abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32913844
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder religieuze justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de joviale complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook je oma van 89.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal #pol of MSN
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32913885
* meldt
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 december 2005 @ 11:22:02 #3
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32913914
* Oma meldt zich ook.
Say your prayers
pi_32913996
Gister mijn vertrekkende collega gesproken... Ik ga een aantal klassen overnemen van hem, hij had geen enkel goed woord voor ze over
Ik kreeg meteen al zin om ze over te nemen.... Oh nee toch niet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914006
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:17 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk, het is niet geheel koosjer dat Fortuyn gebruik maakte van een bekende criminele scene, en dus sex had met jongens waarvan je kon weten dat ze vaak onder twijfelachtige omstandigheden hier gekomen waren en mogelijk minderjarig waren ....
Gaat het over betaald gebruik van minderjarigen dan?
quote:
Maar ik denk bij iemand als Fortuyn wel dat hij over zijn gedrag eerlijk was, en minder te verstoppen had dan andere regenten ... op dat punt schat ik in dat juist Fortuyn minder vatbaar was voor chantage.
Ik denk ook dat Fortuyn niet erg chantabel was op dit (en dergelijke) punten. Niettemin lijkt het me van belang om dit soort zaken van hoge gezagsdragers te onderzoeken door een AIVD.
Als Balkenende een affaire heeft met het kindermeisje dan is het niet aan de AIVD om JPB voor het gerecht te slepen wegens echtbreuk, maar wel om ervoor te waken dat JPB niet gechanteerd wordt door een vriendinnetje van het kindermeisje.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32914017
bron: www.nu.nl
quote:
BRUSSEL - Sex.eu is woensdagochtend na opening van de inschrijfperiode voor domeinnamen met de nieuwe Europese internetextensie het meest aangevraagd. Binnen anderhalf uur was het domein 193 keer gereserveerd, meldde uitgever Eurid.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914024
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Sickie het volgende:
* Oma meldt zich ook.
Oma
pi_32914031
Het was een gewone dag, die achtste december. Mevrouw Herben liep gapend de trap af en pakte de krant. Ze las de kop op de voorpagina en schrok. Pim Fortuyn? Nieuwsgierig las ze de rest van het artikel en fixeerde haar blik op de naam van haar echtgenoot. Ze liep de keuken in waar haar echtgenoot een beschuitje met gekleurde hagelslag naar binnen werkte.
"Mat?"
"Hm?"
"Toen jij aan het vliegtuig spotten was, was jij toen wel aan het vliegtuig spotten?"
  donderdag 8 december 2005 @ 11:28:40 #9
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32914069
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Oma
Ja?
Say your prayers
pi_32914125
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:28 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ja?
Is het een dichtelijke toestandsbeschrijving van een gevoelde lichamelijke stijfheid van jongeheer Sickie?
pi_32914139
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef sigme het volgende:

Ik denk ook dat Fortuyn niet erg chantabel was op dit (en dergelijke) punten.
Als ie met minderjarigen rommelde dan was ie wel chantabel.
Zie de de Telegraaf
Opvallend dat het marokkaanse jochies waren... daar had hij toch een grote hekel aan?
Zou hij door een jochie ontiegelijk gescrewd zijn ?
De AIVD moet echt wel op de vingers getikt worden. Ik vind het in de gaten houden van politici toch wel eng..
pi_32914234
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zie de de Telegraaf
Chantabelheid hangt af van de gechanteerde, niet van de beschuldiging.
quote:
Opvallend dat het marokkaanse jochies waren... daar had hij toch een grote hekel aan?
Kom op man, Fortuyn heeft met regelmaat zijn liefde voor speciaal Marokkaanse jongens uitgesproken. Echt héél oud nieuws.
quote:
De AIVD moet echt wel op de vingers getikt worden. Ik vind het in de gaten houden van politici toch wel eng..
Alle bewindslieden worden gescreend. Ik neem aan dat de AIVD niet pas begint als iemand benoemd wordt, dus potentiele bewindslieden screenen lijkt me normaal.
pi_32914306
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zie de de Telegraaf
Iemand is enkel chantabel als er gegevens zijn die hij heel graag uit de pers wil houden, maar daarvoor niet genoeg macht heeft...
Juist van Fortuyn was al langer bekend dat hij actief homosexueel was, wisselende partners had en ook bv darkrooms bezocht .... Hij deed er zelf ook weinig geheimzinnig over ....

Dat gegeven had in 2001 nauwelijks in de media groot gebruikt kunnen worden tegen hem, omdat het weinig opzienbarend was ... hooguit nu, nu veel mensen 'vergeten' lijken te zijn hoe openlijk Fortuyn over zijn (homo)sexualiteit durfde spreken en het zelf ook publiekelijk toeliet, er geen geheim van maakte.

Fortuyn heeft bij mijn weten zelf ook grapjes gemaakt dat hij niks tegen marrokanen had, dat hij juist erg op leuke jonge noord-afrikanen viel, enkel wel wat had tegen die marrokanen die hem wegens zijn openlijke homosexualiteit uitscholden (en de Imams die die jongens tegen hem ophetsten)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_32914403
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:35 schreef sigme het volgende:

Kom op man, Fortuyn heeft met regelmaat zijn liefde voor speciaal Marokkaanse jongens uitgesproken. Echt héél oud nieuws.
Jawel.. dat was bekend.
Maar waren ook de concrete feiten bekend?
Dat het om minderjarigen ging ?
quote:
'Fortuyn had geen seks met minderjarigen'
ROTTERDAM - Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft dat Pim Fortuyn geen seks heeft gehad met minderjarige jongens. Dat heeft hij donderdag gezegd.
de Telegraaf
pi_32914503
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef RM-rf het volgende:

Fortuyn heeft bij mijn weten zelf ook grapjes gemaakt dat hij niks tegen marrokanen had, dat hij juist erg op leuke jonge noord-afrikanen viel, enkel wel wat had tegen die marrokanen die hem wegens zijn openlijke homosexualiteit uitscholden (en de Imams die die jongens tegen hem ophetsten)
Ja doei....
het is sociaal ongewenst om openlijk te zeggen dat je een hekel hebt aan die en die.
Dus... zeg je dat niet openlijk, maar "gelijkgestemden" en nog erger als dat pikte zijn boodschap wel op..
pi_32914580
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jawel.. dat was bekend.
Maar waren ook de concrete feiten bekend?
Dat het om minderjarigen ging ?
Nee, maar die 'concrete feiten' hadden in 2002 geen enkele waarde ....
geen enkele krant had ze in die tijd durven plaatsen en niemand zou er belang bij gehad hebben ze te 'lekken' ...
Fortuyn zou er ook niet door beschadigd worden, misschien dat een paar homofobische SBS6-neanderthalers opeens bedacht hebben, dat ze op een homosexueel zouden gaan stemmen, wat ze voorheen niet hadden gerealiseerd, terwijl ze toch van mening waren dat _die_ nu juist van flatgebouwen afgedonderd moesten worden ....

Maar na 3 dagen zouden de berichtten over die affaire eerder erover gaan dat de AIVD kennelijk een lijststrekker dusdanig volgt en ook nog zo onvoorzichtig is om deze gegevens uit te laten lekken ... Fortuyn zou dan hebben gesproken over een 'demonisatie-campagne' tegen hem, door de hudige regenten, en er zelfs nog een leuke winst uit kunnen slepen ...

het meest interssante uit het lekken nu is dat het mogelijk meer inzicht geeft in de activiteiten van de AIVD tijdens de campagne van 2002, iets wat na de moord natuurlijk ook een politiek thema is, omdat de vraag gekomen is waarom er niet meer aan 'persoonsbeveiliging' gedaan is ... maar de minister ook heel vaag bleef over welke 'monitoring' er dan wél door de AIVD is uitgevoerd....

edit:
Wat een politieke imbeciel is die Sörensen toch ... aardige vent en vast heel oprecht tegenover Fortuyn... maar een krantenkop-affaire laten volgen door een reactie die zegt 'F. had géén sex' ... is altijd erg dom, de 'ontkenning' werkt namelijk bij het publiek juist als 'bevestiging'...
Fortuyn besefte dat zelf verdomd goed ... toen de Volkskrant hem een streek leverde en zijn positie bij LN saboteerde met een compleet gelogen citaat, deed F. geen enkele moeite om dat citaat te ontkennen (waartoe hij moreel gezien veel recht had, maar wat hem geen stemmen had opgeleverd) ... hij wist dat jezelf in de verdeiging laten dringen de zwakste positie is ....
Dom dat Sörensen dat wel doet ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 8 december 2005 @ 11:53:53 #17
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32914620
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Is het een dichtelijke toestandsbeschrijving van een gevoelde lichamelijke stijfheid van jongeheer Sickie?
Sigme toch!

Ontopic: ja, zo voelt het momenteel wel.
Say your prayers
pi_32914739
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:53 schreef Sickie het volgende:

[..]

Sigme toch!

Voor dit soort gesprekken kunnen jullie beter een darkroom op msn kiezen...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914751
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef RM-rf het volgende:

Nee, maar die 'concrete feiten' hadden in 2002 geen enkele waarde ....
geen enkele krant had ze in die tijd durven plaatsen en niemand zou er belang bij gehad hebben ze te 'lekken' ...
Fortuyn zou er ook niet door beschadigd worden,
Ik wist toen ook al dat Fortuyn gewoon gezegd had dat hij affaires had met marokkaanse jongens.
Maar net als Sorensen dacht ik niet verder door over de leeftijden.
Als toen de concrete feiten in de media kwamen dan was hij echt wel beschadigd.. en was het chantagerisico vooraf wel aanwezig.

edit: ik denk dat Sorensen net als vele mensen niet dóórdachten en nu spontaan
zijn mening geeft..
pi_32914809
Fortuyn heeft gewoon gezegd dat hij het met jongens deed en dat hij in de darkroom geen onderscheid maakte naar kleur. Marokaanse jongens had hij zelfs graag...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914878
Hij zei ook iets als: aan de sperma kan ik proeven wat de ander de vorige dag gegeten heeft. Van beerenburg krijgt de sperma een heerlijk zoete smaak...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32914915
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef George-Butters het volgende:
Hij zei ook iets als: aan de sperma kan ik proeven wat de ander de vorige dag gegeten heeft. Van beerenburg krijgt de sperma een heerlijk zoete smaak...
En nu is het wachten op een hardcore Fortuyn-hater om dit te gaan tegenspreken, en dan wil ik Matt Herben wel horen zeggen dat hij wil instaan voor de waarheid daarvan
pi_32915202
Zitten mensen nu te zeuren dát de AIVD Fortuyn heeft onderzocht? Die man heeft kinderen geneukt .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32915208
Dit is wel hele laagdrempelige politiek, manneh.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32915301

pi_32915347
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:20 schreef Tafkahs het volgende:
Dit is wel hele laagdrempelige politiek, manneh.
Ik prefereer óók Beerenburg boven een Grolsch Beugelflesje ...

Schijnt echter dat Hirschi Ali helemaal niks van Beerenburg wil weten, een reactionair-conservatief Drankje, dat afkomstig komt uit de verre provincie en dus niet smaakt zoals nederland in de Grote Steden dient smaken ... zou Hirschi Ali wat dat betreft een voorkeur voor Randstedelijke Breezers hebben?
pi_32915467
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik prefereer óók Beerenburg boven een Grolsch Beugelflesje ...

Schijnt echter dat Hirschi Ali helemaal niks van Beerenburg wil weten, een reactionair-conservatief Drankje, dat afkomstig komt uit de verre provincie en dus niet smaakt zoals nederland in de Grote Steden dient smaken ... zou Hirschi Ali wat dat betreft een voorkeur voor Randstedelijke Breezers hebben?
Bacardi is een Cubaans handelsmerk. Volgens mij is het hele anti-breezerconcept een gevolg van de Amerika-propaganda. Hirsi-Banali kan daar natuurlijk niet teveel in meegaan, als ze uberhaupt al zou mogen pijpen natuurlijk.
pi_32916012
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:53 schreef Sickie het volgende:

[..]

Sigme toch!
quote:
Ik moet je daar toch nog eens over uitvragen..

En G-B, heb je wel gezien waar de politieke discussies hier over gaan? Over een lijk dat het met jongetjes deed...
pi_32916299
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:57 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

En G-B, heb je wel gezien waar de politieke discussies hier over gaan? Over een lijk dat het met jongetjes deed...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32916334
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 8 december 2005 @ 13:22:52 #31
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32916640
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor iemand die voor vieren naast d'r bed stond reageer je bijzonder ongehumeurd. Chapeau!

quote:
[..]

Vragen staat vrij. Een eeuwenoude tukkerse wijsheid.
Say your prayers
pi_32916743
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef Sickie het volgende:

[..]

Voor iemand die voor vieren naast d'r bed stond reageer je bijzonder ongehumeurd. Chapeau!
Ik ben humeurloos
quote:
[..]

Vragen staat vrij. Een eeuwenoude tukkerse wijsheid.
En plein public?
  donderdag 8 december 2005 @ 13:37:28 #33
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32917004
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben humeurloos
[..]
Niemand is humeurloos! Toch?

Er van uitgaande dat een goed humeur ook onder die noemer valt.
quote:
En plein public?
Digitale brievenbus is passender.
Say your prayers
pi_32917059
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32917506
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:37 schreef Sickie het volgende:

[..]

Niemand is humeurloos! Toch?
Ik vond ongehumeurd zo grappig humeurloos.
quote:
Er van uitgaande dat een goed humeur ook onder die noemer valt.
Maar ik ben tamelijk stabiel gehumeurd
quote:
[..]
Digitale brievenbus is passender.
Dacht ik al. Die bepost ik niet vanaf kantoor, er zijn grenzen aan mijn lijntrekkerij. Maar ik zal je berichten
pi_32917682
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:09 schreef George-Butters het volgende:
Sizzler kan je nog eens mijn user-icon online brengen? Hij is niet meer online
http://www.loadpix.com/compress.php?image=f3bc13f2.jpg

Hier doet hij het nog.
pi_32918086
Hebben pedofeet Mohammed en Pim toch iets gelijk!
pi_32918215
quote:
Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef pberends het volgende:
Hebben pedofeet Mohammed en Pim toch iets gelijk!
Volgens mij is de overeenkomst tussen
  • homosexuele Marokkaanse jongelingen van mannelijke kunne, Nederland 20e eeuw
  • uitgehuwelijkte Arabische 9 jarige meisjes in de 7e eeuw

niet héél groot. Ongeveer: het zijn allebei homo sapiens.
  • ik moet verrassend weinig
      donderdag 8 december 2005 @ 14:29:01 #39
    45173 Sickie
    Nr. 1 infidel
    pi_32918258
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vond ongehumeurd zo grappig humeurloos.
    [..]
    quote:
    Maar ik ben tamelijk stabiel gehumeurd
    [..]
    Niet zo'n typetje dat bij het minste of geringste met servies aan het slingeren gaat?
    quote:
    Dacht ik al. Die bepost ik niet vanaf kantoor, er zijn grenzen aan mijn lijntrekkerij. Maar ik zal je berichten
    Jij rolmodel jij!
    Say your prayers
    pi_32918272
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef sigme het volgende:

[..]

• Het was ook een grap, lieverd.
    pi_32918379
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 14:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Het was ook een grap, lieverd.
    Sorry, dat van mij ook. Pedofeet was al wel een aanwijzing hoor
    pi_32918476
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 14:29 schreef Sickie het volgende:
    [..]

Niet zo'n typetje dat bij het minste of geringste met servies aan het slingeren gaat?
    M'n servies! Wat doe je? Nee, m'n servies komt uit helemaal uit Safi, daar ben ik zuinig op. Ik ben van plan binnenkort weer eens die kant op te gaan, dus het is eigenlijk best een goeie suggestie van je
    quote:
    [..]

Jij rolmodel jij!
    Hé, ik had in m'n beoordeling van 2 dagen geleden staan dat ik een harde werker ben
    pi_32918550
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef sigme het volgende:

[..]

• ik denk dat dat 9-jarige arabische meisje toen al haar schoolopleiding ook officieel afgerond had, terwijl de jongens in wiens sterretje PF zijn ideologie duwde, mogelijk nog steeds eigenlijk leerplichtig waren

ja, is ook niet bedoeld als een serieuze stellingname
    pi_32918730
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 14:40 schreef RM-rf het volgende:
    in wiens sterretje PF zijn ideologie duwde
    Vol = vol; ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg?

The proof of the pudding is in the eating?Nee, daar was z'n Engels te slecht voor
      donderdag 8 december 2005 @ 15:13:07 #45
    45173 Sickie
    Nr. 1 infidel
    pi_32919324
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef sigme het volgende:

[..]

M'n servies! Wat doe je? Nee, m'n servies komt uit helemaal uit Safi, daar ben ik zuinig op. Ik ben van plan binnenkort weer eens die kant op te gaan, dus het is eigenlijk best een goeie suggestie van je
    [..]
    Kom wij hier aankakken met ons servies van de blokker / marskramer e.d.
    quote:
    Hé, ik had in m'n beoordeling van 2 dagen geleden staan dat ik een harde werker ben
    In vergelijking met die ene collega die al een paar jaar in comateuze toestand verkeert zeker.
    Say your prayers
    pi_32919574
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:13 schreef Sickie het volgende:

[..]

Kom wij hier aankakken met ons servies van de blokker / marskramer e.d.
    O, maar dat kan vast ook heel mooi zijn, als je ervan houdt ofzo
    quote:
    [..]

In vergelijking met die ene collega die al een paar jaar in comateuze toestand verkeert zeker.
    Wat kan ik zeggen, ik laat de beoordeling geheel aan mijn manager over, en die vindt mij Zeer Goed. Dus ben ik dat
    pi_32919674
    blablablablabla

Ik zou eigenlijk wat nuttigs moeten doen
    ik heb alleen geen zin.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32919702
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:26 schreef George-Butters het volgende:

Ik zou eigenlijk wat nuttigs moeten doen
    ik heb alleen geen zin.
    Herkenbaar.

Gek eigenlijk, dat ik al ruim een week ben afgestudeerd en nog steeds niet gebeld ben voor een topfunctie.
      donderdag 8 december 2005 @ 15:28:26 #49
    45173 Sickie
    Nr. 1 infidel
    pi_32919725
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef sigme het volgende:

[..]

O, maar dat kan vast ook heel mooi zijn, als je ervan houdt ofzo [afbeelding]
    [..]
    Tuuuuuurlijk, lingerie van de Wibra is ook heeeeeel erg sexy.
    quote:
    Wat kan ik zeggen, ik laat de beoordeling geheel aan mijn manager over, en die vindt mij Zeer Goed. Dus ben ik dat [afbeelding]
    Ik zeg ook niet dat de kwalificatie "zeer goed" niet op zijn plaats is misses smartass. Ik denk wel dat het je weinig moeite kost om die beoordeling te realiseren gezien de uurtjes die je online doorbrengt op het forum.
    Say your prayers
      donderdag 8 december 2005 @ 15:29:53 #50
    45173 Sickie
    Nr. 1 infidel
    pi_32919766
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef sizzler het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Gek eigenlijk, dat ik al ruim een week ben afgestudeerd en nog steeds niet gebeld ben voor een topfunctie.
    Ja sorry, ik was je telefoonnummer kwijt. Je kunt morgen beginnen. De badkamers / toiletten op alle verdiepingen en de keuken behoren tot je takenpakket. De allesreiniger staat in het keukenkastje. Suc6.
    Say your prayers
    pi_32919877
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:29 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ja sorry, ik was je telefoonnummer kwijt. Je kunt morgen beginnen. De badkamers / toiletten op alle verdiepingen en de keuken behoren tot je takenpakket. De allesreiniger staat in het keukenkastje. Suc6.
    pi_32919893
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef Sickie het volgende:

[..]

Tuuuuuurlijk, lingerie van de Wibra is ook heeeeeel erg sexy.
    Wibra? Wa's da?
    quote:
    [..]

Ik zeg ook niet dat de kwalificatie "zeer goed" niet op zijn plaats is misses smartass. Ik denk wel dat het je weinig moeite kost om die beoordeling te realiseren gezien de uurtjes die je online doorbrengt op het forum.
    Je hoort mij dan ook niet zeggen dat het terecht is...
    Maar hé, hij heeft ervoor gestudeerd, dus hij zal het wel beter weten, ik ben maar een tiepmiepje
      donderdag 8 december 2005 @ 15:40:26 #53
    45173 Sickie
    Nr. 1 infidel
    pi_32920015
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Wibra? Wa's da?
    [..]
    Laat me raden, jouw lingerie komt uit Oezbekistan en wordt speciaal voor jou ingevlogen per privejet. Wibra is een winkel waar een consument die bij de Zeeman shopt nog niet dood gevonden wil worden.
    quote:
    Je hoort mij dan ook niet zeggen dat het terecht is...
    Maar hé, hij heeft ervoor gestudeerd, dus hij zal het wel beter weten, ik ben maar een tiepmiepje
    Wijs-

Ik zal wel eens met die manager van je gaan praten. Jij kunt wel wat meer werk gebruiken
    Say your prayers
    pi_32920047
    sigme, hoe zeker ben je ervan dat Harde werker een positieve beoordeling is?
    Ik ken genoeg bedrijven waar je met zulk een kwalificatie zo ongeveer je carriere- en promotiekansen de komende 40 jaar tot nul gereduceerd kunt zien ...

En dan niet eens enkel bij de (semi-)overheid ...
    pi_32920121
    De Wibra, daar wil ik best gezien worden hoor...alleen hun productie is bedenkelijk, maar goed, da's met Dell ook.
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_32920205
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:44 schreef RichardQuest het volgende:
    De Wibra, daar wil ik best gezien worden hoor...alleen hun productie is bedenkelijk, maar goed, da's met Dell ook.
    Bij dat soort zaken staan de mannen vaak buiten te wachten als de vrouwen aan het shoppen zijn. Zouden vrouwen prijsbewuster zijn?
    pi_32920232
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:41 schreef RM-rf het volgende:
    sigme, hoe zeker ben je ervan dat Harde werker een positieve beoordeling is?
    Ik ken genoeg bedrijven waar je met zulk een kwalificatie zo ongeveer je carriere- en promotiekansen de komende 40 jaar tot nul gereduceerd kunt zien ...
    Nou wil ik hier geen 40 jaar blijven hangen, maar mijn carriere- en promotiekansen zijn hier behoorlijk aanwezig.
    Ik probeer deze te ontlopen

Maar ik wil wél graag m'n aflopende jaarcontract per 1 februari omgezet zien naar een vast. Dat lijkt wel te gaan lukken.
    quote:
    En dan niet eens enkel bij de (semi-)overheid ...
    Ik werk bij een echte international hoor! In de echte ICT! Toevallig! Reuze commercieel en marktgericht enzo
    pi_32920420
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:48 schreef sigme het volgende:

Ik werk bij een echte international hoor! In de echte ICT! Toevallig! Reuze commercieel en marktgericht enzo
    hmm, een international in de ICT die marktgericht werkt ....
    ik heb zo mn twijfels of die 'harde werker' positief bedoeld is, volgens mij zou ik alvast een paar sollicitatiebrieven vooruitzenden

Toch wel leuk dat kennelijk ook genuanceerde denkers makkelijk ervoor vallen dat marktgericht iets positiefs zou betekenen .. bij mijn weten houdt het vooral in dat 'bij dalende inkomsten er direkt bespaard wordt door arbeidsplaatsen af te laten vloeien', maar dat dat ook het enige verschil is met hoe de overheid functioneert ....
    pi_32920448
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef sizzler het volgende:

[..]

Bij dat soort zaken staan de mannen vaak buiten te wachten als de vrouwen aan het shoppen zijn. Zouden vrouwen prijsbewuster zijn?
    Doe mij dan maar zo'n vrouw. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel de streetr credits. Ze hebben soms best mooi spul daar en wat is er geiler dan je vrouw in een gestreepte wibrapyama van 5 euro?
    pi_32920593
    Brandweer voert actie op de snelweg

Ik ben het wel met ze eens hoor, voor mijn stage heb ik 's een gesprek gehad met een hele ploeg brandweermensen. Na een kwartier rustig praten ging de pieper en zaten binnen 15 seconden in hun auto; ineens van 0 tot 100 dus en dat meerdere keren per dag. Dat lijkt me best slopend...
    pi_32920749
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

hmm, een international in de ICT die marktgericht werkt ....
    ik heb zo mn twijfels of die 'harde werker' positief bedoeld is, volgens mij zou ik alvast een paar sollicitatiebrieven vooruitzenden
    He joh! Ze geven me opslag en bieden me een vast contract aan.
    quote:
    Toch wel leuk dat kennelijk ook genuanceerde denkers makkelijk ervoor vallen dat marktgericht iets positiefs zou betekenen .. bij mijn weten houdt het vooral in dat 'bij dalende inkomsten er direkt bespaard wordt door arbeidsplaatsen af te laten vloeien', maar dat dat ook het enige verschil is met hoe de overheid functioneert ....
    Mwah, ik vind het holle kreten, vandaar de uitroeptekens en de uitroep "Toevallig" en de Het zegt me echt driewerf niets. Marktgericht... als in tegenstelling tot? Ja, in tegenstelling tot de ongewenste producten van de planeconomie van de USSR, maar dat is zo'n zinloos referentiepunt in de Nederlandse context.
    pi_32920999
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 16:09 schreef sigme het volgende:

He joh! Ze geven me opslag en bieden me een vast contract aan.
    Nu werk ik al een tijdje niet meer in de ICT (maar terug in de uitgeverij-wereld, en ja, dat kun je dus net zo goed semi-overheid noemen, erger nog bijna: Bertelsmann is trager en ineffectiever dan het Bundesagentur fur Blah-und-Blah), maar misschien dat dat nu ook meer waarde heeft bij ICT-bedrijven, dan het vroeger was... toen vaste arbeidscontacten in de ICT je hooguit de zekerheid gaven dat als het toiletpapier op de kantoor-WC op was, je toch wat had om je gat af te vegen

Ook dit is voornamelijk schertsend bedoeld, op mn oordeel over Bertelsmann na dan, het is zeker positief als je een goed e beoordeling hebt
    pi_32921142

Jack Spijkerman vraagt sinds ie bij Talpa zit geld aan zijn klapvee .
    pi_32921161
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 16:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Nu werk ik al een tijdje niet meer in de ICT (maar terug in de uitgeverij-wereld, en ja, dat kun je dus net zo goed semi-overheid noemen, erger nog bijna: Bertelsmann is trager en ineffectiever dan het Bundesagentur fur Blah-und-Blah), maar misschien dat dat nu ook meer waarde heeft bij ICT-bedrijven, dan het vroeger was... toen vaste arbeidscontacten in de ICT je hooguit de zekerheid gaven dat als het toiletpapier op de kantoor-WC op was, je toch wat had om je gat af te vegen

Ook dit is voornamelijk schertsend bedoeld, op mn oordeel over Bertelsmann na dan, het is zeker positief als je een goed e beoordeling hebt
    Ik heb de billen nog rauw van mijn -luxe- (dat wel) ontslag iets meer dan een jaar geleden, bij de KPN. Vast contract leverde alleen een wat hogere afkoopsom op. Dankzij goeie beoordelingen daar had ik wel elders heel snel een nieuwe baan

Bij de KPN werkte ik ook niet hard. Hoe minder ik doe, hoe beter het op mijn beoordeling staat lijkt het wel. Misschien is het toch het rondhobbelen en praatjes maken -in korte rokjes- wat 't 'm doet

Mijn kantoordag zit erop, ik ben voorlopig even weg
    pi_32921269
    Oi !
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_32921459
    ik ga eten halen.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32921484
    Ik ga een of ander artikel zoeken en moet vanvond ook nog weer vol aan de bak . Ofwel ik moet echt leren m'n tijd beter in te delen .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_32922872
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 16:02 schreef RichardQuest het volgende:
    Brandweer voert actie op de snelweg

Ik ben het wel met ze eens hoor, voor mijn stage heb ik 's een gesprek gehad met een hele ploeg brandweermensen. Na een kwartier rustig praten ging de pieper en zaten binnen 15 seconden in hun auto; ineens van 0 tot 100 dus en dat meerdere keren per dag. Dat lijkt me best slopend...
    Precies, en wie wil er nou afhankelijk zijn van een 60 jarige brandweer die puffend en steunend een ladder probeert op te klimmen bij brand?
      donderdag 8 december 2005 @ 17:38:16 #70
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32922935
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 17:35 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Precies, en wie wil er nou afhankelijk zijn van een 60 jarige brandweer die puffend en steunend een ladder probeert op te klimmen bij brand?
    Beter dan niemand. Maarreh, het idee was toch dat ze na hun 55e wat kantoorwerkzaamheden gingen verrichten?
    pi_32923110
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 17:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Beter dan niemand. Maarreh, het idee was toch dat ze na hun 55e wat kantoorwerkzaamheden gingen verrichten?
    in plaats van een welverdiend pensioen zou dat in theorie het idee van Cohen zijn ja.. Of dat werkelijk zo is, dat weet je natuurlijk niet.

Zoek eens op FLO
    pi_32923137
    quote:
    Kabinet neemt extra maatregelen tegen terreur

Luchthaven Schiphol wordt een permanent veiligheidsgebied waar politie en marechaussee preventief mogen fouilleren. En vanaf maart krijgt Nederland een terreuralarmsysteem op basis van kleurcodes.

Het kabinet trekt de komende jaren ruim vierhonderd miljoen euro extra uit voor de bestrijding van terrorisme. In navolging op het advies van de Commissie Havermans over het functioneren van de geheime dienst AIVD, wil het kabinet het aantal medewerkers bij de AIVD met driehonderd uitbreiden.

Dat staat in de ‘terrrorismebrief’ die CDA-minister Piet Hein Donner (Justitie) en minister van Binnenlandse Zaken Johan Remkes (VVD) maandag naar de Tweede Kamer hebben gestuurd. Daarin kondigen ze nieuwe maatregelen aan om terrorisme te bestrijden.

Het terreuralarm telt drie kleurcodes: geel (lichte dreiging), oranje (matige dreiging) en rood (hoge dreiging). Op basis van de kleurcode worden bepaalde beveiligingsmaatregelen genomen. Het alarmsysteem gaat gelden voor de Nederlandse Spoorwegen, de gemeente Rotterdam, Schiphol en waterleiding- en elektriciteitsbedrijven. De bewindslieden verwachten dat het systeem in maart zal werken.

Verontwaardiging
    Dat is eerder dan verwacht. In december gaven de ministers aan dat het 'nationaal alarmsysteem' op z'n vroegst eind 2005 in werking zou treden. Dit leidde tot verontwaardiging in de Tweede Kamer. Minister Remkes had de invoering van de waarschuwingsmethode namelijk al in 2003 aangekondigd.

In de diverse fasen wordt straks nauwkeurig aangegeven hoe groot de vermeende dreiging is, hoeveel alertheid dat vereist en welke actie geboden is, bijvoorbeeld verscherpte bewaking, fouillering van iedereen in een bepaald gebied of zelfs afsluiting van een gebouw of gebied.

De maatregelen zijn een aanvulling op de plannen die het kabinet in november aankondigde om terrorisme beter te kunnen bestrijden.
    Waarom alleen in Rotterdam?
    pi_32923212
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 17:47 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom alleen in Rotterdam?
    Haven natuurlijk ... alhoewel ik dat als potentieel target gewoon absolute onzin zou vinden... hooguit zou men met veel moeite een nogal loze aanslag op de Erasmusbrug kunnen plegen en daarmee de publiciteit halen.

Verder zou een aanslag op de Nieuwe Waterweg Kering potentieel de haven redelijk kunnen platleggen, maar volgens mij is er een gigantische hoeveelheid explosieven nodig om ook maar minimale schade aan het grootste stalen bewegend framewerk ter wereld aan te brengen ....
    pi_32923261
    quote:

[..]

Beter dan niemand.
    Valt te betwijfelen.
    quote:
    Maarreh, het idee was toch dat ze na hun 55e wat kantoorwerkzaamheden gingen verrichten?
    Welke aanwinst zijn ze voor de gemeente dan? Achter de kopieermachine? . Dat vind ik denigrerend hoor...
      donderdag 8 december 2005 @ 17:54:20 #75
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_32923279
    quote:
    Op donderdag 8 december 2005 17:46 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

in plaats van een welverdiend pensioen zou dat in theorie het idee van Cohen zijn ja.. Of dat werkelijk zo is, dat weet je natuurlijk niet.

Zoek eens op FLO
    Functioneel LeeftijdsOntslag. "Brand los," zou ik zeggen; dan lees ik het wel als ik zometeen weer thuis ben.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')