Wat is daar mis mee. Minder files, minder drukte. Heerlijk. Kan ik eindelijk normaal boodschappen doen. Internet is de oplossing voor het benauwde gevoel dat veel mensen hier hebben.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:50 schreef Williampie het volgende:
you got a point theremaar aan de andere kant, mensen worden er wel luier op denk ik, je kan zo alles via i-net bestellen en straks zie je alleen nog bejaarden boodschappen doen, omdat de jongere generatie alles via i-net besteld.
Kennis moet gratis zijn omdat het zichzelf terugverdient.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:55 schreef _Etter_ het volgende:
en bandbreedte is gratis.....
Overschatting. Maar het gaat gebeuren en het gebeurt nu al op grote schaal.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:57 schreef Slarioux het volgende:
Dit riepen ze in 1995 ookal, toen internet opkwam. Toen zou het in 2000 wel zover zijn. Kmerk er vrij weinig van
Dat is ook wel zo, maar er moet natuurlijk ook wel een beetje een sociale community overblijven.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee. Minder files, minder drukte. Heerlijk. Kan ik eindelijk normaal boodschappen doen. Internet is de oplossing voor het benauwde gevoel dat veel mensen hier hebben.
maar dat los je nog steeds niet het probleem op dat als een site populair wordt en veel data genereerd dat iemand dat toch moet betalen. Kijk naar bijvoorbeeld FOK!, die krijgen dat ook want anders kunnen ze het ook niet bekostigen.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Kennis moet gratis zijn omdat het zichzelf terugverdient.
Door internet zijn mensen socialer geworden hoor. Kijk maar naar dit forum. En dan heb ik het niet over gedragquote:Op zondag 21 maart 2004 16:59 schreef Williampie het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar er moet natuurlijk ook wel een beetje een sociale community overblijven.
Reclame en het steeds goedkoper worden van data lost dat wel opquote:Op zondag 21 maart 2004 17:04 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
maar dat los je nog steeds niet het probleem op dat als een site populair wordt en veel data genereerd dat iemand dat toch moet betalen. Kijk naar bijvoorbeeld FOK!, die krijgen dat ook want anders kunnen ze het ook niet bekostigen.
Wie wil die kennis dan bieden?quote:Op zondag 21 maart 2004 16:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Kennis moet gratis zijn omdat het zichzelf terugverdient.
ik dacht dat niemand dan meer naar reclames luisterdequote:Op zondag 21 maart 2004 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Reclame en het steeds goedkoper worden van data lost dat wel op
It's heaven, not evil.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:59 schreef YottaBrain het volgende:
Internet is EVIL...
Ik lees/kopieer/koop alles digitaal.
De overheid natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wie wil die kennis dan bieden?
Het zal minder worden, maar als het over sites gaat, is het makkelijk te financieren via reclame. Ook zal er veel niet commercieel gefinancierd worden, er komt namelijk zoveel competitie dat reclame gaat afschrikken. De rijkere mensen zullen internet initiatieven ondernemen die niet-commercieel zijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:08 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
ik dacht dat niemand dan meer naar reclames luisterde
haha, hoe denk je dat ze rijk zijn geworden, niet door internet initiatieven ondernemen die niet-commercieel zijn.. en dan komt dus de macht te liggen bij de rijken. Da's ook niet fijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zal minder worden, maar als het over sites gaat, is het makkelijk te financieren via reclame. Ook zal er veel niet commercieel gefinancierd worden, er komt namelijk zoveel competitie dat reclame gaat afschrikken. De rijkere mensen zullen internet initiatieven ondernemen die niet-commercieel zijn.
Waarom? Het verdient zichzelf dubbel en dwars terug. De overheid financierd niks voor niks ook het onderwijs voor een groot deel.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Juist.....Duur geintje dan...
Kortom je hebt meer voor minder want je kan het geld nu ergens anders aan uitgeven. Een efficientere economie = progressie.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:19 schreef SeLang het volgende:
Ik bespaar ook massas geld met internetGeen kranten abonnement Al jaren geen CD's meer gekocht Nooit meer videos huren Nooit meer duur internationaal bellen Je bent van de straat
Alleen gelovigen kopen eerlijk, dus het is geen hemel.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:08 schreef pberends het volgende:
It's heaven, not evil.
Tja, het leven is al duur genoeg. Dat geld gaat dus naar het leven. Dus geen efficientere economie, helaasquote:Op zondag 21 maart 2004 17:21 schreef pberends het volgende:
Kortom je hebt meer voor minder want je kan het geld nu ergens anders aan uitgeven. Een efficientere economie = progressie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |