abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32913844
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder religieuze justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de joviale complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook je oma van 89.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal #pol of MSN
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32913885
* meldt
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 december 2005 @ 11:22:02 #3
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32913914
* Oma meldt zich ook.
Say your prayers
pi_32913996
Gister mijn vertrekkende collega gesproken... Ik ga een aantal klassen overnemen van hem, hij had geen enkel goed woord voor ze over
Ik kreeg meteen al zin om ze over te nemen.... Oh nee toch niet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914006
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:17 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk, het is niet geheel koosjer dat Fortuyn gebruik maakte van een bekende criminele scene, en dus sex had met jongens waarvan je kon weten dat ze vaak onder twijfelachtige omstandigheden hier gekomen waren en mogelijk minderjarig waren ....
Gaat het over betaald gebruik van minderjarigen dan?
quote:
Maar ik denk bij iemand als Fortuyn wel dat hij over zijn gedrag eerlijk was, en minder te verstoppen had dan andere regenten ... op dat punt schat ik in dat juist Fortuyn minder vatbaar was voor chantage.
Ik denk ook dat Fortuyn niet erg chantabel was op dit (en dergelijke) punten. Niettemin lijkt het me van belang om dit soort zaken van hoge gezagsdragers te onderzoeken door een AIVD.
Als Balkenende een affaire heeft met het kindermeisje dan is het niet aan de AIVD om JPB voor het gerecht te slepen wegens echtbreuk, maar wel om ervoor te waken dat JPB niet gechanteerd wordt door een vriendinnetje van het kindermeisje.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32914017
bron: www.nu.nl
quote:
BRUSSEL - Sex.eu is woensdagochtend na opening van de inschrijfperiode voor domeinnamen met de nieuwe Europese internetextensie het meest aangevraagd. Binnen anderhalf uur was het domein 193 keer gereserveerd, meldde uitgever Eurid.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914024
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Sickie het volgende:
* Oma meldt zich ook.
Oma
pi_32914031
Het was een gewone dag, die achtste december. Mevrouw Herben liep gapend de trap af en pakte de krant. Ze las de kop op de voorpagina en schrok. Pim Fortuyn? Nieuwsgierig las ze de rest van het artikel en fixeerde haar blik op de naam van haar echtgenoot. Ze liep de keuken in waar haar echtgenoot een beschuitje met gekleurde hagelslag naar binnen werkte.
"Mat?"
"Hm?"
"Toen jij aan het vliegtuig spotten was, was jij toen wel aan het vliegtuig spotten?"
  donderdag 8 december 2005 @ 11:28:40 #9
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32914069
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Oma
Ja?
Say your prayers
pi_32914125
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:28 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ja?
Is het een dichtelijke toestandsbeschrijving van een gevoelde lichamelijke stijfheid van jongeheer Sickie?
pi_32914139
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef sigme het volgende:

Ik denk ook dat Fortuyn niet erg chantabel was op dit (en dergelijke) punten.
Als ie met minderjarigen rommelde dan was ie wel chantabel.
Zie de de Telegraaf
Opvallend dat het marokkaanse jochies waren... daar had hij toch een grote hekel aan?
Zou hij door een jochie ontiegelijk gescrewd zijn ?
De AIVD moet echt wel op de vingers getikt worden. Ik vind het in de gaten houden van politici toch wel eng..
pi_32914234
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zie de de Telegraaf
Chantabelheid hangt af van de gechanteerde, niet van de beschuldiging.
quote:
Opvallend dat het marokkaanse jochies waren... daar had hij toch een grote hekel aan?
Kom op man, Fortuyn heeft met regelmaat zijn liefde voor speciaal Marokkaanse jongens uitgesproken. Echt héél oud nieuws.
quote:
De AIVD moet echt wel op de vingers getikt worden. Ik vind het in de gaten houden van politici toch wel eng..
Alle bewindslieden worden gescreend. Ik neem aan dat de AIVD niet pas begint als iemand benoemd wordt, dus potentiele bewindslieden screenen lijkt me normaal.
pi_32914306
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zie de de Telegraaf
Iemand is enkel chantabel als er gegevens zijn die hij heel graag uit de pers wil houden, maar daarvoor niet genoeg macht heeft...
Juist van Fortuyn was al langer bekend dat hij actief homosexueel was, wisselende partners had en ook bv darkrooms bezocht .... Hij deed er zelf ook weinig geheimzinnig over ....

Dat gegeven had in 2001 nauwelijks in de media groot gebruikt kunnen worden tegen hem, omdat het weinig opzienbarend was ... hooguit nu, nu veel mensen 'vergeten' lijken te zijn hoe openlijk Fortuyn over zijn (homo)sexualiteit durfde spreken en het zelf ook publiekelijk toeliet, er geen geheim van maakte.

Fortuyn heeft bij mijn weten zelf ook grapjes gemaakt dat hij niks tegen marrokanen had, dat hij juist erg op leuke jonge noord-afrikanen viel, enkel wel wat had tegen die marrokanen die hem wegens zijn openlijke homosexualiteit uitscholden (en de Imams die die jongens tegen hem ophetsten)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32914403
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:35 schreef sigme het volgende:

Kom op man, Fortuyn heeft met regelmaat zijn liefde voor speciaal Marokkaanse jongens uitgesproken. Echt héél oud nieuws.
Jawel.. dat was bekend.
Maar waren ook de concrete feiten bekend?
Dat het om minderjarigen ging ?
quote:
'Fortuyn had geen seks met minderjarigen'
ROTTERDAM - Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft dat Pim Fortuyn geen seks heeft gehad met minderjarige jongens. Dat heeft hij donderdag gezegd.
de Telegraaf
pi_32914503
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef RM-rf het volgende:

Fortuyn heeft bij mijn weten zelf ook grapjes gemaakt dat hij niks tegen marrokanen had, dat hij juist erg op leuke jonge noord-afrikanen viel, enkel wel wat had tegen die marrokanen die hem wegens zijn openlijke homosexualiteit uitscholden (en de Imams die die jongens tegen hem ophetsten)
Ja doei....
het is sociaal ongewenst om openlijk te zeggen dat je een hekel hebt aan die en die.
Dus... zeg je dat niet openlijk, maar "gelijkgestemden" en nog erger als dat pikte zijn boodschap wel op..
pi_32914580
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jawel.. dat was bekend.
Maar waren ook de concrete feiten bekend?
Dat het om minderjarigen ging ?
Nee, maar die 'concrete feiten' hadden in 2002 geen enkele waarde ....
geen enkele krant had ze in die tijd durven plaatsen en niemand zou er belang bij gehad hebben ze te 'lekken' ...
Fortuyn zou er ook niet door beschadigd worden, misschien dat een paar homofobische SBS6-neanderthalers opeens bedacht hebben, dat ze op een homosexueel zouden gaan stemmen, wat ze voorheen niet hadden gerealiseerd, terwijl ze toch van mening waren dat _die_ nu juist van flatgebouwen afgedonderd moesten worden ....

Maar na 3 dagen zouden de berichtten over die affaire eerder erover gaan dat de AIVD kennelijk een lijststrekker dusdanig volgt en ook nog zo onvoorzichtig is om deze gegevens uit te laten lekken ... Fortuyn zou dan hebben gesproken over een 'demonisatie-campagne' tegen hem, door de hudige regenten, en er zelfs nog een leuke winst uit kunnen slepen ...

het meest interssante uit het lekken nu is dat het mogelijk meer inzicht geeft in de activiteiten van de AIVD tijdens de campagne van 2002, iets wat na de moord natuurlijk ook een politiek thema is, omdat de vraag gekomen is waarom er niet meer aan 'persoonsbeveiliging' gedaan is ... maar de minister ook heel vaag bleef over welke 'monitoring' er dan wél door de AIVD is uitgevoerd....

edit:
Wat een politieke imbeciel is die Sörensen toch ... aardige vent en vast heel oprecht tegenover Fortuyn... maar een krantenkop-affaire laten volgen door een reactie die zegt 'F. had géén sex' ... is altijd erg dom, de 'ontkenning' werkt namelijk bij het publiek juist als 'bevestiging'...
Fortuyn besefte dat zelf verdomd goed ... toen de Volkskrant hem een streek leverde en zijn positie bij LN saboteerde met een compleet gelogen citaat, deed F. geen enkele moeite om dat citaat te ontkennen (waartoe hij moreel gezien veel recht had, maar wat hem geen stemmen had opgeleverd) ... hij wist dat jezelf in de verdeiging laten dringen de zwakste positie is ....
Dom dat Sörensen dat wel doet ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 8 december 2005 @ 11:53:53 #17
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32914620
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Is het een dichtelijke toestandsbeschrijving van een gevoelde lichamelijke stijfheid van jongeheer Sickie?
Sigme toch!

Ontopic: ja, zo voelt het momenteel wel.
Say your prayers
pi_32914739
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:53 schreef Sickie het volgende:

[..]

Sigme toch!

Ontopic: ja, zo voelt het momenteel wel.
Voor dit soort gesprekken kunnen jullie beter een darkroom op msn kiezen...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914751
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef RM-rf het volgende:

Nee, maar die 'concrete feiten' hadden in 2002 geen enkele waarde ....
geen enkele krant had ze in die tijd durven plaatsen en niemand zou er belang bij gehad hebben ze te 'lekken' ...
Fortuyn zou er ook niet door beschadigd worden,
Ik wist toen ook al dat Fortuyn gewoon gezegd had dat hij affaires had met marokkaanse jongens.
Maar net als Sorensen dacht ik niet verder door over de leeftijden.
Als toen de concrete feiten in de media kwamen dan was hij echt wel beschadigd.. en was het chantagerisico vooraf wel aanwezig.

edit: ik denk dat Sorensen net als vele mensen niet dóórdachten en nu spontaan
zijn mening geeft..
pi_32914809
Fortuyn heeft gewoon gezegd dat hij het met jongens deed en dat hij in de darkroom geen onderscheid maakte naar kleur. Marokaanse jongens had hij zelfs graag...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914878
Hij zei ook iets als: aan de sperma kan ik proeven wat de ander de vorige dag gegeten heeft. Van beerenburg krijgt de sperma een heerlijk zoete smaak...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914915
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef George-Butters het volgende:
Hij zei ook iets als: aan de sperma kan ik proeven wat de ander de vorige dag gegeten heeft. Van beerenburg krijgt de sperma een heerlijk zoete smaak...
En nu is het wachten op een hardcore Fortuyn-hater om dit te gaan tegenspreken, en dan wil ik Matt Herben wel horen zeggen dat hij wil instaan voor de waarheid daarvan
pi_32915202
Zitten mensen nu te zeuren dát de AIVD Fortuyn heeft onderzocht? Die man heeft kinderen geneukt .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32915208
Dit is wel hele laagdrempelige politiek, manneh.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32915301

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')