Ik zal Maar niet vErklappen aan welKe medegebruiker mij zoIets doet denken.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:06 schreef RichardQuest het volgende:
het kalender
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal Maar niet vErklappen aan welKe medegebruiker mij zoIets doet denken.
Maar die is dan ook rechtsquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
En dan te bedenken dat wij dit allemaal aan gelly te danken hebben.
Niet waar, je bent een opportunist die even bij de feestelijkheden op kimt draven.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik vind je lief, ik blijf graag bij je in de buurt.
![]()
Volgens mij hebben alleen mensen die Dione de Graaf willen neuken datquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Heb jij dat nooit? Dat je even niet weet of het nou de of het is? Met de overduidelijkste woordjes
.
Nee ik ben een opportunist die zich verveeld en dus even de bimbo uithangt bij feestelijkheden om nog enigszins self-esteem op te kunnen bouwen, omdat ik dan het gevoel heb nog ergens goed voor te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet waar, je bent een opportunist die even bij de feestelijkheden op kimt draven..
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen mensen die Dione de Graaf willen neuken dat
En ze ziet er altijd uit of ze net uit bed komt of er nodig in moet (om te slapen)quote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze raar praat. Not sexy.
Altijd mooi, als vrouwen iets over andere vrouwen moeten zeggen, zeuren ze altijd over miniscule dingetjesquote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze raar praat. Not sexy.
Hmmm, niet verkeerdquote:Het Groot Dictee der Nederlandse Taal wordt aanstaande maandag meegeschreven door Victoria Koblenko, Nance Coolen en Dione de Graaff. Het ietwat stoffige imago van het taalprogramma wordt behalve door de voordracht van Jan Mulder deze editie ook opgefleurd met een drietal mooie vrouwen.
Nee serieus, ze praat net als Halsema met haar kaken op elkaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Altijd mooi, als vrouwen iets over andere vrouwen moeten zeggen, zeuren ze altijd over miniscule dingetjes. Tenminste, als die vrouw er zelf niet bij is
.
http://www.google.nl/sear(...)irefox-a&sa=N&tab=iw
Ik vind dat ze een stuk minder bekakt praat dan Halsema.....Bovendien gaat het er niet om hoe ze praat.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee serieus, ze praat net als Halsema met haar kaken op elkaar.
Kijk ik ben gewoon knap en lekker en nu met bril helemaal super sexy
Hehehe I knowquote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een stuk minder bekakt praat dan Halsema.....Bovendien gaat het er niet om hoe ze praat.
Jij zult ook hartstikke sexy zijn..
Tien keer blijven zitten, dan ben je stoer.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
t-fucking-p
Ik snap je post niet over blijven zitten.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is er, Richard?
Heb je nog steeds dikke tieten?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik ben een opportunist die zich verveeld en dus even de bimbo uithangt bij feestelijkheden om nog enigszins self-esteem op te kunnen bouwen, omdat ik dan het gevoel heb nog ergens goed voor te zijn.
Aha! Dan had je maar moeten blijven zitten.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik snap je post niet over blijven zitten.
Nee Knut kneep er zo hard in dat de silliconen zakjes zijn gesprongenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je nog steeds dikke tieten?
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha! Dan had je maar moeten blijven zitten.
is hij nu verdwenen?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee Knut kneep er zo hard in dat de silliconen zakjes zijn gesprongen
ik heb een 1 gehaald voor economiequote:Op donderdag 9 december 2004 17:50 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er, Meki?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |