Onmogelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
Ik heb een vraag voor hier.
Hoe bewijs ik dat ik geen kloon ben?
Ja.quote:Zal ik het maar gewoon negeren, dan?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:30 schreef Floripas het volgende:
traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Alleen naaktfoto's tellenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
Ik heb de foto geplaatst.
Ik heb het IP-nummer openbaar gemaakt.
Ik heb opgeroepen tot een POLmeet.
Zal ik het maar gewoon negeren, dan?
Negeren, met wat geluk gaat het vanzelf over. Maar echt veel valt er toch niet tegen te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
*Floripas zwaait met slap koninklijk handje naar fan*quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:24 schreef Monidique het volgende:
O, ik wilde net zeggen dat er een ambulance voorbij kwam en toen nog een politie. Belt m'n broertje op.
Schrijf FOK met rode lippenstift op je tieten en we geloven je.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:23 schreef Floripas het volgende:
Tuurlijk, dot.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Monidique het volgende:. Alleen omdat je iets met Middeleeuwse teksten doet, hoor.
Ja, maar hij móest klonen, dat was levensreddend. Hij stierf 17-07-05, alleen dankzij moderne kloontechniek kon hij blijven voortbestaan. Dus dat is heel wat anders.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja? Waar zijn die van jou dan?
*kuchKLOONkuch*
Je weet niet wat je mist. Ik werd dit weekend nog met Colin Firth vergeleken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:55 schreef Floripas het volgende:
Met mijn "Rachel" gaat het goed. We gaan zo verborgen lesbische boodschappen uit Sense and Sensibility tellen.
[..]
Och, wat sneu. Een open pannetje, zeker.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, maar hij móest klonen, dat was levensreddend. Hij stierf 17-07-05, alleen dankzij moderne kloontechniek kon hij blijven voortbestaan. Dus dat is heel wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |