Dat moet je ook met boeken doen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:46 schreef tvlxd het volgende:
Ik had het al eens gezien, dus keek ik het nu maar niet.
Nee, boeken moet je dan ook lezen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat moet je ook met boeken doen.
Je kunt natuurlijk ook besluiten dat je het nooit meer lezen zult.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:47 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nee, boeken moet je dan ook lezen.
Trouwens, laat ik toch maar eens binnenkort gaan beginnen met dat laatste boek van In De Ban Van De Ring. Ik word er niet echt warm van, maar dan dénk ik er tenminste niet meer aan.
Wat, dat boek van Tolkien?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook besluiten dat je het nooit meer lezen zult.
Uiteraard.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:50 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Wat, dat boek van Tolkien?
Tolkien is geweldig, boer.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ketter.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Tolkien is geweldig, boer.
JIJ bent een ketter, Tolkien was eenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ketter.
I got 99 problems, but a Hobbit ain't one.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
JIJ bent een ketter, Tolkien was eenkatholiek
.
Maak je maar klaar voor een teleurstelling dan, het derde boek is veel minder dan het tweede.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:47 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nee, boeken moet je dan ook lezen.
Trouwens, laat ik toch maar eens binnenkort gaan beginnen met dat laatste boek van In De Ban Van De Ring. Ik word er niet echt warm van, maar dan dénk ik er tenminste niet meer aan.
Wicked.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
I got 99 problems, but a Hobbit ain't one.
Onzin, het derde boek was het mooist.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maak je maar klaar voor een teleurstelling dan, het derde boek is veel minder dan het tweede.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/3874281.stmquote:Secular politicians in Pakistan's North-West Frontier Province are protesting at an extension of Sharia law they say will "Talebanise" society.
The Islamic alliance that runs the province is preparing the Hisbah bill, which would enshrine observance of strict Islamic codes in people's lives.
Supporters say it will curb corruption and root out social evils.
Opponents call it the "Mullah martial law" and say vice and virtue police will intrude in people's private lives.
They have already staged a protest meeting against the promised introduction of the bill.
They say the bill sets up a new policing and legal mechanism outside of civil law and that it amounts to the Talebanisation of society.
Niet echt, dat oeverloze geouwehoer over de terugkomst in het frivole hobbitlandje is totaal niet boeiend en dat begint al redelijk aan het begin van het derde boek als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Onzin, het derde boek was het mooist.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Niet echt, dat oeverloze geouwehoer over de terugkomst in het frivole hobbitlandje is totaal niet boeiend en dat begint al redelijk aan het begin van het derde boek als ik me goed herinner
Nou, dan heb je dus nog een helft te gaan.. Vanaf dat moment had ik besloten dat het hoe dan ook slecht moet aflopen met hobbitsquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Niet dus, in de eerste helft vh boek komt het hobbitlandje niet eens voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |