helemaal niet...quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:47 schreef GewoneMan het volgende:
tong probeer je vrouwen te kleineren of een minderwaardigheids gevoel te geven ? ik hoop van niet want dat is dan flink mislukt... je bent overigens wel heel goed bezig jezelf voor lul te zetten![]()
En daar zitten ze dus al tijden opquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:50 schreef dr.strangelove het volgende:
Ik zou ze iig niet op verkeer en waterstaat, zetten.
Ik verwijs naar Netelenbos en haar rekening rijden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
En daar zitten ze dus al tijden op. Lang leve de privatisering van de NS, de aanbesteding van de Betuwelijn en de ontwikkeling van Schiphol.
wiet plantage in de buurt?quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:53 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ga de eerste vrouwelijke minister president worden volgens een jongen van mn school![]()
Mag ik ff weten wat je visie is?quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:52 schreef gekke_sandra het volgende:
DÁT slaat nergens op!!!!!!!!!!!!!
ze noemen jou niet voor niks GEKKE_sandraquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:53 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ga de eerste vrouwelijke minister president worden volgens een jongen van mn school![]()
Gekke Sandraquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:53 schreef gekke_sandra het volgende:
helemaal niet, ik ken de eerste vrouwelijke minister-presidentquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:53 schreef gekke_sandra het volgende:
Dames onthouden enkel mannen sexquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:23 schreef Ype het volgende:
Maar vrouwen slaan hun mannen net zolang totdat ze een oorlog beginnen.
Of ze onthouden ze seks.
Je hebt je uiterlijk niet meequote:Op dinsdag 6 april 2004 00:53 schreef gekke_sandra het volgende:
zolang ze tieten heeft, maakt de rest niks uit natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:57 schreef hoppe het volgende:
[..]
Je hebt je uiterlijk niet mee
Pardon...quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:57 schreef hoppe het volgende:
[..]
Je hebt je uiterlijk niet mee
de inkopper was te mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |