Op langere termijn echt niet hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:28 schreef Monidique het volgende:
Ja, kerncentrales zijn duur. Het is overigens niet zo raar dat niemand die dingen wil bouwen, want, in ieder geval in Europa, regeringen zijn zo populistisch om deze dingen weg te faseren. Maar goed, het gaat dan ook helemaal niet om economische efficiëntie, maar om milieuvriendelijkheid.
Ik ben het meest inhoudelijke persoon in POL, dat weet je best.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:30 schreef du_ke het volgende:
En Berends zorg zelf eens voor wat inhoud.
Een beetje in het rond zeuren zonder dat het ergens op slaat heeft niemand wat aan.
Het heette daarvoor toch Palestinaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Gewetensvraag: als je Israel niet erkent, hoe kun je dan volhouden dat er Palestijnen bestaan?
Waarom zou dat niet kunnen? Je erkent Israël niet, maar toch 'weet' je dat het Palestijnse volk er ook zit. Ik denk niet dat dat elkaar uitsluit.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Gewetensvraag: als je Israel niet erkent, hoe kun je dan volhouden dat er Palestijnen bestaan?
Maar ''Palestijnen'' is een nogal kunstmatige naam.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Je erkent Israël niet, maar toch 'weet' je dat het Palestijnse volk er ook zit. Ik denk niet dat dat elkaar uitsluit.
Als het MIT uitkomt op een verhouding van 4 tegen 7 cent dan is het wel wat meer 7% hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:32 schreef pberends het volgende:
he getver dan maar in dit topic:
[..]
Op langere termijn echt niet hoor.
Zoals ik al postte:
[afbeelding]
Welnee, toen heette het Koninkrijk van Jeruzalem.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het heette daarvoor toch Palestina![]()
Er woonden al Palestijnen voor er een eventuele joodse staat gesticht werdquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, dat is zo. Als je ook kijkt naar de geboortesteden, dan verbaas je je er nog over hoeveel Arabische steden er in Palestina liggen. Maar toch kan een volk zich uiteindelijk Palestijns gaan voelen, me dunkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar ''Palestijnen'' is een nogal kunstmatige naam.
Wie waren die Palestijnen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er woonden al Palestijnen voor er een eventuele joodse staat gesticht werd.
Is toch gewoon een verzamelnaam voor de bewoners van de streek?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie waren die Palestijnen dan?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het MIT uitkomt op een verhouding van 4 tegen 7 cent dan is het wel wat meer 7% hoor.
Ehm de site waar jij je plaatje vandaan hebt is volgens mij niet van essentquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat las ik op de site van essent over kernenergie. Gemiddeld 7% duurder MET NORMALE brandstofprijzen, maar dat is zeldzaam tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |