.... zei iemand met 'moderator' als ondertitelquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef Artificial_M het volgende:
trieste lozers
Doen alsof je slechthorend bent, en die miep echt volledig doof schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef junkiesietze het volgende:
Ik doe altijd net of ik ze niet versta... die kassahoeren helemaal flippen natuurlijk...
Weet je wat pas triest is?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef Artificial_M het volgende:
trieste lozers
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
Briefje van 200 euro thuis met een kopieerdinges verkleinen tot het formaat van een creditcard en dan naar de winkel gaan om sigs te halen.
Betalen met 200 euro en als zon typmiep dan vraagt of je misschien kleiner hebt zeggen: "ja hoor, moment, ik zoek even".
En dan dus zegmaar dat kleine briefje gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ga ik binnenkort eens uitvoeren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
Briefje van 200 euro thuis met een kopieerdinges verkleinen tot het formaat van een creditcard en dan naar de winkel gaan om sigs te halen.
Betalen met 200 euro en als zon typmiep dan vraagt of je misschien kleiner hebt zeggen: "ja hoor, moment, ik zoek even".
En dan dus zegmaar dat kleine briefje gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
ik accepteer de cookies.
Moet je zeker doen, dat gezicht dan zovan: "Hey, wat, maar.....eehmz, hey, hoe....quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort eens uitvoeren.
Haha, dat ga ik zo doen, nice un!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:01 schreef ShaoliN het volgende:
Afdingen is ook leuk.
"Dat wordt dan 35,25"
"Ik geef je 20 euro voor het hele zooitje"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop