Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is SPQPOL dan niet beter?
Geniet er maar van, dit kabinet heeft plannen om de zon en wind te privatiserenquote:Op zondag 21 maart 2004 16:31 schreef du_ke het volgende:
Ik heb op deze eerste lentedag nog niet zo bijster veel te melden.
De zon schijnt en het waait.
Ze voeren alleen de rechtsstaat uit, wat door de slappe houding van paars nooit is gebeurd.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
Het uitzettingsbeleid in verband met het uitzettingsbeleid brengen is gewoon dom. Tegen het beleid zijn is oké, maar het past niet in het kader van racisme.
Lekker oneerlijk tegenover de mensen die al wel uit zichzelf weg zijn gegaan. "Ik moest weg, ik ging weg, maar die bleven krijgen wel een verblijfsvergunning"quote:Op zondag 21 maart 2004 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze voeren alleen de rechtsstaat uit, wat door de slappe houding van paars nooit is gebeurd.
Ik ben er bang voorquote:Op zondag 21 maart 2004 16:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Geniet er maar van, dit kabinet heeft plannen om de zon en wind te privatiseren![]()
Ze gingen zuurstof ook privatiseren.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Dan wordt het betalen aan een of andere Amerikaan als je de zon wilt zien
.
Die discussie loopt buiten SCquote:Op zondag 21 maart 2004 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze voeren alleen de rechtsstaat uit, wat door de slappe houding van paars nooit is gebeurd.
Een quasi-semi-intellectueel!quote:Op zondag 21 maart 2004 16:43 schreef pberends het volgende:
Internet, de ondergang van de oude economie.
Wat ben ik toch heerlijk semi-intellectueel.
Wat is je msn schatjequote:Op zondag 21 maart 2004 16:51 schreef Duritz het volgende:
[..]
Een quasi-semi-intellectueel!
Ik dacht dat jij niet aan MSN deed!quote:Op zondag 21 maart 2004 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is je msn schatje![]()
![]()
Niet vaak ja.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:59 schreef Duritz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan MSN deed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |