quote:Op woensdag 24 november 2004 23:21 schreef Harry_Sack het volgende:
van de Ven zegt wat de mensenmoslims denken
Ook al zo'n relifundi! Moge de vlooien van de profeet wederom een overstap maken.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
die fucking schijnheil van een Knevel mogen ze wat mij betreft ook gekeneveld afvoeren via de achterdeur..
Ik walgde van zijn neppe optreden bij 2vandaag
hij werd aangereden door een linkse advocate!quote:Op woensdag 24 november 2004 23:24 schreef pberends het volgende:
Hoe Van Aartsen loopt
Hij was ook al slachtoffer van Joep Berthams of hoe je dat ook spelt.
opdat de jeuk tot een ongekende hoogte moge stijgenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook al zo'n relifundi! Moge de vlooien van de profeet wederom een overstap maken.
van Aarsten mag wat mij betref met Brinkhorst op kamers, huize Zorgvliet ofzoquote:Op woensdag 24 november 2004 23:24 schreef pberends het volgende:
Hoe Van Aartsen loopt
Hij was ook al slachtoffer van Joep Berthams of hoe je dat ook spelt.
Het is meestal niet al te best, maar wel te doen dit keer.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
Dat Joep-gedoe is triest. Althans, ik vind er meestal geen hól aan. En dat kriebelige geluid wekt bij mij psychotische aanvallen op.
Toch eens stoppen met drinken.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef Monidique het volgende:
Dat Joep-gedoe is triest. Althans, ik vind er meestal geen hól aan. En dat kriebelige geluid wekt bij mij psychotische aanvallen op.
Ik matig al.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Toch eens stoppen met drinken.![]()
Maximaal 33 pepernoten per dag heb ik gister op tv gezien, anders is het kankerverwekkend (acrygeriel zit erin ofzo, wat ook in patat zit).quote:Op woensdag 24 november 2004 23:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik matig al.
Oh vandaar, als je stevig drinkt ben je wel grappig.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik matig al.
Dat ging toch over luchtverfrissers?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Maximaal 33 pepernoten per dag heb ik gister op tv gezien, anders is het kankerverwekkend (acrygeriel zit erin ofzo, wat ook in patat zit).
Misschien een erfenis van Tara "Kankerpiet" Singh Varma.
Nee, dat was later die avond. Bij dat ouders-kinderen-advies programma rond half 6 was dat het geval. In sinterklaasschuimpjes zitten varkensproducten, dus vooral die zooi moet uitgedeeld worden aan de moslimsquote:Op woensdag 24 november 2004 23:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat ging toch over luchtverfrissers?
Is er dan GODVERDOMME niets meer heiligquote:Op woensdag 24 november 2004 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, dat was later die avond. Bij dat ouders-kinderen-advies programma rond half 6 was dat het geval. In sinterklaasschuimpjes zitten varkensproducten, dus vooral die zooi moet uitgedeeld worden aan de moslims
Die hebben wij niet op 't platteland.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:32 schreef Kaalhei het volgende:
[afbeelding]
Ach eigenlijk is alles ooit wel een varkensproduct geweest. Als ik een slot water neem, zitten er vast wel wat watermolekulen tussen die ooit varkenspis zijn geweest. Met deze beredenatie kan je zien hoe achterlijk en onrealistisch al die geloofsregels zijn.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is er dan GODVERDOMME niets meer heilig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |