Ollie is een kneus eerste klas.quote:
Het gaat niet om partij kiezen. Persoonlijk vind ik het zo langzamerhand gewoon een zesde rangs soap geworden, met Ryan3 in de hoofdrol. Die stortvloed van posts die hij neer balkte toen lucida weer even verscheem kun je toch niet helemaal normaal noemen. Verder kun je wel enige vraagtekens zetten bij de echte motieven achter de ban, sinds de motieven die men publiek heeft gemaakt aan geloofwaardigheid een niet erg hoog gehalte hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:52 schreef Harry_Sack het volgende:
ik begrijp niet waarom het voor veel users zo belangrijk is om partij te kiezen voor Sjun/Lucida of Ryan3. Waarom is dat![]()
De context telt ook hè?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:53 schreef speedfreak1 het volgende:
En toevallig was de originele bestemming van Zyklon-B wel een bestrijdingsmiddel voor de landbouw. Tot op de dag van vandaag is ook weinig bekend over de feitelijke inzet van het middel. De schattingen lopen uiteen, hoewel vaststaat dat het middel is gebruikt.
Mooi weer en bier moeheid.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gaat er trouwens een ziekte rond in Nederland? Er zijn er op me werk nl. behoorlijk wat ziek geweest deze week..
veel mensen niezen geloof ik. Het zal wel hooikoorts zijn oidquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gaat er trouwens een ziekte rond in Nederland? Er zijn er op me werk nl. behoorlijk wat ziek geweest deze week, maar heb verder niks vernomen..
In mijn optiek zijn dit de die-hard posters die elke mening/posting goed/zwaar onderbouwen. En indien nodig op de achtergrond (middels klonen) nog een extra stempel op de discussie weten te drukken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:52 schreef Harry_Sack het volgende:
ik begrijp niet waarom het voor veel users zo belangrijk is om partij te kiezen voor Sjun/Lucida of Ryan3. Waarom is dat![]()
Da's waar, maar veel verder dan respect hoeft het toch niet te gaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In mijn optiek zijn dit de die-hard posters die elke mening/posting goed/zwaar onderbouwen. En indien nodig op de achtergrond (middels klonen) nog een extra stempel op de discussie weten te drukken.
Je kunt er voor of tegen zijn.... maar ze verdienen wel respect voor de aandacht die ze aan hun postings besteden.
Daar stopt "het digitale handschudden" ook ergens... soms is het een genot om te lezen, en soms is het ook zwaar irri. Maar hun postings zijn zeker controversieel te noemen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Da's waar, maar veel verder dan respect hoeft het toch niet te gaan![]()
Natuurlijk niet, zoals sjun helder uiteen heeft gezet zijn er vooral veel doden gevallen door ziektes en uitputting, en dat Zyklon-B juist werd gebruikt om verder besmettingsgevaar te voorkomen, dat het hooguit om anderhalf miljoen ging, en dat er geen bewijs is dat Hitler uberhaupt wel opdracht heeft gegeven om Joden systematisch uit te roeien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:53 schreef speedfreak1 het volgende:
En toevallig was de originele bestemming van Zyklon-B wel een bestrijdingsmiddel voor de landbouw. Tot op de dag van vandaag is ook weinig bekend over de feitelijke inzet van het middel. De schattingen lopen uiteen, hoewel vaststaat dat het middel is gebruikt.
Dat durf ik soms wel eens te betwijfelen. Het lijkt meer een populariteitskwestie dan een vermakelijke uitwisseling van ideeen. Fok! is een jongerenforum en dat besef ik me terdege, dat doe jij ook en de meeste vaste leden van SC meestal ook. Zo hoort het ook te zijn, vinnik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar stopt "het digitale handschudden" ook ergens... soms is het een genot om te lezen, en soms is het ook zwaar irri. Maar hun postings zijn zeker controversieel te noemen.
"Ze zijn zeker een aanwinst voor het FOK! medium"
Denk jij dat CS3 echt denkt dat die Clinton is?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik hou niet zo van persoonsverheerlijking, daar is Hitler ook groot mee geworden![]()
wat ik denk is niet relevant voor zijn bestaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Denk jij dat CS3 echt denkt dat die Clinton is?
Van Clinton?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat ik denk is niet relevant voor zijn bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |