Geboren worden, school, work and die. The godfathers?quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:20 schreef RichardQuest het volgende:
....en sterf
Ik ga
Beter dan andersom.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:24 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb een probleem:
Ik schrijf met links maar ik ben rechts
Geloofwaardigheidsprobleem voor Clarke.quote:The final policy paper on national security that President Clinton submitted to Congress — 45,000 words long — makes no mention of al Qaeda and refers to Osama bin Laden by name just four times.
The scarce references to bin Laden and his terror network undercut claims by former White House terrorism analyst Richard A. Clarke that the Clinton administration considered al Qaeda an "urgent" threat, while President Bush's national security adviser, Condoleezza Rice, "ignored" it.
Ja, nichterig.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik schop links. Is dat ook iets?
Nee, Robert_Jensen, Aah en ik waren er niet. En RichardQuest evenmin.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:26 schreef Monidique het volgende:
Is er nog een beetje geneukt op die meeting?
LOLquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, Robert_Jensen, Aah en ik waren er niet. En RichardQuest evenmin.
Wij waren ergens anders hèquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, Robert_Jensen, Aah en ik waren er niet. En RichardQuest evenmin.
En dan zeggen ze nog dat hij een der potentielen is.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wij waren ergens anders hè![]()
Vooral Robert_Jensen kan er wat van als 't donker is![]()
Universeel potentialist.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat? Mod?
Wat? Een potentiële moslim?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat hij een der potentielen is.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:41 schreef du_ke het volgende:
Zo'n mooi topic en dan wordt het weer naar de krochten van Onzin geschopt en gesloten.
Vrouwen hebben geen verstand van politiek. Kutmods daar hè
Hang foto's van hem op met het bijschrift: Jachtseizoen geopend.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nu je het zegt. Volgens mij wordt RJ vandaag weer vrijgelaten.
The horror. The horror.........
Ik denk dat ik maar 's een topicje ga openenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hang foto's van hem op met het bijschrift: Jachtseizoen geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |