Is het niet. Oneindig is simpel weg niet te bevatten omdat alles in ons leven een eind en een begin heeft daarbij is oneindig simpel weg niet voor te stellen omdat het oneindig is. Daarom bestaat oneindigheid in mijn ogen niet omdat het een paradox van zichzelf is. Maar dat is mijn mening. Ik vind oneindigheid namelijk gewoon een ander woord voor, we weten het niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom is oneindig groot eigenlijk zoveel moeilijker te bevatten dan oneindig klein? (Althans, dat vermoed ik)
Je houdt je teveel in LIT opquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:48 schreef Silmarwen het volgende:
En Dagonet ja ik weet niet wat ik heb. De ene tekst na de andere komt er gewoon uit. Het schrijf beest is in mij los gekomen!
Winner takes all.. the girlsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:47 schreef Ype het volgende:
Ik kies de Dai-katana en de deagle.
Maandagmiddag in de pause achter school.
Ja maar was dit voor of na LIT alquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je houdt je teveel in LIT op
En de wetenschappelijke boeken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Winner takes all.. the girls
Nu dat andere beest nogquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:48 schreef Silmarwen het volgende:
En Dagonet ja ik weet niet wat ik heb. De ene tekst na de andere komt er gewoon uit. Het schrijf beest is in mij los gekomen!
Kan niet!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je houdt je teveel in LIT op
Welk beest? Het rebELSje in me?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kan niet!
Waarom ben je anders blauw voor geworden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb het sizzler-virus. Ik post door na een slotje.
Ik vind dat jij nu wel een ban verdiend hebt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb het sizzler-virus. Ik post door na een slotje.
*zwijmel*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Welk beest? Het rebELSje in me?
Maar we zijn het wederom volledig met elkaar eens.
Dagonet ik hou zou veel van je he.
![]()
![]()
Ho maar weer. Eerst doorposten dan vaag lullen. WFL is verderop....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:01 schreef Sidekick het volgende:
Is het bestaan het ontbreken van niet bestaande elementen?
ARGGG! Hoofdpijn. Nu al.
Get a fucking motelroom!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*zwijmel*
Jaloersquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:04 schreef Ype het volgende:
[..]
Get a fucking motelroom!
Wat is jouw lievelingswoord?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ho maar weer. Eerst doorposten dan vaag lullen. WFL is verderop....
Maar wel een paradox
Jij zou bij mij blijven slapen na een nacht stappen in Grunn.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jaloers
Veel plezier Dago en Wolfje morgen!
Vergeet geen fototoetsel wij willen fotos van een dronken wolf!![]()
Ik heb ruimte voor zo'n 250 foto's van 1 MBquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jaloers
Veel plezier Dago en Wolfje morgen!
Vergeet geen fototoetsel wij willen fotos van een dronken wolf!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |