Ja!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:40 schreef Silmarwen het volgende:
Deze open!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Doei
Ik moet mijn kapitalistische plicht weer gaan doen.
Done, mrs.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:40 schreef Silmarwen het volgende:
doe even goeie op mister!
Nietes, gelijk. En jij pakt verkeerde volgnummer.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef Ype het volgende:
Deze is lekker later.
Zullen we samen kijken dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef Maerycke het volgende:
@Ype Ik kijk iedere week minstens 2 keer naar CSI.. Ik heb ze zelfs op dvd![]()
Dan verandert een modje dat toch even.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nietes, gelijk. En jij pakt verkeerde volgnummer.![]()
Jij moet nog neuken met Sil.. en dat loopt vast uit!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:44 schreef Ype het volgende:
[..]
Zullen we samen kijken dan?
Hij duwt de andere klanten bij het postkantoor ook altijd wegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nietes, gelijk. En jij pakt verkeerde volgnummer.![]()
Je bent er anders snel bij! Kun je even gastslotje op de SC van Ype zetten?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef Knut het volgende:
Is daar nog een wedstrijd om gaande dan ?
Ik heb niet op zitten letten.
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij duwt de andere klanten bij het postkantoor ook altijd weg.
Ik wil haar niet, ik wil jou.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij moet nog neuken met Sil.. en dat loopt vast uit!
Als jij nou eens dood zou gaan he.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent er anders snel bij! Kun je even gastslotje op de SC van Ype zetten?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef X-Ray het volgende:
@RQ:
Hierom was hij zo belangrijk:
The Battle of Vienna (as distinct from the Siege of Vienna some hundred-fifty years earlier), marked the final turning point in a 250-year struggle between the forces of Christian Europe and the Ottoman Empire. Over the 16 years following the battle, the Turks would be permanently driven south of the Danube River, never to threaten central Europe again.
Anders was je nu je voorhuid kwijt geweest.
Nou? Wat dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Als jij nou eens dood zou gaan he.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |