O, ik dacht dat ik het had verwijderd omdat het te flauw was.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:55 schreef Ype het volgende:
Waar slaat dit op?
yep, jeugdsentimentquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:58 schreef RichardQuest het volgende:
Op Veronica is die film toch?
Wat moet ik verstaan onder 'gebruikelijk geklets'?quote:Alarmfase in de VS verhoogd
Gepost door Rob (R@b) - Bron: ANP / Teletekst
Gepubliceerd: zondag 1 augustus 2004 @ 20:26
WooZ had ons via de nieuws-submit te melden:
In de Verenigde Staten is de alarmafase in Washington en New York van Code Geel naar Code Oranje verhoogd. Volgens het ministerie van Binnenlandse Veiligheid wil Al-Qaeda in de steden nieuwe aanslagen plegen. De politie roept mensen op waakzaam te zijn, waarbij onder meer het risico van autobommen wordt genoemd en van chemische stoffen in ventilatiesystemen.
De nieuwszender ABC en The New York Times meldden eerder vandaag al dat het terreurnetwerk al-Qaeda van Osama bin Laden bezig is met het plannen van zelfmoordaanslagen op bedrijven, grote openbare instellingen of internationale organisaties in New York. Doelwitten zouden onder meer het IMF, de Wereldbank en de beurs NYSE zijn.
De informatie die binnen is gekomen zou duidelijker zijn dan "het gebruikelijke geklets" van terroristen dat anders onderschept wordt. ABC meldde dat bronnen binnen de inlichtingendiensten hebben verteld dat al-Qaeda van plan is niet-Arabische terroristen in de Verenigde Staten binnen te smokkelen vanuit Mexico.
Maar dat ken helemaal niet, want in die landuh moguh wuh heluhmaal geen kerkuh bouwuh.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:03 schreef Harry_Sack het volgende:
4 kerken in Baghdad & Mozul aangevallen.... een armeense en een asirische kerk..
In boodschappenlijstjes verpakte mededelingen of gekeuvel over familie enz., gis ik.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:03 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder 'gebruikelijk geklets'?
En nu sulluh we suh wel niet moguh herbouwuh.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar dat ken helemaal niet, want in die landuh moguh wuh heluhmaal geen kerkuh bouwuh.
daarom moesten ze ook sterven, denk ikquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar dat ken helemaal niet, want in die landuh moguh wuh heluhmaal geen kerkuh bouwuh.
Wil je het precieze getal?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Welke Chinees heet er nou David Lo Pan![]()
gaarne...quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wil je het precieze getal?
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef Ype het volgende:
vegetarisch barbequeën
Hee, toen ik 11 was, was dit tha bomb!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
Onze held is wel ontzettend ruig zeg![]()
I was boln leady.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
gaarne...
Wat is toch een toffe film nog steeds:
-Are you ready, Jack?
-I was born ready![]()
Dat ga je toch in Mallorca doen? .....Maar dan met hoertjes, crackers en sangriaquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef Ype het volgende:
Toch jammer. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal gezellig vegetarisch barbequeën, onder genot van een biertje en mooie vrouwen?
Wat is er mis met vegetarisch?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Bovendien drinken we dan te veel en gaan we elkaar de hersens inslaan naar aanleiding van die vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |