WTFquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:00 schreef Vitalogy het volgende:
Je gaat compleet off-topic en het slaat helemaal nergens op.
Wat probeer je nu hiermee te bereiken?
Als ik lui als jij mag geloven dan zouden alle allochtonen al lang en breed zijn utgeroeidquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:53 schreef Martijne het volgende:
[..]
Die blijven volgens jou, veilig en lui achter hun pc de moraalridder uithangen?
Volgens mij lees jij maar 3 posts terug of zo. Ander begrijp ik niet hoe je bij zo'n conclusie kan komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:01 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
WTF
JIJ gaat offtopic, ik niet!
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:53 schreef Martijne het volgende:
Die blijven volgens jou, veilig en lui achter hun pc de moraalridder uithangen?
Die stink-houseparties ook sluiten dan .. daar zijn het geen pakjes coke, maar zakken vol.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:08 schreef -Famke- het volgende:
Vooral die stink-shoarma tent die 24h open is mag eens flink leeggeveegd worden. Jezus de pakjes coke liggen er op tafel.
hoezo ben ik niet op de hoogte?????quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:54 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nu blijkt dus dat jij niet op de hoogte bent van de situatie daar.
Wat heb je daarover te zeggen jongeman?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:49 schreef Flopteron het volgende:
Voorpost Nederland veegt Utrecht CS aan.
(26-03-05)
Radicaliseert Voorpost Nederland? Is Voorpost dan toch die Belgische fascistische knokploeg? Al je de berichten in media mocht geloven zou er heel wat gaan gebeuren in het Utrechtse. Na onze aankondiging dat Voorpost Utrecht Centraal Station zou gaan aanvegen ontstond er her en der een hoop commotie. Lezen is voor velen moeilijk, zeker als je een gebrek aan humor hebt.
Een ludieke actie waarbij de media ook nog eens te kakken wordt gezet kan ik wel waarderen maar als ze schrijven "schoonvegen van overlast veroorzakende junks en jongeren" is dat voor weinig anders interpreteerbaar voor de lezer.quote:Voorpost Nederland zal aanstaande zaterdag het Centraal Station van Utrecht schoonvegen van overlast veroorzakende junks en jongeren
Nee, dat is geenstijl eigen. Ze zetten een berichtje neer, schreeuwen iets opruiends en laten de commentators het werk afmaken op straffe van bans. Laf tot op het bot.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:29 schreef Forumschorem het volgende:
Wat een lijers zijn GS toch eigenlijk. Niet eens een berichtje op de site, en ws niet eens willen toegeven dat ze er met open luiken (zoals iedereen) zijn ingetrapt.
Je moet toegeven dat het tot nog toe vrij aardig blijkt te werken.....quote:Op zondag 27 maart 2005 11:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat is geenstijl eigen. Ze zetten een berichtje neer, schreeuwen iets opruiends en laten de commentators het werk afmaken op straffe van bans. Laf tot op het bot.
Ja, bij mensen met een laag IQ.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:16 schreef Flopteron het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het tot nog toe vrij aardig blijkt te werken.....
Niet alle sensatiezoekers hebben per se een laag IQ.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, bij mensen met een laag IQ.
Wie ?quote:
Gezellig Loeder in het topic....quote:
Er zal vast wel wat broeien op utreg CS..... het stikt er van de loverboys en ander uitschot..... ik irriteer me er aan.... dus zijn er ook gasten in Holland die zich er ziekelijk aan irriteren en wanhoopsacties gaan uithalen.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En daarin wordt een leugen verweten. Ik denk eerder dat geenstijl een leugen de wereld in probeerde te hoaxen.
Zoals NorthernStar ook al zei, stond er in het persbericht dat ze overlast veroorzakende junks en jongeren zouden wegvegen. Dat bleek dus niet helemaal het geval...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En daarin wordt een leugen verweten. Ik denk eerder dat geenstijl een leugen de wereld in probeerde te hoaxen.
S y m b o l i s c h Sidekickquote:Op zondag 27 maart 2005 15:20 schreef Sidekick het volgende:
Zoals NorthernStar ook al zei, stond er in het persbericht dat ze overlast veroorzakende junks enjongeren zouden wegvegen. Dat bleek dus niet helemaal het geval...
En dan met de trein gaan en propjes uit het raam gooien.quote:
"Voorpost Nederland zal aanstaande woensdag op de lijn Groningen-Schiphol alle vervelende jongeren uit de trein gooien"
Ik snap de symboliek van het straatvegen om aandacht te vragen voor het aanpakken van overlast. Maar zeggen dat je zwervers en andere overlast veroorzakende jongeren gaat wegjagen, en dat dan niet doen heeft niets met symboliek te maken. Ze hadden gewoon die ene zin uit hun persbericht moeten halen dus. Jammer, want dan zou de grap wel goed zijn.quote:
Ik heb in dit hele topic 3 post gepost: de OP en deze 2 reacties.quote:
quote:
Ik ben dus al heel het topic behoorlijk stil.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |