Ik zal Maar niet vErklappen aan welKe medegebruiker mij zoIets doet denken.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:06 schreef RichardQuest het volgende:
het kalender
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal Maar niet vErklappen aan welKe medegebruiker mij zoIets doet denken.
Maar die is dan ook rechtsquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
En dan te bedenken dat wij dit allemaal aan gelly te danken hebben.
Niet waar, je bent een opportunist die even bij de feestelijkheden op kimt draven.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik vind je lief, ik blijf graag bij je in de buurt.
![]()
Volgens mij hebben alleen mensen die Dione de Graaf willen neuken datquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Heb jij dat nooit? Dat je even niet weet of het nou de of het is? Met de overduidelijkste woordjes
.
Nee ik ben een opportunist die zich verveeld en dus even de bimbo uithangt bij feestelijkheden om nog enigszins self-esteem op te kunnen bouwen, omdat ik dan het gevoel heb nog ergens goed voor te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet waar, je bent een opportunist die even bij de feestelijkheden op kimt draven..
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen mensen die Dione de Graaf willen neuken dat
En ze ziet er altijd uit of ze net uit bed komt of er nodig in moet (om te slapen)quote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze raar praat. Not sexy.
Altijd mooi, als vrouwen iets over andere vrouwen moeten zeggen, zeuren ze altijd over miniscule dingetjesquote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze raar praat. Not sexy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |