abonnement Unibet Coolblue
pi_18368613
Croupouque heeft het weer voor elkaar. Een ontzettend leuk mee-soep-topic over de literaire uitstapjes van BN'ers. Geflopte boeken van V.I.P.'s. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_18551504
Ieder mens laat zich graag van zijn/haar beste kant zien. Xebrozius heeft besloten dat tij te doen keren. Hij geeft het 'goede' voorbeeld in Fokkers op hun slechtst. . Dus zoek je meest beroerde foto op en post die in dat topic!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_18553022
Deel twee kon natuurlijk niet uitblijven. Fokkers op hun slechtst 2 . Het deel waar twee FOK!kers niets vermoedend een aantal mensen om zeep helpen en iedereen een identiek icoon had.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:36:01 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18569537
Fok! De Soop! Volg de avonturen van de FOK!kers, een topic van MAANVIS !
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:43:32 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18569750
Ik ga een vreetschuur openen. Wees creatief met namen en snacks lekker melig, een topic van Golf
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_18685546
Wederom een juweeltje van Croupouque. FOK!- lookalikes spotting. is een leuk en bij vlagen hilarisch meedoe-topic.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 28 april 2004 @ 12:09:42 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18741541
Hoe pest jij kassa meisjes graag? Leer hoe je de kassameisjes helemaal gek kan maken, een topic van Xebrozius
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 6 mei 2004 @ 14:30:11 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18930666
In ieder stadje een ander schatje. wederom van Croupouque hier dichten hij en andere users een mooi verhaaltje aan elkaar aan de schatjes in de stadjes .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_18935998
Men is nog niet bij gekomen van het ene geniale Croupouque-topic, of hij heeft alweer een nieuw meesterwerk. Vertaalde films. . Geniet van Hollywood's grootste kaskrakers in het Nederlands.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 10 mei 2004 @ 10:41:17 #60
2738 Knut
Loyal Dog
pi_19012817
Tokay heeft een keer een leuk topic. Doe mee en verzin voor je medefokkers een leuke baan in : Welkom bij de FOK! vacaturebank!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 16:03:16 #61
2738 Knut
Loyal Dog
pi_19317213
Doodmetaal opent een topic waar PR en Insomaniac zich helemaal kunnen laten gaan en hun ware zelf laten zien Wees *hier* een absolute slet.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:52:44 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19416406
Ga mee op een FoK! Safari vol Gevaren! Op aandringen van HTT-Thalan zelf ( ) maar ook omdat het gewoon een leuk topic is, zie hier het resultaat van een creatieve uitbarsting van HTT dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_19456649
VelvetAcidChrist blabla gerespecteerde user bla bla altijd leuke topics blabla EO computer spellen bla bla leuk meedoen blabla lachen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19532819
Bosbeetle denkt graag vooruit. Daar hij zeer betrokken is met het reilen en zeilen van de Katholieke Kerk, helpt hij hen alvast een nieuwe paus te zoeken. Nomineer hier iemand als nieuwe paus ! is een hilarisch meedoe-topic.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 31 mei 2004 @ 21:44:56 #65
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19546761
gfree weet wat we belangrijk vinden in Nederland: het weer. In [Piet Paulusma] Maak hier een bruggetje naar het weer. kan je dan ook de beste manieren vinden om het gesprek op ons favoriete onderwerp te krijgen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_19558734
Laten we met z'n allen een stad gaan bouwen.

Geweldig topic van Flying Fox! .

[ Bericht 30% gewijzigd door PrivateRyan op 01-06-2004 12:56:09 ]
  woensdag 2 juni 2004 @ 20:36:51 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19598074
Rijmen voor beginners Eigenlijk moet deze in LIT, maar daar doen we niet aan, dus kan je het topic hier bewonderen, Xebrozius laat zien hoe het moet
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:38:24 #68
2738 Knut
Loyal Dog
pi_19651307
computerles voor catootje, yvonne e.a. blondines Een golden oldie uit 2001 die zeer zeker in dit topic thuishoort.
van iteejer
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_20036306
Er zijn al een poosje geen TTT's ingevoerd, dus om jullie deze troosteloze zondag door te helpen even een leuk rijtje topics. .

MikeyMo heeft op duistere wijze allemaal foto's van FOK!kers weten te bemachtigen en plaatst ze zomaar zonder toestemming! Ik plaats gewoon even wat Fok-User-foto's zonder toestemming .

Boink zag hoe Ruud van Nistelrooy zomaar Mark van Bommel aanreed met zijn BMW. Zoals het een goede Nederlander betaamd heeft Boink meteen zijn camera gepakt en het filmpje op het net gezet. Mark Van Bommel Aangereden bevat nog veel meer schokkend materiaal van wraakzuchtige voetballers!

Het enige linkdumptopic met bestaansrecht. Eens in de zoveel maanden wordt dit topic weer geschopt en blijkt dat er mensen bestaan die de Badgers nog niet kennen. Speciaal voor deze mensen en voor de mensen die er geen genoeg van kunnen krijgen; BADGER BADGER BAGDER BADGER!! .

Dagonet denkt graag mee. Nu de Amerikanen op de vingers zijn getikt wegens de martelingen in Abu Ghraib, helpt hij hen nieuwe martelmethodes te zoeken. Verzin *hier* nieuwe martelmethoden voor in Irak. .

Croupouque kan natuurlijk niet ontbreken in dit overzichtje. Hij maakte de 'fout' om een geniaal topic te openen op een warme zomerdag. Nu het weer herfst is, kunnen alle soep- en andere creatievelingen aan de slag met de Sterrenmix. .

Fijne zondag! .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_20160942
Onze officiële FOK!-kneus is behulpzamer dan je zou verwachten. Beginconcepten nieuwe Groen Links campagne uitgelekt...

MikeyMo .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_20161075
jogy bewijst dat opsomtopics wél leuk kunnen zijn!

Wat zou je vandaag gedaan hebben als je geen weerstand kon

Gooi je haar los en maak me gek! !
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_20175243
Waarschuwing!!

Extreme flauwheid van Bioslock in KOMT ZO EEN GAST BIJ DE DOKTER!!!!!!!11 Je snapt het wel of je snapt het niet. Snap je het niet, sorry voor dit kuttopic, snap je het wel; GRAPPIG HE!!!!!!!111111111111111!!!!!!!!>>>>>>>>>!!!!!! :D:D:D:D
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_20313555
Yo Homeboyzzzz and girlzz er izz een heuzze battle gaande in ONZ.
Dus heb jij flowe skilzz? Drop die rhymez in Diss je medefokker! .

Word.

.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:31:34 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20315731
FOK! De SOOP. The saga continues. The soap continues! Volg het wel en wee van de crew in dit juweeltje.

Soms is een deel 2 nog zo slecht nog niet .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_20371310
Bioslock bewijst dat een kuttopic maken zo simpel nog niet is. Dus vragen wij ons collectief af; [centraal] Is dit een kut? .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 02:30:42 #76
2738 Knut
Loyal Dog
pi_20524997
RobH let eens goed op voor de verandering en laat dit juweeltje van zelfverheerlijking tijdens de nachtelijke uurtjes weer onder de aandacht komen :
Leedvermaak is nooit grappig
Zodra de foto's het niet meer doen zal dit magisch uit de TT verdwijnen
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_20553175
Iedereen die wel eens in ONZ komt, is inmiddels bekend met de geniale Croupouque. Uit het niets verscheen deze post in het feedbacktopic. En dat alleen al is natuurlijk een Croupouque-vereringstopic waard. Ben je altijd al fan geweest van hem? Eer hem hier; Croupouque, een waar creatief genie. .

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_20594025
bugeye heeft een heel leuk creatief meedoe topic gestart. Dus wees cratief en maak een rebus van je username in Rebus maken van je username .

Met dank aan livEliveD voor de melding
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:44:30 #79
2738 Knut
Loyal Dog
pi_20639628
sir_dalord doet ons inleven in de wereld van de historie door een historische figuren vragen raad aan tina te openen.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_20832381
FlyingFox op z'n best. Heerlijk naief. Doe *hier* lekker naïef.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_20906068
BaajGuardian heeft vaak leuke en originele ideeën voor topics. Verdraai Het Nieuws ® is een leuk en origineel meedoetopic.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 28 juli 2004 @ 20:47:08 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20918460
Muziek voor Onzin, door Onzin enzo De users van ONZ laten zien dat ze meer in hun mars hebben dan alleen posten. Zet je koptelefoon op, zet je volume op vol en geniet van de beats van de meesters in dat topic! Topic is gestart door Chirma naar aanleiding van de topics EmmYkuHh-Moppie Terrormix!!! van Conflict en Conflict een nummer voor jou :P van cerror
Maanvis, Conflict, cerror, Langolier, Houzer en Tiemie zijn de artiesten in dit geheel.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 28-07-2004 21:09:35 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_21092694
gfree maakt een topic aan dat de fantasie vereist en we komen erachter dat een fokkers humor hebben : MSN namen van BN'ers
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_21204329
Croupouque is zoals vanouds weer eens met een ontzettend leuk idee bezig.
Het NOS journaal, met Ali B.

Schroom niet om hem te helpen bij het brengen van Ali B's nieuws.
JK dank voor het melden
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_21642124
[MUZ] Muziek recenties van de bovenste plank is een ontzettend origineel en leuk meedoetopic van Jolan. Dit juweeltje steekt met kop en schouders boven alle bagger uit.

VAC, bedankt voor het melden
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21680875
In BN'-ers overleden ! kan je flauwe woordgarpjes maken over overleden BN-ers. Een topic van Bupatih.


Chirma, bedankt voor het melden
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21765063
Heb je je altijd al afgevraagd wat voor kliekjes er zijn op een FOK!meet? Lees en huiver of beschrijf ze zelf in De kliekjes op de 5 jaarmeet. .

Met dank aan p-etr-a voor het melden
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21783573
Tokay loopt een beetje achter, de arme schat. . Maar ze blijkt niet de enige te zijn.. In hoeverre ben jij op de hoogte van de actualiteiten? Bespreek het in Achterlopen op het nieuws .


Bupatih, bedankt voor het melden
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21783760
VelvetAcidChrist bewijst dat topics met slechts een oneliner in de OP wél leuk kunnen zijn. Vroeger in de mijnen was het leven zwaar. Een mooi nostalgietopic.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  dinsdag 7 september 2004 @ 23:13:41 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21815097
Het FOK! Bejaardentehuis is geopend!!! Topic van Patty. Daar wordt verteld hoe het eraan toe gaat in het Fokbejaardenhuis.

Ik kan niet wachten tot ik seniel ben .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_21855605
Soms vraag je je af wat er is gebeurd met de dierenhelden uit je favoriete jeugdfilm. Heeft Babe het naar haar zin in de stad? Haalt Mr. Ed nog steeds grappen en grollen uit? Hoe is het met Nemo afgelopen? Helaas is het met deze dieren niet zo goed vergaan na hun succes. Golf houdt je op de hoogte in Overleden filmdieren .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zondag 12 september 2004 @ 16:42:42 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_21904452
De galerij der vergeten grootheden. Topic van croupouque, i don't need to say more do i?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_21921857
Er zijn van die situaties waarin mensen je iets aanbieden, waar je echt niet op zit te wachten. Toch bedankt voor het aanbod, maar nee... is een ontzettend leuk meedoetopic van Tokay
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21933430
10 september, WTC Spreekt voor zich. Iedereen heeft het altijd maar over 11 Sptember, maar wat gebeurde er allemaal op de 10e? Wederom een TTT van onze huisleverancier VelvetAcidChrist

Gfree, bedankt voor het melden
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21942607
Een heel mooi topic uit de oude doos Prop hier je achterwerk in de kast. . Helaas werken niet meer alle plaatjes, maar het blijft een hilarisch topic van Rider_on_the_storm.

Posdnous, ontzettend bedankt voor het melden
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21951020
Paradoxale verkopers die Hans heten de user met de onuitspreekbare naam Intxaurraga bewijst dat one-liner topics wél leuk kunnen zijn.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_21962602
The_Langolier komt met een mooie manier om geschiedenis les te geven.
De Vaderlandsche Geschiedenis in vogelvlucht
DaMart, bedankt voor het melden
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_22004554
In Fok!ville is er plaats voor elke user. Het is een spannend stadje waar altijd iets gebeurt. . Help daarom de geestelijk vader Xlarge zijn stadje zo leuk mogelijk te maken.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_22007389
FOK! kost geld. Golf heeft hele leuke merchandising bedacht, speciaal gericht op het ONZ-forum. kosten voor Fok! .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_22044058
Croupouque has done it again! Beledigende avatars voor iedereen. is een actueel en hilarisch topic.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')