Volgens mij toch echt die van haar man. Immers zij heeft voor hem gekozen toen ze in het huwelijksbootje stapte, dus als het ware haarzelf aan hem gegeven. Ze heeft haar ouders niet gekozen. Die hebben volgens mij niet veel meer te zeggen na haar 21e.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig: als zij zelf geen wil had gehad in deze, wiens wil had moeten prevaleren: die van man of ouders?
als jij niet wil zien dat dit de zoveelste herhaling is van een amerikaans scenario vinger-in-de-pap-houden in zuid-amerika ben jij diegene met oogkleppen .. maar dat hoort niet in dit topicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zet je oogkleppen eens af. Kennelijk volg je het nieuws over Venezuela niet echt. Die verkiezingen waren uiterst dubieus, maar dat wil jij kennelijk niet inzien.
uit polls blijkt dat meer dan 68% van de amerikanen vindt dat het moet ophouden gewoon, dat het nooit zover had mogen komen .. maar ja, ergens wel, ze hebben een president gekozen die een tijdje terug wel zijn handtekening heeft gezet voor het kunnen beëindigen van leven zonder toestemming van de ouders, niet waarquote:Welk meerderheidsbesluit? Heeft het volk van de VS gekozen over deze situatie?
tja, als die ouders zich jaren geleden hadden neergelegd bij wat hun dochter blijkt te willen had dit hele mensonwaardige circus niet nodig geweestquote:Waarom zou er überhaupt een meerderheid moeten zijn in deze zaak?
ja hoor, die man vindt het leuk om alle moraalridders van de wereld op zijn dak te krijgen, met de dood bedreigd te worden, hij slaat miljoenen af, zo op het handje .. alleen maar omdat die een paar papieren nodig heeft .. .. ?quote:Als De ouders willen dat ze blijft voortleven, haar man wil dat ze doodgaat zodat hij wat papiertjes binnen heeft.
Daar hoeft ze niet dood voor te zijn dus da's een lulverhaal. Maar leg eens uit hoe het zit met ouders die geld verdienen aan de ellende van hun dochter? Ouders die vet betaald worden voor film en boek rechten en dat Micheal Schiavo ieder financieel aanbod van die aard heeft afgeslagen en inmiddels al een aantal malen miljoenen dollars heeft geweigerd.quote:CherrymoonTraxx:
Die man wil dat ze doodgaat zodat hij van haar kan scheiden, dat is wat anders dan haar wens uitvoeren. Dan zouden haar ouders ook zeker van die wens hebben geweten en dat is niet het geval.
Ja, een spuitje geven mag nou eenmaal niet, dat zou het beschaafst zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:00 schreef PJORourke het volgende:
Het is gewoon moord op de meest barbaarse manier. Een nekschot is nog beschaafder.
Actieve euthanasie mag niet in Amerika. Dus geen spuitje of pilletje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:00 schreef PJORourke het volgende:
Het is gewoon moord op de meest barbaarse manier. Een nekschot is nog beschaafder.
Kreeg ze maar een nekschot, dat was sneller en beter dan deze manier van lijden. Waarop ze aangewezen is door Bush zijn euthanasie politiek...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:00 schreef PJORourke het volgende:
Lekkere vergelijking.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
En hoe kan je het moord noemen als iemand al vijftien jaar niet meer leeft... Een geranium plattrappen noem je toch ook geen moord?
Maar daar komt het wel op neer. Iets zonder leven laten inslapen is in mijn ogen hetzelfde als abortus voordat de vrucht zich ontwikkeld tot mens.....quote:
In mijn ogen ook, maar ook daar kun je over de definitie van dood / bewustzijn e.d. ellenlange discussies voeren. Al met al hoop ik dat het nu snel afgelopen is en dan alleen maar zodat Terri's wens eindelijk kan worden ingewilligd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:22 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Maar daar komt het wel op neer. Iets zonder leven laten inslapen is in mijn ogen hetzelfde als abortus voordat de vrucht zich ontwikkeld tot mens.....
Hopelijk heb ik dan een document achtergelaten waarin mijn wens beschreven wordt. En verder een pilletje om er een snel en beschaafd einde aan te maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat zouden personen als PjRoucke, John Dope en Cherry zelf eigenlijk willen als ze ooit in deze situatie terechtkomen?
Het is gewoon moord op de meest barbaarse manier. Een nekschot is nog beschaafder.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik dan een document achtergelaten waarin mijn wens beschreven wordt. En verder een pilletje om er een snel en beschaafd einde aan te maken.
Er is in het geval van Schiavo nooit een hersenscan op losgelaten. Dus hoeveel leven erin zit weten we niet eens echt. Maar dat ze meer is dan een geranium lijkt me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:22 schreef _The_General_ het volgende:
Maar daar komt het wel op neer. Iets zonder leven laten inslapen is in mijn ogen hetzelfde als abortus voordat de vrucht zich ontwikkeld tot mens.....
Juist. Uithongeren en uitdrogen is zeer barbaars.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:14 schreef _The_General_ het volgende:
Zei je net nog ?
Door wie ben jij opgevoed?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Actieve euthanasie mag niet in Amerika. Dus geen spuitje of pilletje.
Dus dan hou je deze vorm van euthanasie over.
En hoe kan je het moord noemen als iemand al vijftien jaar niet meer leeft... Een geranium plattrappen noem je toch ook geen moord?
diezelfde man heeft ook miljoenen geweigerd van een conservatieve christelijke partij om af te zien van "euthenasie" en zijn rechten eventueel op te geven...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er is in het geval van Schiavo nooit een hersenscan op losgelaten. Dus hoeveel leven erin zit weten we niet eens echt. Maar dat ze meer is dan een geranium lijkt me wel duidelijk.
Overigens staat manlief een lekkere uitbetaling van de levensverzekering te wachten. Zeer dubieus.
Die levensverzekering is hoger dan het geld wat hem al geboden zou zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er is in het geval van Schiavo nooit een hersenscan op losgelaten. Dus hoeveel leven erin zit weten we niet eens echt. Maar dat ze meer is dan een geranium lijkt me wel duidelijk.
Overigens staat manlief een lekkere uitbetaling van de levensverzekering te wachten. Zeer dubieus.
tis een platte omschrijving, maar ik ben het er wel mee eens... die vrouw heeft toch niks meer...quote:
En de overlijdenspapieren, waardoor hij eindelijk kan trouwen met zijn minnares. De smeerlap.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:15 schreef PJORourke het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:18 schreef BBH-mode het volgende:
diezelfde man heeft ook miljoenen geweigerd van een conservatieve christelijke partij om af te zien van "euthenasie" en zijn rechten eventueel op te geven...
http://abcnews.go.com/US/wireStory?id=615713quote:Schiavo Parents End U.S. Appeals on Ruling
PINELLAS PARK, Fla. Mar 26, 2005 — Terri Schiavo's parents ended their federal appeals to keep their brain-damaged daughter alive, leaving their last legal hope with a state judge who has ruled against them repeatedly, their lawyer said Saturday.
The state judge was expected to announce a decision by noon Saturday on a motion by the parents, Bob and Mary Schindler, claiming Schiavo tried to say "I want to live" just minutes before the feeding tube was removed a week ago.
The parents say Schiavo said "AHHHHH" and "WAAAAAAA" when asked to repeat the phrase "I want to live." The motion before Pinellas Circuit Judge George Greer, the judge who ordered Schiavo's feeding tub removed, was considered a long shot.
wat ben je voor gevoelloze idioot?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
En de overlijdenspapieren, waardoor hij eindelijk kan trouwen met zijn minnares. De smeerlap.
Dus jij vind uitdrogen en uithongeren prima?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:21 schreef Monidique het volgende:
Nou, de *kuch* liberalen komen even aan het woord, hoor,!
bron stond in een van de vorige delen... ga ze niet meer meer nalezen... doe zelf maar ...quote:
Dus is het waarschijnlijk nonsens.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:24 schreef BBH-mode het volgende:
bron stond in een van de vorige delen... ga ze niet meer meer nalezen... doe zelf maar ...
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus is het waarschijnlijk nonsens.
merkt ze ws niks meer van. en als ze het wel merkt is het de schuld van dat belachelijke beleid.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dus jij vind uitdrogen en uithongeren prima?
Had iemand al gezegd: "en dat allemaal door de bekrompen Amerikaanse houding ten aanzien van Euthenasie" vast wel he... Maar bij deze nog een keerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan zal die sonde toch snel weer moeten worden teruggeplaatst, want de martelpartij is bijna ten einde.![]()
Nee, dat allemaal door een op geld en papieren beluste Michael Schiavo.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:27 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Had iemand al gezegd: "en dat allemaal door de bekrompen Amerikaanse houding ten aanzien van Euthenasie" vast wel he... Maar bij deze nog een keer![]()
Ondertussen doen de zogenaamde "humane" mensen iets uiterst barbaars. Zeer hypocriet iig. Overigens is euthanasie, ook onder de Democraten, in de VS totaal geen issue. Dus om Bush daar nu van de schuld te geven is wel heel simpel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:26 schreef BBH-mode het volgende:
merkt ze ws niks meer van. en als ze het wel merkt is het de schuld van dat belachelijke beleid.
achterlijke kut gelovigen... mensen laten leiden omdat ze aan hun principes willen vasthouden om zo in de hemel te komen of zo...
Terri Schiavo deel 2quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar er schijnen nooit scans gemaakt te zijn. Dat is toch wel weinig wetenschappelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:29 schreef groningerstudent het volgende:
Terri Schiavo deel 2
Ik ben dan wel geen dokter, maar ik denk dat het toch wel duidelijk is dat het nooit meer iets zal worden...
Ik denk dat het met sommige mensen ook nooit meer wat zal worden. Moeten die ook afgemaakt worden?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:29 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Terri Schiavo deel 2
Ik ben dan wel geen dokter, maar ik denk dat het toch wel duidelijk is dat het nooit meer iets zal worden...
Schiavo beweert dit zelf.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
dit is er in ieder geval één kinders
Schiavo's husband rejects $1 million to bow out
Hee, neem aan dat het goed is onderzocht door de heren journalisten.quote:
dus jij denkt dat haar man en anderen de voorkeur geven aan legaal uithongeren dan voor een humaan spuitje wat illegaal is ...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ondertussen doen de zogenaamde "humane" mensen iets uiterst barbaars. Zeer hypocriet iig. Overigens is euthanasie, ook onder de Democraten, in de VS totaal geen issue. Dus om Bush daar nu van de schuld te geven is wel heel simpel.
Er blijkt nergens uit dat artikel dat er iets onderzocht is. Er worden alleen wat beweringen gerapporteerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee, neem aan dat het goed is onderzocht door de heren journalisten.
Als die mensen zich in een dergelijke toestand bevinden en, net als Terri, hebben aangegeven dat dan de stekker eruit moet? Ja, dan moeten die ook maar "afgemaakt" worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het met sommige mensen ook nooit meer wat zal worden. Moeten die ook afgemaakt worden?
Een aanname is altijd gevaarlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hee, neem aan dat het goed is onderzocht door de heren journalisten.
Dit is een bewering??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er blijkt nergens uit dat artikel dat er iets onderzocht is. Er worden alleen wat beweringen gerapporteerd.
quote:Businessman felt 'compelled'
San Diego businessman Robert Herring, who founded an electronics company and later a cable and satellite channel, said he felt “compelled” to try to have the husband transfer the legal right to decide his wife’s medical treatment to the parents, Bob and Mary Schindler.
“I believe very strongly that there are medical advances happening around the globe that very shortly could have a positive impact on Terri’s condition,” Herring said.
Herring’s offer is valid until Monday, according to a statement from his attorney, Gloria Allred. The money has been deposited into a trust account at Allred’s Los Angeles law firm, the statement said.
Felos said his client would not consider any such proposals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |