Die man daar rechts is Jogy, die zich zielig afvraagt waarom hij koffie krijgt in plaats van bierquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:18 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
De crew vergadert over het baggerbeleid op het forum.
Heb ik van m'n kleinzoon gekregen, de lieve schatquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:23 schreef 9christensen het volgende:
p-etr-a heeft daar wel ff de beschikking over een luxe pc zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tjemigquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:10 schreef patty het volgende:
gemiddeld 3,8.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat is een gemiddelde hè, bij die race haalde ElisaB wel een ongelooflijke 4,1!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tjemigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ElisaB 4,1? Geloof ik geen ene reet vanquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar dat is een gemiddelde hè, bij die race haalde ElisaB wel een ongelooflijke 4,1!
Je plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:18 schreef cerror het volgende:
Mijn bejaardetehuis is niet zo luxeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:18 schreef cerror het volgende:
Mijn bejaardetehuis is niet zo luxeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
ElisaB 4,1? Geloof ik geen ene reet vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet wel een foutje in het getypte zitten, anders kreeg je een kruisje.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:19 schreef knowall het volgende:
[..]
Je plaatje doet het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow My Godquote:Op dinsdag 7 september 2004 19:23 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
[afbeelding]
Reken maar van zeker wel... look at that baby! Daarmee gaat ze écht wel 4,1 hoor!
Heb jij ook zelfverdedigingslessen gevolgd?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:53 schreef patty het volgende:
SCHOP
*auw*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop