Gaat het over betaald gebruik van minderjarigen dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:17 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk, het is niet geheel koosjer dat Fortuyn gebruik maakte van een bekende criminele scene, en dus sex had met jongens waarvan je kon weten dat ze vaak onder twijfelachtige omstandigheden hier gekomen waren en mogelijk minderjarig waren ....
Ik denk ook dat Fortuyn niet erg chantabel was op dit (en dergelijke) punten. Niettemin lijkt het me van belang om dit soort zaken van hoge gezagsdragers te onderzoeken door een AIVD.quote:Maar ik denk bij iemand als Fortuyn wel dat hij over zijn gedrag eerlijk was, en minder te verstoppen had dan andere regenten ... op dat punt schat ik in dat juist Fortuyn minder vatbaar was voor chantage.
quote:BRUSSEL - Sex.eu is woensdagochtend na opening van de inschrijfperiode voor domeinnamen met de nieuwe Europese internetextensie het meest aangevraagd. Binnen anderhalf uur was het domein 193 keer gereserveerd, meldde uitgever Eurid.
Omaquote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Sickie het volgende:
* Oma meldt zich ook.
Is het een dichtelijke toestandsbeschrijving van een gevoelde lichamelijke stijfheid van jongeheer Sickie?quote:
Als ie met minderjarigen rommelde dan was ie wel chantabel.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef sigme het volgende:
Ik denk ook dat Fortuyn niet erg chantabel was op dit (en dergelijke) punten.
Chantabelheid hangt af van de gechanteerde, niet van de beschuldiging.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als ie met minderjarigen rommelde dan was ie wel chantabel.
Zie de de Telegraaf
Kom op man, Fortuyn heeft met regelmaat zijn liefde voor speciaal Marokkaanse jongens uitgesproken. Echt héél oud nieuws.quote:Opvallend dat het marokkaanse jochies waren... daar had hij toch een grote hekel aan?
quote:Zou hij door een jochie ontiegelijk gescrewd zijn ?
De AIVD moet echt wel op de vingers getikt worden. Ik vind het in de gaten houden van politici toch wel eng..
Iemand is enkel chantabel als er gegevens zijn die hij heel graag uit de pers wil houden, maar daarvoor niet genoeg macht heeft...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als ie met minderjarigen rommelde dan was ie wel chantabel.
Zie de de Telegraaf
Opvallend dat het marokkaanse jochies waren... daar had hij toch een grote hekel aan?
Zou hij door een jochie ontiegelijk gescrewd zijn ?
De AIVD moet echt wel op de vingers getikt worden. Ik vind het in de gaten houden van politici toch wel eng..
Jawel.. dat was bekend.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:35 schreef sigme het volgende:
Kom op man, Fortuyn heeft met regelmaat zijn liefde voor speciaal Marokkaanse jongens uitgesproken. Echt héél oud nieuws.
de Telegraafquote:'Fortuyn had geen seks met minderjarigen'
ROTTERDAM - Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft dat Pim Fortuyn geen seks heeft gehad met minderjarige jongens. Dat heeft hij donderdag gezegd.
Ja doei....quote:Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef RM-rf het volgende:
Fortuyn heeft bij mijn weten zelf ook grapjes gemaakt dat hij niks tegen marrokanen had, dat hij juist erg op leuke jonge noord-afrikanen viel, enkel wel wat had tegen die marrokanen die hem wegens zijn openlijke homosexualiteit uitscholden (en de Imams die die jongens tegen hem ophetsten)
Nee, maar die 'concrete feiten' hadden in 2002 geen enkele waarde ....quote:Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jawel.. dat was bekend.
Maar waren ook de concrete feiten bekend?
Dat het om minderjarigen ging ?
Sigme toch!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het een dichtelijke toestandsbeschrijving van een gevoelde lichamelijke stijfheid van jongeheer Sickie?
Voor dit soort gesprekken kunnen jullie beter een darkroom op msn kiezen...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:53 schreef Sickie het volgende:
[..]
Sigme toch!![]()
![]()
Ontopic: ja, zo voelt het momenteel wel.
Ik wist toen ook al dat Fortuyn gewoon gezegd had dat hij affaires had met marokkaanse jongens.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef RM-rf het volgende:
Nee, maar die 'concrete feiten' hadden in 2002 geen enkele waarde ....
geen enkele krant had ze in die tijd durven plaatsen en niemand zou er belang bij gehad hebben ze te 'lekken' ...
Fortuyn zou er ook niet door beschadigd worden,
En nu is het wachten op een hardcore Fortuyn-hater om dit te gaan tegenspreken, en dan wil ik Matt Herben wel horen zeggen dat hij wil instaan voor de waarheid daarvanquote:Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef George-Butters het volgende:
Hij zei ook iets als: aan de sperma kan ik proeven wat de ander de vorige dag gegeten heeft. Van beerenburg krijgt de sperma een heerlijk zoete smaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |