quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:54 schreef Vitalogy het volgende:[..]
Nu blijkt dus dat jij niet op de hoogte bent van de situatie daar.
Wat heb je daarover te zeggen jongeman?
hoezo ben ik niet op de hoogte?????
Ik zeg toch waar het op staat, mafkees.
Nog een keer herhalen dan?
HC is een kleine stad op zich, er komen rond de 300.000 mensen per dag doorheen.
Ga zelf maar eens een kijkje nemen, erg druk, vol met hele gewone mensen die aan het winkelen zijn, of gewoon hun trein of bus of tram willen halen, of naar de andere kant van de het station moeten, of op weg zijn naar 1 of ander congres of jaarbeursevenement etc etc etc.
En af en toe gebeurt het es dat er een groep jongeren tusseninzit die zich nogal rotzakkerig opstelt. Nu eens marokkanen, andere keer weer gabbers of voetbalsupporters of whatever. Zo gaan die dingen in een grote stad.
Klotejunks? gebruikerspopulatie is rond de 300 nu in utrecht. de helft daarvan zal dakloos zijn. Er zijn op zijn minst 3 24-uurs voorzieningen rond HC nu opgezet, waardoor overlast op straat enorm is afgenomen. Daarnaast is de "tunnel" alweer een paar jaartjes dicht, en zijn grote delen van HC afgesloten buiten winkeltijden om.
er is ook nog een HC team van de politie 24/7 aanwezig daar. zoals ik eerder zeg: je krijgt daar niet eens de kans om rottigheid uit te halen.
cameras hangen er ook al ja....
Ik snap best dat sommige mongolen altijd wel wat te zeiken willen hebben, en het liefst iedereen die niet in hun straatje past een nekschot willen uitdelen. Zo werkt dat alleen niet. tenzij je zelf weer terug naar de middeleeuwen wilt. lekker beschaafd dan.
zoals ik zeg: het is een grote stad, en als je niet in wilt zien dat in een enorme gemeenschap er altijd ellende zal zijn (zo gaan die dingen nou eenmaal, zet een half miljoen mensen bij elkaar, en de kans dat er rottigheid tussenzit is 100%)
je mag eigenlijk meer spreken van een wonder dat er zo WEINIG rottigheid gebeurt daar op HC!
Ik denk trouwens niet dat die nazis zich nog hebben laten zien vandaag. Hadden ze beter niet kunen doen ook, je staat nogal voor lul als je een bom-en-bom vol winkelcentrum (het was paaszaterdag, 1 van de drukkere winkeldagen in het jaar) met een 10tal kaalkopjes tegen een overmacht van tienduizenden normale mensen met kinderen etc etc etc staat.