Wat, Johan? Nee, ik heet Coen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:08 schreef Meki het volgende:
Johan is dat je naam
Wat mij betreft mag knut 'm dan overeind houdenquote:Op donderdag 9 december 2004 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind trouwens dat Wilders een plaats in Madame Tussaud verdient.
oowquote:Op donderdag 9 december 2004 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat, Johan? Nee, ik heet Coen.
hoi, wij heten Micky en Coenquote:
Ooow hoe jij weten datquote:
Waarvan wil je de afkorting kennen?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:41 schreef Meki het volgende:
afkorting daarvan is
terugvindpost, dat doe je in reeksen.quote:Op donderdag 9 december 2004 18:41 schreef Meki het volgende:
afkorting daarvan is
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:52 schreef Meki het volgende:
aha Pberends domme TVP
dan leer ik iets nieuws JDW
oow ik wist de afkorting nietquote:Op donderdag 9 december 2004 18:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vroeg niet waarom je het wilde weten, maar waarvan je de betekenis wilde weten.
Helemaal mee eensquote:Dagopening in Kamer met citaat Hirsi Ali en Wilders
09-12-2004 • SP-fractievoorzitter Jan Marijnissen wil iedere vergaderdag van het parlement beginnen met een citaat van de ondergedoken Hirsi Ali (VVD) of Wilders (Groep Wilders). “Verschillende Kamerleden zouden dat dagelijks moeten voorlezen, als een soort estafette. Om te laten zien dat de Tweede Kamer zich niet monddood laat maken.”
Hey Bluesdude.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef Bluesdude het volgende:
Gnavond iedereen,
Een kennis van me te Canada wilt weten of de uitvaart van Bernhard ook live op het internet wordt uitgezonden..Heeft iemand een link ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |