Olympus C 450.quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:01 schreef Golf het volgende:
Zeg Xebro, met wat voor toestel zijn ze gemaakt? Ik heb hier aleen een brak
Quickcammetje tot mijn beschikking en die van jou zijn erg duidelijk.
kijk.....schutting.... daar...quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:00 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
-no text needed-om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:02 schreef Shirley het volgende:
Jezus Xebro en Jogy!... Ik zag jullie als 2 lekkere gasten....maar nu....helemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geweldig! Ik heb ook nog wel wat oude truitjes voor je liggen anders hoor..quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[afbeelding]
OMG, die onderste kende ik nog helemaal nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Drug 'r bad, mmkay?quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:06 schreef jogy het volgende:
Okay, *morgen spijt heeft*
[afbeelding]
Tegenwoordig ben ik wel braaf hoor, een beetje sinds dat we foto's maakte enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is ook wel slecht jaquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:06 schreef LangeJan het volgende:
Tis niet ziek..
Maar wel hoog kampergehalteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Tree good, fire bad, now give me some beerquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Drug 'r bad, mmkay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop