier humaner dan een medemens.
Als je dan de verantwoordelijkheid op je neemt om een leven, dat normaal gesproken geëindigt zou zijn, door aktief medisch ingrijpen te redden, dan moet je imho ook de verantwoordelijkheid op je nemen om dat leven aktief te beëindigen als je in de gaten krijgt dat niets helpt
pleased to meet you
pi_25781098
quote:
Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ondanks een verklaring dat ze niet nog een keer naar de rechter zouden stappen na een afwijzing
[..]

Bron:nu.nl

Ik hoop dat het snel ophoud, zal op den duur ook rust geven aan haar ouders
Dat betwijfel ik.
pi_25781457
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik.
het lichaam heeft nog maar een paar dagen en als de sonde er weer ingebracht zou kunnen worden (kleine kans maar goed) dan is het tegen die tijd waarschijnlijk te laat
  zondag 27 maart 2005 @ 16:10:53 #127
117769 BBH-mode
altijd geil
pi_25782038
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik.
ga jij nu maar eerst antwoord geven op de vragen die je gesteld zijn eerder in dit topic ipv een paar post verder weer achterlijke ongegronde opmerkingen te maken!
pi_25782640
quote:
Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef Gia het volgende:
Ze zal toch nog wel een infuus met vloeistof krijgen? Of is dat ook weg.
Kan ik niet geloven, want zonder water houd je het geen 4 dagen meer vol en zij zou dan nu al 7 dagen zonder vocht leven? Kan niet. Dus komt het neer op uithongeren en dat kan lang duren!!
Zowel toediening van voedsel als vloeistoffen is gestaakt na de uitspraak.

Je vergeet dat Terry Schiavo nauwelijks energie verbruikt en dan duurt het proces uiteraard een stuk langer als bij iemand die nog enigzins actief is.
pi_25782684
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:10 schreef BBH-mode het volgende:

[..]

ga jij nu maar eerst antwoord geven op de vragen die je gesteld zijn eerder in dit topic ipv een paar post verder weer achterlijke ongegronde opmerkingen te maken!
Ik had toegezegd dat ik op zinnige bijdragen zou reageren. Helaas zie ik van jou kant weinig tot geen zinnige bijdrage aan de discussie.
pi_25784341
Kinderen gearresteerd bij Schiavo-protest
Pro-Life my ass.. Het laagste van het laagste om kinderen op deze manier te misbruiken.
  zondag 27 maart 2005 @ 18:01:02 #131
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25784841
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
En dat mag dus niet in Florida dus wat dan?

Overigens mag het in Oregon wel maar de regering Bush doet er alles aan om ongedaan te maken maar goed, dat terzijde, beantwoordt nu de vraag maar eens hierboven.
Ik heb de vraag beantwoord.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 27 maart 2005 @ 18:03:55 #132
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25784894
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:43 schreef BBH-mode het volgende:
ik prefereer ook een spuitje maar dat kan dus niet doordat het niet mag van de wet.
dus je wilt liever blijven "leven"?
wat als je gevangene in eigen lichaam bent, dus dat je wel besef van tijd en plaats hebt...

zijn jullie twee zelf gelovig?PJORourke en cherrymoontraxx?
Ik ben zelf eerder een atheistische fundamentalist. Maar ik vind versterven barbaars. Als het in Darfur gebeurt, mag het niet, maar wel ergens in Nederland in een ziekenhuis. Dat staat me tegen.

Ik ben groot voorstander van euthanasie, mits goed geregeld op papier. En niet dit soort welles-nietes. In geval van twijfel, niet door laten gaan.
pi_25785847
Zow, ik gooi maar weer een wat feiten neer gevolgd door een leuke zondag middag conspiracy theory.

Het is moeilijk om in te schatten of Terry gesuicided moet worden. Wat zaken die afgelopen boven water zijn gekomen:
quote:
1. Het is illegaal in de VS. Het mag alleen in NL en België. Maargoed, die gronwet in de VS bestaat toch alleen nog op papier.
2. Terry is zwaar gehandicapt net als duizenden andere personen(ik heb ergere mensen gezien btw toen ik ooit x uur dienstverlening had bij een psychiatrisch complex), maar reageert totaal op de mensen die aanwezig zijn. Dat kun je zien aan beschikare films die gemaakt zijn van haar. Als ik hier in het RD (en al het andere nieuws) lees dat ze letterlijk een "comapatient" en "kasplantje" is kan ik het niet helpen dat er een politiek motief achter zit. De eeuwige "incompetentie" verklaring gaat bij mij niet op.
3. Verklaringen van enkele doktoren die haar voor meerdere uren hebben bezocht zeggen dat haar situatie inderdaad verbetert kan worden. Minstens 35 specialisten backen dit up.
4. Haar man is al meerdere malen als een psychopaat omschreven door psychotherapeuten. Terry's ouders verdenken hem ervan dat hij Terry wilde vermoorden maar dat dit uiteindelijk mislukte. Een van zijn nieuwe vriendinnen wilde alleen maar onder dwang een verklaring afleggen omdat ze doodsbang voor hem was. Zij meldde dat hij extreem jaloers is, dat hij haar volgde en dat hij geweldadige uitbarstingen heeft.
5. Iemand laten verhongeren is niet normaal.
6. Michael Schiavo heeft geen enkel bewijs dat ze gezegd heeft te willen sterven in dit geval, buiten zijn "betrouwbare" woord.
En nu de waarschijnlijke reden voor dit onbegrijpelijke mediacircus (inclusief cover-up):

Clearwater is dé Scientology hoofdstad. Scientology haalt er miljoenen per week binnen en bezitten tientallen gebouwen in de stad. Er bestaat geen twijfel over dat ze de hele stad hebben geinfiltreerd en/of afgekocht. De hoogste personen in de stad, inclusief de burgemeester en de sheriff steunen Scientology.

Toevallig deed ik paar weken terug wat onderzoek in Scientology. Wat puntjes:
- De beste omschrijving voor Scientology is dat ze een Angelsaksisch georienteerde, transnationale, spionage, occulte, mind-control cult zijn. Ze hebben hun eigen "inlichtingen" dienst, de Office of Special Affairs, hun eigen "vrijwillige" strafkampen in Kopenhagen, de UK en de Nevada woestijn, genaamd de Rehabilitation Project Force(s). De kern van de organisatie in de Sea Organisation, de rest van Scientology heeft helemaal geen idee van de omvang van de organisatie.
- Onze eigen Mabel stond op hun mailinglijst terwijl ze voor George Soros werkte (nog steeds). Alleen al deze 2 namen inc. de Nederlandse antillen en Mike Trace (VN drugsschandaal) kunnen al de enorme invloed van deze sekte blootleggen. Een andere leuk voorbeeld van een Scientologist is een Russische prime-minister in 1998, die om deze reden moest vertrekken. Ook zag ik na het nazoeken van wat namen dat ze wereldwijd sektes opzetten, de EU en VN compleet hebben gepenetreerd en graag "religieuze vrijheid" promoten.
- Enkele van hun motto's zijn "altijd aanvallen, nooit verdedigen", "beter dood dan nutteloos" en "alles boven Scientology inclusief familie en vrienden".
- Scientology is maar 1 deel van een veel uitgebreider web. Zonder bescherming van overheden waren ze al lang weggeweest.

Oja, Ron Hubbard was een vriend van Aleister Crowley en iig een lid van de Ordo Templi Orienties, wat de zoveelste spinoff was van de Metselaars/Rozekruizers. (In dit geval Order of the Golden dawn + Crowley's trance state revelations + O.T.O.) Je herkent het Rozenkruis en de klassieke piramides in hun logo's ook direct, wat aangeeft dat ze overal hulp vandaan kunnen verwachten. Ik kan nog wel wat verder gaan, maar dis wel genoeg denk ik zo. Ongelofelijk wat ik er in 5 minuten uit kan gooien.

Anyway, zo wel eens willen weten of die idiote man van Terry zo Scientology freak is. Ze doen alles voor hun leden, zolang die 100% loyaal zijn.

Nou mensen, nog een prettige spring equinox toegewenst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Merovingian. op 27-03-2005 18:56:06 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_25786195
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:01 schreef PJORourke het volgende:

Ik heb de vraag beantwoord.
Nee, dat heb je niet. Ik zal het nog een keer duidelijk stellen voor jou; Als jij geen actieve euthanasie kan krijgen kies je er dan voor om te blijven vegeteren of kies jij er voor om het te doen zoals in dit geval wetende dat jij er iig niets van zult voelen en dat gaat in Darfur wel even anders btw.
pi_25786218
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:41 schreef Merovingian. het volgende:
Zow, ik gooi maar weer een wat feiten neer gevolgd door een leuke zondag middag conspiracy theory.
Umm...waar zijn de feiten? Voor de rest van je post verwijs is je naar TRU, mischien dat daar iemand serieus wil ingaan op die berg stierepoep.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2005 18:55:58 ]
pi_25786255
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik had toegezegd dat ik op zinnige bijdragen zou reageren. Helaas zie ik van jou kant weinig tot geen zinnige bijdrage aan de discussie.
Nee, en normale vragen beantwoord jij ook niet...surprise surprise. Ach, ja, 'tis CMT maar.
  zondag 27 maart 2005 @ 19:00:28 #137
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25786338
quote:
Op zondag 27 maart 2005 18:54 schreef Tijger_m het volgende:
Nee, dat heb je niet. Ik zal het nog een keer duidelijk stellen voor jou; Als jij geen actieve euthanasie kan krijgen kies je er dan voor om te blijven vegeteren of kies jij er voor om het te doen zoals in dit geval wetende dat jij er iig niets van zult voelen en dat gaat in Darfur wel even anders btw.
Laat mij dan maar leven.
pi_25786563
quote:
Umm...waar zijn de feiten? Voor de rest van je post verwijs is je naar TRU, mischien dat daar iemand serieus wil ingaan op die berg stierepoep.
Je bedoelt "ik heb een heilig vertrouwen in de rechtzaak, plz shut, aan het rechtsysteem wordt niet getwijfeld".

Als zij gedood wordt, kunnen duizenden anderen dat ook, want ze is alles behalve hersendood wat ze ook liet merken toen die apparatuur uitgezet werd.

De hele discussie is onzin. Mercy killing is niet toegestaan in de VS en wat die gast zegt is niet te vertrouwen.

Edit: Ik zag net dat je graag Bill Clinton quote...je zou de boeken eens moeten lezen van zijn favoriete professor.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_25786776
quote:
Op zondag 27 maart 2005 19:11 schreef Merovingian. het volgende:

Je bedoelt "ik heb een heilig vertrouwen in de rechtzaak, plz shut, aan het rechtsysteem wordt niet getwijfeld".
Nee, ik bedoelde dat jij geen feiten aandroeg, alleen meningen en geruchten.
quote:
Als zij gedood wordt, kunnen duizenden anderen dat ook, want ze is alles behalve hersendood wat ze ook liet merken toen die apparatuur uitgezet werd.
Geconstateert door een onpartijdig waarnemer? Een arts of verpleegster dan mischien? Nee, dacht ik al, alleen de ouders die steeds gekkere dingen beweren.
quote:
De hele discussie is onzin. Mercy killing is niet toegestaan in de VS en wat die gast zegt is niet te vertrouwen.
Fout. In Oregon is actieve euthanasie toegestaan en daarenboven is geen zaak van de VS maar iedere staat individueel. Bovendien is dit geen 'mercy killing' maar een beeindiging van levensrekkende maatregelen wat door Hooggerechtshof is toegestaan nav. de zaak Cruzen vs Missouri.
quote:
Edit: Ik zag net dat je graag Bill Clinton quote...je zou de boeken eens moeten lezen van zijn favoriete professor.
Lijkt mij nogal irrelevant in deze discussie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2005 19:21:03 ]
pi_25786833
Dat eeuwige gezeik over die gekneuse/gebroken ribben van Terri... Als iemand voor dood neervalt, gaat dat meestal niet zachtjes. Ook hartmassage en andere pogingen tot reanimeren kunnen kneuzingen en blauwe plekken achter laten.

Als meneer Schiavo haar had willen vermoorden, had de politie dat echt wel bevestigd. Tot nu toe is nooit ergens aangenomen dat hij dubieuze motieven zou hebben.

En nog even over dat geneuzel dat hun relatie niet zo top was: Er zijn zo veel relaties niet goed, en gaan veel mensen scheiden. Dat maakt iemand niet meteen een moordenaar.

Het geld-issue is hierboven al ruimschoots ontkracht.

Dat zelfde geld voor het scheidingspapiertje-issue, dat kan hij zo ook halen.

Dus ik weet niet waarom bepaalde mensen meneer Schiavo nog zo haten? Misschien omdat hij er andere denkbeelden op na houdt dan de Christenen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')