Gaat het over betaald gebruik van minderjarigen dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:17 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk, het is niet geheel koosjer dat Fortuyn gebruik maakte van een bekende criminele scene, en dus sex had met jongens waarvan je kon weten dat ze vaak onder twijfelachtige omstandigheden hier gekomen waren en mogelijk minderjarig waren ....
Ik denk ook dat Fortuyn niet erg chantabel was op dit (en dergelijke) punten. Niettemin lijkt het me van belang om dit soort zaken van hoge gezagsdragers te onderzoeken door een AIVD.quote:Maar ik denk bij iemand als Fortuyn wel dat hij over zijn gedrag eerlijk was, en minder te verstoppen had dan andere regenten ... op dat punt schat ik in dat juist Fortuyn minder vatbaar was voor chantage.
quote:BRUSSEL - Sex.eu is woensdagochtend na opening van de inschrijfperiode voor domeinnamen met de nieuwe Europese internetextensie het meest aangevraagd. Binnen anderhalf uur was het domein 193 keer gereserveerd, meldde uitgever Eurid.
Omaquote:Op donderdag 8 december 2005 11:22 schreef Sickie het volgende:
* Oma meldt zich ook.
Is het een dichtelijke toestandsbeschrijving van een gevoelde lichamelijke stijfheid van jongeheer Sickie?quote:
Als ie met minderjarigen rommelde dan was ie wel chantabel.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef sigme het volgende:
Ik denk ook dat Fortuyn niet erg chantabel was op dit (en dergelijke) punten.
Chantabelheid hangt af van de gechanteerde, niet van de beschuldiging.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als ie met minderjarigen rommelde dan was ie wel chantabel.
Zie de de Telegraaf
Kom op man, Fortuyn heeft met regelmaat zijn liefde voor speciaal Marokkaanse jongens uitgesproken. Echt héél oud nieuws.quote:Opvallend dat het marokkaanse jochies waren... daar had hij toch een grote hekel aan?
quote:Zou hij door een jochie ontiegelijk gescrewd zijn ?
De AIVD moet echt wel op de vingers getikt worden. Ik vind het in de gaten houden van politici toch wel eng..
Iemand is enkel chantabel als er gegevens zijn die hij heel graag uit de pers wil houden, maar daarvoor niet genoeg macht heeft...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als ie met minderjarigen rommelde dan was ie wel chantabel.
Zie de de Telegraaf
Opvallend dat het marokkaanse jochies waren... daar had hij toch een grote hekel aan?
Zou hij door een jochie ontiegelijk gescrewd zijn ?
De AIVD moet echt wel op de vingers getikt worden. Ik vind het in de gaten houden van politici toch wel eng..
Jawel.. dat was bekend.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:35 schreef sigme het volgende:
Kom op man, Fortuyn heeft met regelmaat zijn liefde voor speciaal Marokkaanse jongens uitgesproken. Echt héél oud nieuws.
de Telegraafquote:'Fortuyn had geen seks met minderjarigen'
ROTTERDAM - Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft dat Pim Fortuyn geen seks heeft gehad met minderjarige jongens. Dat heeft hij donderdag gezegd.
Ja doei....quote:Op donderdag 8 december 2005 11:38 schreef RM-rf het volgende:
Fortuyn heeft bij mijn weten zelf ook grapjes gemaakt dat hij niks tegen marrokanen had, dat hij juist erg op leuke jonge noord-afrikanen viel, enkel wel wat had tegen die marrokanen die hem wegens zijn openlijke homosexualiteit uitscholden (en de Imams die die jongens tegen hem ophetsten)
Nee, maar die 'concrete feiten' hadden in 2002 geen enkele waarde ....quote:Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jawel.. dat was bekend.
Maar waren ook de concrete feiten bekend?
Dat het om minderjarigen ging ?
Sigme toch!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het een dichtelijke toestandsbeschrijving van een gevoelde lichamelijke stijfheid van jongeheer Sickie?
Voor dit soort gesprekken kunnen jullie beter een darkroom op msn kiezen...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:53 schreef Sickie het volgende:
[..]
Sigme toch!![]()
![]()
Ontopic: ja, zo voelt het momenteel wel.
Ik wist toen ook al dat Fortuyn gewoon gezegd had dat hij affaires had met marokkaanse jongens.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:52 schreef RM-rf het volgende:
Nee, maar die 'concrete feiten' hadden in 2002 geen enkele waarde ....
geen enkele krant had ze in die tijd durven plaatsen en niemand zou er belang bij gehad hebben ze te 'lekken' ...
Fortuyn zou er ook niet door beschadigd worden,
En nu is het wachten op een hardcore Fortuyn-hater om dit te gaan tegenspreken, en dan wil ik Matt Herben wel horen zeggen dat hij wil instaan voor de waarheid daarvanquote:Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef George-Butters het volgende:
Hij zei ook iets als: aan de sperma kan ik proeven wat de ander de vorige dag gegeten heeft. Van beerenburg krijgt de sperma een heerlijk zoete smaak...
Ik prefereer óók Beerenburg boven een Grolsch Beugelflesje ...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:20 schreef Tafkahs het volgende:
Dit is wel hele laagdrempelige politiek, manneh.
Bacardi is een Cubaans handelsmerk. Volgens mij is het hele anti-breezerconcept een gevolg van de Amerika-propaganda. Hirsi-Banali kan daar natuurlijk niet teveel in meegaan, als ze uberhaupt al zou mogen pijpen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:26 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik prefereer óók Beerenburg boven een Grolsch Beugelflesje ...
Schijnt echter dat Hirschi Ali helemaal niks van Beerenburg wil weten, een reactionair-conservatief Drankje, dat afkomstig komt uit de verre provincie en dus niet smaakt zoals nederland in de Grote Steden dient smaken ... zou Hirschi Ali wat dat betreft een voorkeur voor Randstedelijke Breezers hebben?
quote:
Ik moet je daar toch nog eens over uitvragen..quote:Ontopic: ja, zo voelt het momenteel wel.
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:57 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik moet je daar toch nog eens over uitvragen..
En G-B, heb je wel gezien waar de politieke discussies hier over gaan? Over een lijk dat het met jongetjes deed...![]()
Voor iemand die voor vieren naast d'r bed stond reageer je bijzonder ongehumeurd. Chapeau!quote:
Vragen staat vrij. Een eeuwenoude tukkerse wijsheid.quote:[..]
Ik moet je daar toch nog eens over uitvragen..
Ik ben humeurloosquote:Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef Sickie het volgende:
[..]
Voor iemand die voor vieren naast d'r bed stond reageer je bijzonder ongehumeurd. Chapeau!
En plein public?quote:[..]
Vragen staat vrij. Een eeuwenoude tukkerse wijsheid.![]()
Niemand is humeurloos! Toch?quote:
Digitale brievenbus is passender.quote:En plein public?
Ik vond ongehumeurd zo grappig humeurloos.quote:
Maar ik ben tamelijk stabiel gehumeurdquote:Er van uitgaande dat een goed humeur ook onder die noemer valt.
Dacht ik al. Die bepost ik niet vanaf kantoor, er zijn grenzen aan mijn lijntrekkerij. Maar ik zal je berichtenquote:[..]
Digitale brievenbus is passender.![]()
http://www.loadpix.com/compress.php?image=f3bc13f2.jpgquote:Op donderdag 8 december 2005 11:09 schreef George-Butters het volgende:
Sizzler kan je nog eens mijn user-icon online brengen? Hij is niet meer online
Volgens mij is de overeenkomst tussenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef pberends het volgende:
Hebben pedofeet Mohammed en Pim toch iets gelijk!
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vond ongehumeurd zo grappig humeurloos.
[..]
Niet zo'n typetje dat bij het minste of geringste met servies aan het slingeren gaat?quote:Maar ik ben tamelijk stabiel gehumeurd![]()
[..]
Jij rolmodel jij!quote:Dacht ik al. Die bepost ik niet vanaf kantoor, er zijn grenzen aan mijn lijntrekkerij. Maar ik zal je berichten
Het was ook een grap, lieverd.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is de overeenkomst tussenhomosexuele Marokkaanse jongelingen van mannelijke kunne, Nederland 20e eeuw uitgehuwelijkte Arabische 9 jarige meisjes in de 7e eeuw
niet héél groot. Ongeveer: het zijn allebei homo sapiens.
Sorry, dat van mij ook. Pedofeet was al wel een aanwijzing hoorquote:
M'n servies! Wat doe je? Nee, m'n servies komt uit helemaal uit Safi, daar ben ik zuinig op. Ik ben van plan binnenkort weer eens die kant op te gaan, dus het is eigenlijk best een goeie suggestie van jequote:Op donderdag 8 december 2005 14:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
Niet zo'n typetje dat bij het minste of geringste met servies aan het slingeren gaat?![]()
Hé, ik had in m'n beoordeling van 2 dagen geleden staan dat ik een harde werker benquote:[..]
Jij rolmodel jij!![]()
ik denk dat dat 9-jarige arabische meisje toen al haar schoolopleiding ook officieel afgerond had, terwijl de jongens in wiens sterretje PF zijn ideologie duwde, mogelijk nog steeds eigenlijk leerplichtig warenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is de overeenkomst tussenhomosexuele Marokkaanse jongelingen van mannelijke kunne, Nederland 20e eeuw uitgehuwelijkte Arabische 9 jarige meisjes in de 7e eeuw
niet héél groot. Ongeveer: het zijn allebei homo sapiens.
Vol = vol; ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:40 schreef RM-rf het volgende:
in wiens sterretje PF zijn ideologie duwde
Kom wij hier aankakken met ons servies van de blokker / marskramer e.d.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef sigme het volgende:
[..]
M'n servies! Wat doe je? Nee, m'n servies komt uit helemaal uit Safi, daar ben ik zuinig op. Ik ben van plan binnenkort weer eens die kant op te gaan, dus het is eigenlijk best een goeie suggestie van je![]()
[..]
In vergelijking met die ene collega die al een paar jaar in comateuze toestand verkeert zeker.quote:Hé, ik had in m'n beoordeling van 2 dagen geleden staan dat ik een harde werker ben![]()
O, maar dat kan vast ook heel mooi zijn, als je ervan houdt ofzoquote:Op donderdag 8 december 2005 15:13 schreef Sickie het volgende:
[..]
Kom wij hier aankakken met ons servies van de blokker / marskramer e.d.![]()
Wat kan ik zeggen, ik laat de beoordeling geheel aan mijn manager over, en die vindt mij Zeer Goed. Dus ben ik datquote:[..]
In vergelijking met die ene collega die al een paar jaar in comateuze toestand verkeert zeker.![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:26 schreef George-Butters het volgende:
Ik zou eigenlijk wat nuttigs moeten doen
ik heb alleen geen zin.
Tuuuuuurlijk, lingerie van de Wibra is ook heeeeeel erg sexy.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef sigme het volgende:
[..]
O, maar dat kan vast ook heel mooi zijn, als je ervan houdt ofzo [afbeelding]
[..]
Ik zeg ook niet dat de kwalificatie "zeer goed" niet op zijn plaats is misses smartass.quote:Wat kan ik zeggen, ik laat de beoordeling geheel aan mijn manager over, en die vindt mij Zeer Goed. Dus ben ik dat [afbeelding]
Ja sorry, ik was je telefoonnummer kwijt. Je kunt morgen beginnen. De badkamers / toiletten op alle verdiepingen en de keuken behoren tot je takenpakket. De allesreiniger staat in het keukenkastje. Suc6.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gek eigenlijk, dat ik al ruim een week ben afgestudeerd en nog steeds niet gebeld ben voor een topfunctie.
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:29 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was je telefoonnummer kwijt. Je kunt morgen beginnen. De badkamers / toiletten op alle verdiepingen en de keuken behoren tot je takenpakket. De allesreiniger staat in het keukenkastje. Suc6.![]()
Wibra? Wa's da?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:28 schreef Sickie het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk, lingerie van de Wibra is ook heeeeeel erg sexy.![]()
Je hoort mij dan ook niet zeggen dat het terecht is...quote:[..]
Ik zeg ook niet dat de kwalificatie "zeer goed" niet op zijn plaats is misses smartass.Ik denk wel dat het je weinig moeite kost om die beoordeling te realiseren gezien de uurtjes die je online doorbrengt op het forum.
Laat me raden, jouw lingerie komt uit Oezbekistan en wordt speciaal voor jou ingevlogen per privejet.quote:
Wijs-quote:Je hoort mij dan ook niet zeggen dat het terecht is...
Maar hé, hij heeft ervoor gestudeerd, dus hij zal het wel beter weten, ik ben maar een tiepmiepje![]()
Bij dat soort zaken staan de mannen vaak buiten te wachten als de vrouwen aan het shoppen zijn. Zouden vrouwen prijsbewuster zijn?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:44 schreef RichardQuest het volgende:
De Wibra, daar wil ik best gezien worden hoor...alleen hun productie is bedenkelijk, maar goed, da's met Dell ook.
Nou wil ik hier geen 40 jaar blijven hangen, maar mijn carriere- en promotiekansen zijn hier behoorlijk aanwezig.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:41 schreef RM-rf het volgende:
sigme, hoe zeker ben je ervan dat Harde werker een positieve beoordeling is?
Ik ken genoeg bedrijven waar je met zulk een kwalificatie zo ongeveer je carriere- en promotiekansen de komende 40 jaar tot nul gereduceerd kunt zien ...
Ik werk bij een echte international hoor! In de echte ICT! Toevallig! Reuze commercieel en marktgericht enzoquote:En dan niet eens enkel bij de (semi-)overheid ...
hmm, een international in de ICT die marktgericht werkt ....quote:Op donderdag 8 december 2005 15:48 schreef sigme het volgende:
Ik werk bij een echte international hoor! In de echte ICT! Toevallig! Reuze commercieel en marktgericht enzo![]()
Doe mij dan maar zo'n vrouw. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel de streetr credits. Ze hebben soms best mooi spul daar en wat is er geiler dan je vrouw in een gestreepte wibrapyama van 5 euro?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bij dat soort zaken staan de mannen vaak buiten te wachten als de vrouwen aan het shoppen zijn. Zouden vrouwen prijsbewuster zijn?
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hmm, een international in de ICT die marktgericht werkt ....
ik heb zo mn twijfels of die 'harde werker' positief bedoeld is, volgens mij zou ik alvast een paar sollicitatiebrieven vooruitzenden
Mwah, ik vind het holle kreten, vandaar de uitroeptekens en de uitroep "Toevallig" en dequote:Toch wel leuk dat kennelijk ook genuanceerde denkers makkelijk ervoor vallen dat marktgericht iets positiefs zou betekenen .. bij mijn weten houdt het vooral in dat 'bij dalende inkomsten er direkt bespaard wordt door arbeidsplaatsen af te laten vloeien', maar dat dat ook het enige verschil is met hoe de overheid functioneert ....
Nu werk ik al een tijdje niet meer in de ICT (maar terug in de uitgeverij-wereld, en ja, dat kun je dus net zo goed semi-overheid noemen, erger nog bijna: Bertelsmann is trager en ineffectiever dan het Bundesagentur fur Blah-und-Blah), maar misschien dat dat nu ook meer waarde heeft bij ICT-bedrijven, dan het vroeger was... toen vaste arbeidscontacten in de ICT je hooguit de zekerheid gaven dat als het toiletpapier op de kantoor-WC op was, je toch wat had om je gat af te vegenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:09 schreef sigme het volgende:
He joh! Ze geven me opslag en bieden me een vast contract aan.
Ik heb de billen nog rauw van mijn -luxe- (dat wel) ontslag iets meer dan een jaar geleden, bij de KPN. Vast contract leverde alleen een wat hogere afkoopsom op. Dankzij goeie beoordelingen daar had ik wel elders heel snel een nieuwe baanquote:Op donderdag 8 december 2005 16:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nu werk ik al een tijdje niet meer in de ICT (maar terug in de uitgeverij-wereld, en ja, dat kun je dus net zo goed semi-overheid noemen, erger nog bijna: Bertelsmann is trager en ineffectiever dan het Bundesagentur fur Blah-und-Blah), maar misschien dat dat nu ook meer waarde heeft bij ICT-bedrijven, dan het vroeger was... toen vaste arbeidscontacten in de ICT je hooguit de zekerheid gaven dat als het toiletpapier op de kantoor-WC op was, je toch wat had om je gat af te vegen![]()
Ook dit is voornamelijk schertsend bedoeld, op mn oordeel over Bertelsmann na dan, het is zeker positief als je een goed e beoordeling hebt
Precies, en wie wil er nou afhankelijk zijn van een 60 jarige brandweer die puffend en steunend een ladder probeert op te klimmen bij brand?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:02 schreef RichardQuest het volgende:
Brandweer voert actie op de snelweg
Ik ben het wel met ze eens hoor, voor mijn stage heb ik 's een gesprek gehad met een hele ploeg brandweermensen. Na een kwartier rustig praten ging de pieper en zaten binnen 15 seconden in hun auto; ineens van 0 tot 100 dus en dat meerdere keren per dag. Dat lijkt me best slopend...
Beter dan niemand. Maarreh, het idee was toch dat ze na hun 55e wat kantoorwerkzaamheden gingen verrichten?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Precies, en wie wil er nou afhankelijk zijn van een 60 jarige brandweer die puffend en steunend een ladder probeert op te klimmen bij brand?
in plaats van een welverdiend pensioen zou dat in theorie het idee van Cohen zijn ja.. Of dat werkelijk zo is, dat weet je natuurlijk niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Beter dan niemand. Maarreh, het idee was toch dat ze na hun 55e wat kantoorwerkzaamheden gingen verrichten?
Waarom alleen in Rotterdam?quote:Kabinet neemt extra maatregelen tegen terreur
Luchthaven Schiphol wordt een permanent veiligheidsgebied waar politie en marechaussee preventief mogen fouilleren. En vanaf maart krijgt Nederland een terreuralarmsysteem op basis van kleurcodes.
Het kabinet trekt de komende jaren ruim vierhonderd miljoen euro extra uit voor de bestrijding van terrorisme. In navolging op het advies van de Commissie Havermans over het functioneren van de geheime dienst AIVD, wil het kabinet het aantal medewerkers bij de AIVD met driehonderd uitbreiden.
Dat staat in de ‘terrrorismebrief’ die CDA-minister Piet Hein Donner (Justitie) en minister van Binnenlandse Zaken Johan Remkes (VVD) maandag naar de Tweede Kamer hebben gestuurd. Daarin kondigen ze nieuwe maatregelen aan om terrorisme te bestrijden.
Het terreuralarm telt drie kleurcodes: geel (lichte dreiging), oranje (matige dreiging) en rood (hoge dreiging). Op basis van de kleurcode worden bepaalde beveiligingsmaatregelen genomen. Het alarmsysteem gaat gelden voor de Nederlandse Spoorwegen, de gemeente Rotterdam, Schiphol en waterleiding- en elektriciteitsbedrijven. De bewindslieden verwachten dat het systeem in maart zal werken.
Verontwaardiging
Dat is eerder dan verwacht. In december gaven de ministers aan dat het 'nationaal alarmsysteem' op z'n vroegst eind 2005 in werking zou treden. Dit leidde tot verontwaardiging in de Tweede Kamer. Minister Remkes had de invoering van de waarschuwingsmethode namelijk al in 2003 aangekondigd.
In de diverse fasen wordt straks nauwkeurig aangegeven hoe groot de vermeende dreiging is, hoeveel alertheid dat vereist en welke actie geboden is, bijvoorbeeld verscherpte bewaking, fouillering van iedereen in een bepaald gebied of zelfs afsluiting van een gebouw of gebied.
De maatregelen zijn een aanvulling op de plannen die het kabinet in november aankondigde om terrorisme beter te kunnen bestrijden.
Haven natuurlijk ... alhoewel ik dat als potentieel target gewoon absolute onzin zou vinden... hooguit zou men met veel moeite een nogal loze aanslag op de Erasmusbrug kunnen plegen en daarmee de publiciteit halen.quote:
Valt te betwijfelen.quote:
Welke aanwinst zijn ze voor de gemeente dan? Achter de kopieermachine?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maarreh, het idee was toch dat ze na hun 55e wat kantoorwerkzaamheden gingen verrichten?
Functioneel LeeftijdsOntslag. "Brand los," zou ik zeggen; dan lees ik het wel als ik zometeen weer thuis ben.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
in plaats van een welverdiend pensioen zou dat in theorie het idee van Cohen zijn ja.. Of dat werkelijk zo is, dat weet je natuurlijk niet.
Zoek eens op FLO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |