Een beetje het Irak-scenario hè. Oorlog om de vrede te proberen te bewaken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
lol hoe bedoel je tegenstrijdige topictitel!
Die comedy en Kassa waren stukken beterquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
omg Nederland 3 heeft zojuist een dieptepunt bereikt.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nog even over die christelijke tv.
Ik heb ooit eens gezongen in het programma Prinsen en Prinsessen van de EO. Een aflevering in september 1998; eerder opgenomen. Dat wel. Het onderwerp van de liederen kun je uiteraard wel raden.
Jezus Christus, volgens mij bestaat dat Prinsen en Prinsessen nogsteeds, want ik deed een tijd terug de TV aan en hoorde alleen maar Christelijk religieuze schreeuwliederen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nog even over die christelijke tv.
Ik heb ooit eens gezongen in het programma Prinsen en Prinsessen van de EO. Een aflevering in september 1998; eerder opgenomen. Dat wel. Het onderwerp van de liederen kun je uiteraard wel raden.
Nee, dat was het Amerikaanse volkslied.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jezus Christus, volgens mij bestaat dat Prinsen en Prinsessen nogsteeds, want ik deed een tijd terug de TV aan en hoorde alleen maar Christelijk religieuze schreeuwliederen.
megalomaan mannetje zeker?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:37 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, ik heb het een paar maanden geleden ook gezien. Die presentator zit de hele tijd aan de kinderen. "God houd van je".....Hoe moet hij dat nou weten?
Is dat een soort van kinderidols?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:37 schreef Harry_Sack het volgende:
tenenkrommend, zingende kinderen op nederland 3
zoiets ja, een van die gasten zit wel in het panelquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dat een soort van kinderidols?
Kinderfestival.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dat een soort van kinderidols?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |