Ik zal Maar niet vErklappen aan welKe medegebruiker mij zoIets doet denken.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:06 schreef RichardQuest het volgende:
het kalender
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal Maar niet vErklappen aan welKe medegebruiker mij zoIets doet denken.
Maar die is dan ook rechtsquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
En dan te bedenken dat wij dit allemaal aan gelly te danken hebben.
Niet waar, je bent een opportunist die even bij de feestelijkheden op kimt draven.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik vind je lief, ik blijf graag bij je in de buurt.
![]()
Volgens mij hebben alleen mensen die Dione de Graaf willen neuken datquote:Op donderdag 9 december 2004 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Heb jij dat nooit? Dat je even niet weet of het nou de of het is? Met de overduidelijkste woordjes
.
Nee ik ben een opportunist die zich verveeld en dus even de bimbo uithangt bij feestelijkheden om nog enigszins self-esteem op te kunnen bouwen, omdat ik dan het gevoel heb nog ergens goed voor te zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet waar, je bent een opportunist die even bij de feestelijkheden op kimt draven..
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen mensen die Dione de Graaf willen neuken dat
En ze ziet er altijd uit of ze net uit bed komt of er nodig in moet (om te slapen)quote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze raar praat. Not sexy.
Altijd mooi, als vrouwen iets over andere vrouwen moeten zeggen, zeuren ze altijd over miniscule dingetjesquote:Op donderdag 9 december 2004 17:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze raar praat. Not sexy.
Hmmm, niet verkeerdquote:Het Groot Dictee der Nederlandse Taal wordt aanstaande maandag meegeschreven door Victoria Koblenko, Nance Coolen en Dione de Graaff. Het ietwat stoffige imago van het taalprogramma wordt behalve door de voordracht van Jan Mulder deze editie ook opgefleurd met een drietal mooie vrouwen.
Nee serieus, ze praat net als Halsema met haar kaken op elkaar.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Altijd mooi, als vrouwen iets over andere vrouwen moeten zeggen, zeuren ze altijd over miniscule dingetjes. Tenminste, als die vrouw er zelf niet bij is
.
http://www.google.nl/sear(...)irefox-a&sa=N&tab=iw
Ik vind dat ze een stuk minder bekakt praat dan Halsema.....Bovendien gaat het er niet om hoe ze praat.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee serieus, ze praat net als Halsema met haar kaken op elkaar.
Kijk ik ben gewoon knap en lekker en nu met bril helemaal super sexy
Hehehe I knowquote:Op donderdag 9 december 2004 17:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een stuk minder bekakt praat dan Halsema.....Bovendien gaat het er niet om hoe ze praat.
Jij zult ook hartstikke sexy zijn..
Tien keer blijven zitten, dan ben je stoer.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
t-fucking-p
Ik snap je post niet over blijven zitten.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is er, Richard?
Heb je nog steeds dikke tieten?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik ben een opportunist die zich verveeld en dus even de bimbo uithangt bij feestelijkheden om nog enigszins self-esteem op te kunnen bouwen, omdat ik dan het gevoel heb nog ergens goed voor te zijn.
Aha! Dan had je maar moeten blijven zitten.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik snap je post niet over blijven zitten.
Nee Knut kneep er zo hard in dat de silliconen zakjes zijn gesprongenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je nog steeds dikke tieten?
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha! Dan had je maar moeten blijven zitten.
is hij nu verdwenen?quote:Op donderdag 9 december 2004 17:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee Knut kneep er zo hard in dat de silliconen zakjes zijn gesprongen
ik heb een 1 gehaald voor economiequote:Op donderdag 9 december 2004 17:50 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is er, Meki?
Wat, Johan? Nee, ik heet Coen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:08 schreef Meki het volgende:
Johan is dat je naam
Wat mij betreft mag knut 'm dan overeind houdenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind trouwens dat Wilders een plaats in Madame Tussaud verdient.
oowquote:Op donderdag 9 december 2004 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat, Johan? Nee, ik heet Coen.
hoi, wij heten Micky en Coenquote:
Ooow hoe jij weten datquote:
Waarvan wil je de afkorting kennen?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:41 schreef Meki het volgende:
afkorting daarvan is
terugvindpost, dat doe je in reeksen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:41 schreef Meki het volgende:
afkorting daarvan is
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:52 schreef Meki het volgende:
aha Pberends domme TVP
dan leer ik iets nieuws JDW
oow ik wist de afkorting nietquote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waarom je het wilde weten, maar waarvan je de betekenis wilde weten.
Helemaal mee eensquote:Dagopening in Kamer met citaat Hirsi Ali en Wilders
09-12-2004 • SP-fractievoorzitter Jan Marijnissen wil iedere vergaderdag van het parlement beginnen met een citaat van de ondergedoken Hirsi Ali (VVD) of Wilders (Groep Wilders). “Verschillende Kamerleden zouden dat dagelijks moeten voorlezen, als een soort estafette. Om te laten zien dat de Tweede Kamer zich niet monddood laat maken.”
Hey Bluesdude.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef Bluesdude het volgende:
Gnavond iedereen,
Een kennis van me te Canada wilt weten of de uitvaart van Bernhard ook live op het internet wordt uitgezonden..Heeft iemand een link ?
Jij bent onze peetvader, jij moet het weten.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mongolen. Kunnen jullie dan helemaal niks?
Daarom, ik waarschuw maar even hoe het kan aflopen.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent onze peetvader, jij moet het weten.
Hi Wolfje... wat is je fascinatie toch met mijn vermeende baard ?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:16 schreef Snik het volgende:
[..]
Hey Bluesdude.
Hoe is het met je baard? Nog een beetje fris?
Daar hoor je nog eens wat.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Geen wonder dat je met de recherche in aanraking komt.
Neen, dan ben je achterlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 17:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Tien keer blijven zitten, dan ben je stoer.
Deal. Jij plaatst een foto van je baardkop, dan paas ik je die link.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hi Wolfje... wat is je fascinatie toch met mijn vermeende baard ?
Heb je een link naar die tv-uitzending..iemand in Canada zal reuze blij zijn ..
AMATEUR!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hi Wolfje... wat is je fascinatie toch met mijn vermeende baard ?
Heb je een link naar die tv-uitzending..iemand in Canada zal reuze blij zijn ..
Hij haalde wel zesjes.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:42 schreef Drugshond het volgende:
Overigens.... Meki die 1 voor economie is niet zo erg....
Volgens mij is G.w.Bush ook niet echt een econoom pur sang. Maar hij is wel dictator geworden.
zo'n klootzak ben jij wel ja.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
Okeee..kom op met die link
quote:Op donderdag 9 december 2004 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
Jij hebt zeker ook bij de AIVD gesolliciteerd? NSBer in spe!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar hoor je nog eens wat.![]()
Link!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Aaah!, nu ben je weer op dezelfde toer als voor je 6 (?) maanden verbanning. Niet dat ik dat erg vind, het is je eigen keuze, maar waarschuw me even als je weer Sizzler en Sidekick gaat uitschelden.
Probeer je weer iemand te naaien?quote:Op donderdag 9 december 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Aaah!, nu ben je weer op dezelfde toer als voor je 6 (?) maanden verbanning. Niet dat ik dat erg vind, het is je eigen keuze, maar waarschuw me even als je weer Sizzler en Sidekick gaat uitschelden.
Idd het type wat ik me bij je voorstel.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[afbeelding]
quote:Files door schaarsgeklede dames
Uitgegeven: 8 december 2004 17:05
Laatst gewijzigd: 8 december 2004 17:10
MUIDEN - Automobilisten kregen woensdag op de A1 tussen Amsterdam en Amersfoort voor de tweede avond op rij te maken met flinke vertragingen. De oorzaak troffen ze aan het eind van de file, bij tankstation Hondswijck, waar schaarsgeklede vrouwen van een promotieteam veel bekijks trekken.
Volgens een woordvoerder van de ANWB trappen bestuurders massaal op de rem om een glimp op te vangen van de kleumende meiden. Dinsdagavond veroorzaakte dat een lange file die niet voor 19.00 uur was verdwenen, woensdagavond stond omstreeks 16.30 uur ook al weer 7 kilometer file. Ook het verkeer op de A9 loopt als gevolg van de actie vast.
Nee, daar werd ik ooit voor gevraagd en ik wees het resoluut af. Jij wilt niet weten wat daar allemaal kan en moet.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook bij de AIVD gesolliciteerd? NSBer in spe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |