Wow... iedereen is welkom?!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom. Punt.
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Op MSN is er tevens gelegenheid tot mijnenvegen, de aanverwante activiteit van afspraakjes maken en samenzweren.
Zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je vergeet Polgebabbel of sc.
Ja. Zelfs Hugo.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wow... iedereen is welkom?!
Als dat zou zou was dan zou het woordje prezervatif er in moeten voorkomenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zijn dat condooms met kebabsmaak?
Is dat een fictieve Hugo, Hugo de Groot, Hugo Boss of een andere Hugo die ik ook nog ken?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Zelfs Hugo.
Dat klinkt wel herkenbaar, zeker geleend van een andere taal?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Als dat zou zou was dan zou het woordje prezervatif er in moeten voorkomen
Het Turks heeft verschillende leenwoorden jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar, zeker geleend van een andere taal?
Hehe, IEDERE Hugo natuurlijk. Immers, IEDEREEN is welkom.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Is dat een fictieve Hugo, Hugo de Groot, Hugo Boss of een andere Hugo die ik ook nog ken?
Kan ik hieruit concluderen dat Mavi blauw betekent?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef Sidekick het volgende:
Misschien moet ik een kloon "KirzimiBeyazMavi" aanmaken.Nederland
Je bent aan het ijlen... Gaat het verder wél goed met je?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hehe, IEDERE Hugo natuurlijk. Immers, IEDEREEN is welkom.
Nee, castraat elf.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:39 schreef RichardQuest het volgende:
Chavez.....de Tom Clancy held
Ik heb gelijk, Johan.
Ja. Zeker na donderdagavond.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je bent aan het ijlen... Gaat het verder wél goed met je?
Nog even en heel pol spreekt vloeiend Turks.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat Mavi blauw betekent?![]()
Zie je nu wel? Onze banen, ons forum.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nog even en heel pol spreekt vloeiend Turks.
Waar blijven je ambities? Waarom niet heel NL?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dan kan de EU eindelijk bij Turkije.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Evet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat Mavi blauw betekent?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |