klopt, normale mongolen niet. achterlijke mongolen wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:51 schreef DePresident het volgende:
Bongool is een goed scheldwoord. Mongool is grof naar de mongolische mens toe. Met bongool zeg je dus eigenlijk dat iemand een achterlijke mongool is. (normale mongolische mensen zijn nml niet achterlijk)
Maar natuurlijk, ik gebruik het te pas en te onpas om de paradox (quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:49 schreef MarkyB het volgende:
weet je ook wat het betekent, paradox?
Anders ga ik badinerend doen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:52 schreef Kciroy het volgende:
Ring, ring, ring, ring, ring, ring, ring....
Bananaphone![]()
Rododendron! :')quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:51 schreef DePresident het volgende:
Bongool is een goed scheldwoord. Mongool is grof naar de mongolische mens toe. Met bongool zeg je dus eigenlijk dat iemand een achterlijke mongool is. (normale mongolische mensen zijn nml niet achterlijk)
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:57 schreef joogdepoog het volgende:
wat raar, ik had eigelijk dit woord veel eerder verwacht.. maar ach, iemand moet de 1e zijn
BIERTJE?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:52 schreef -KQwakie- het volgende:
biertje
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:57 schreef joogdepoog het volgende:
wat raar, ik had eigelijk dit woord veel eerder verwacht.. maar ach, iemand moet de 1e zijn
BIERTJE?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:52 schreef -KQwakie- het volgende:
biertje
Zegmaarquote:Wat is jouw lievelingswoord?
Nope.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:55 schreef IBAZ het volgende:
in de zin van paraplu, parasol, parachute, parabel, parameter, parapsycholoog, paragnost, paradox?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |