Ik voldeed daar aan. Lobby je voor mij?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:21 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een schijt titel, ik had op zn minst "Komt ie dan he" verwacht.
Maar dat lag ook al zo voor de hand.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:21 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een schijt titel, ik had op zn minst "Komt ie dan he" verwacht.
G - e - n - i - a - a - lquote:
Zou dat het achterliggende complot zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:33 schreef Drugshond het volgende:
Zal wel balen zijn voor G.Wilders zijn als het kabinet valt. Hij heeft nog te weinig veldwerk en goede mensen aangetrokken mocht zijn partij zetel nemen in het nieuwe kabinet.
En zijn dan zijn vele vergelijkingen te trekken met de LPF toen zij hals over kop in het kabinet kwamen.
Als D66 besluit om zichzelf op te heffen (not likely) dan met een big bang!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Iets opblazen met dit aantal zetels is sneu, ze kunnen misschien net een fikkie stoken.
Ik vind dat inderdaad nog storender dan het gezanik van De Graaff over Georgie.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
PvdA heeft weer eens laten zien dat oppositie voeren dus alleen maar gericht is op het omver willen werpen van de regering i.p.v. zelf constructief mee te werken aan een plan waar ze zelf voor waren.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
PvdA heeft weer eens laten zien dat oppositie voeren dus alleen maar gericht is op het omver willen werpen van de regering i.p.v. zelf constructief mee te werken aan een plan waar ze zelf voor waren.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:54 schreef George-Butters het volgende:
Stinkende roebel Hoeruhhhhhhhhhhhhhhhhh met een zure sloot tussen beide benen!!!!!!!!!
Partijen die regeringen laten vallen worden over het algemeen afgesraft, 0 lijkt me dan erger dan 4.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:30 schreef Drugshond het volgende:
De grote vraag is.... gaat nu het kabinet vallen.... ?!?
Krijgen weer verkiezingen, als D66 een beetje slim is blazen ze de boel gewoon op. Erger dan 4 zetels kan het toch niet worden.
Ik weet dat er mensen zijn die de VS overal de schuld van geven maar wat heeft Bush hier nu weer mee te makenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind dat inderdaad nog storender dan het gezanik van De Graaff over Georgie.
Hoewel de PvdA uiteraard goed gehandeld heeft en onterecht op smerige wijze werd zwartgemaakt door de zeer zure verliezers van de regeringspartijen, is het ook nogal zure optreden achteraf van de fractieleider va de PvdA in de Senaat ook niet echt een voorbeeld te noemen van goede PR.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:59 schreef Chewie het volgende:
Vraag me dan ook af hoe de kiezer de PvdA beoordeelt mocht dit kabinet vallen wat ik overigens niet verwacht
OUDE THEEEEEEEquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik moet werken!!!
Kanker!!!!!!![]()
Verschraald bierrrrrrrrrrrrrr, pus op de piemol!!!!!!!!!!!!![]()
Niet geheel onterecht zwartgemaakt imo, de handelswijze vna de PvdA senatoren gisteravond was niet echt netjes.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoewel de PvdA uiteraard goed gehandeld heeft en onterecht op smerige wijze werd zwartgemaakt door de zeer zure verliezers van de regeringspartijen, is het ook nogal zure optreden achteraf van de fractieleider va de PvdA in de Senaat ook niet echt een voorbeeld te noemen van goede PR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |