abonnement Unibet Coolblue
pi_22648769
Lieve Bioslock.

Zoals je weet hou ik van je, maar laat me je uitleggen hoeveel.
Ik houd zoveel van je, dat ik je ogen uit je kassen wil likken, opdat ik ze op mijn nachtkastje kan leggen en elk moment van de dag in jouw ogen kan verdrinken. Ik wil je in je hals zoenen en je slagader doorknagen opdat ik mijn onreine zondige lichaam kan zuiveren met jouw hemelse engelenbloed. Ik wil je intens diep tongzoenen, tot onze tongen ons bloed met elkaar vermengen tot een grote bloed en spuugbrei. Ik wil je zo hard zoenen dat het glazuur van je tanden springt en je lippen barsten. Ik wil zo hard met je neuken dat mijn nagels afscheuren als ze je ruggengraat blootleggen. Ik wil je zo hard in me voelen spuiten dat mijn baarmoeder door de harde straal begint te krampen en baarmoederslijmvlies uitstoot.

Hou je ook van mij? Zoveel? Bioslock?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_22648793
. Wat is liefde toch mooi. .
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:59:21 #3
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22648794
De psychopaat is weer los
Heeft je kerel je weer uit je kooi gelaten?
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  Moderator vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:59:40 #4
18653 crew  D.
pi_22648799
bagger, slotje
pi_22648800
. Echte wáre liefde
pi_22648835
Gastslotje ter beoordeling van de ONZ-mods.
pi_22648845
En je slikt! Ik denk dat dat hem wel aanspreekt.
pi_22648850
Heb je okselhaar? Dat maakt het vast hélemaal af.
pi_22648853
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:01 schreef veldmuis het volgende:
Gastslotje ter beoordeling van de ONZ-mods.
Sorry, ik zag het slotje te laat.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:01:50 #10
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22648854
Ik vind dit een beetje een exorcist achtig topic
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:02:43 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_22648876
ik dacht dat ze al weer uit d'r PMS periode was
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22648896
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:01 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Sorry, ik zag het slotje te laat.
Omdat jij het bent boeit het me niet!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:03:41 #13
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_22648905
Inso! .

Ik wil mijn warme punddingbuks zó diep inbrengen in je gelaat dat het kokhalzen wordt opgevolgd door het vomeren over mijn mannelijkheid. Ik wil je zo haar zoenen dat onze oogballen in onze oogkassen gezogen worden, ik wil genadeloze sex midden in een museum te kijk voor alle mensen. Ik hou zo veel van je, ik zal je over je pronte borsten blijven aaien als we zo hard de liefde bedrijven dat we beiden zaad ademen.

Zo veel hou ik van je. Puur en sereen.
pi_22648938
Hallo Bioslock,

je reageert niet op mijn openhartige liefdesverklaring. Is dat omdat mijn liefde voor jou te intens is? Kan je het niet aan? Of ben ik te direct geweest? Ik wilde je niet afschrikken, mooi godsgeschenk.
Om mezelf te straffen zal ik nu een voor een mijn teennagels uittrekken en deze ritueel verbranden. De nasmeulende as zal ik gebruiken om jouw naam in mijn borstkas te kerven. Tevens zal ik mijn tepels afsnijden met een bot aardappelschilmesje en daarmee grote cirkels om mn borsten trekken.

Het spijt me Bioslock.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_22648939
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:03 schreef Bioslock het volgende:
Ik wil je zo haar zoenen
.
pi_22648966
Lieve Inso,

Post eens wat okselhaarfoto's.

Jawi.
slettebak [@] gmail.com
pi_22648969
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:59 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
. Wat is liefde toch mooi. .
Zelfs tussen 2 complete mongolen.
pi_22649008
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:03 schreef Bioslock het volgende:
Inso! .

Ik wil mijn warme punddingbuks zó diep inbrengen in je gelaat dat het kokhalzen wordt opgevolgd door het vomeren over mijn mannelijkheid. Ik wil je zo hard zoenen dat onze oogballen in onze oogkassen gezogen worden, ik wil genadeloze sex midden in een museum te kijk voor alle mensen. Ik hou zo veel van je, ik zal je over je pronte borsten blijven aaien als we zo hard de liefde bedrijven dat we beiden zaad ademen.

Zo veel hou ik van je. Puur en sereen.
Engeltje!

Ik was weer eens te ongeduldig, het spijt me, vergeef me alsjeblieft. .
Ik zal alles doen om het goed te maken. Je grote goddelijke geslacht zo diep keelneuken dat mijn slokdarm uitscheurt, je zo hard berijden dat mijn bovenbeenspieren knappen en mijn vagina scheurt. Vergeef me oh godsgeschenk, ik stond weer eens te snel klaar met mijn oordeel.
Laten we ons 7 dagen opsluiten in een hotelkamer en elkander helemaal ruw neuken. Vergeef me.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:09:46 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22649026
Ze posten langs elkaar heen, hoe mooi, hoe Shakespeare, hoe Rominso en Julislock
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:10:29 #20
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_22649045
Inso! Ik reageer op jouw ware liefde. Ik wil je zo lang blijven likken dat er nooit meer haar zal groeien op je mooie bloeddoorlopen roze doosje. We zullen onze haren ineenvlechten zodat we niet naar elkaar zullen kijken bij tijdens de daad, wij zullen onze liefde enkel ende alleen berusstenop lichamelijk gevoel. Ik wil mijn vuist in je mond stoppen om te kijken hoe lang jij kan neuken zonder adem te halen, ik wil je keel vastgrijpen en mijn nagels diep in je halsslagader rammen. Ik zou je benen ver uit elkaar trekken zodat ik nog harder tegen je baarmoeder kan stoten, en onze eerstgeborene meteen meepenetreren.

Ik hou van je inso. . Liefde. .
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:10:53 #21
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22649051
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:09 schreef Dagonet het volgende:
Ze posten langs elkaar heen, hoe mooi, hoe Shakespeare, hoe Rominso en Julislock
Koekkoek, koekkoek..........
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
pi_22649059
Waar blijft hij toch?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22649061
Daar is hij dus
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_22649122
Bloemen schijnen meer te zeggen dan duizend worden. Daar als eens aan gedacht?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:15:11 #25
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_22649128
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:08 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Engeltje!

Ik was weer eens te ongeduldig, het spijt me, vergeef me alsjeblieft. .
Ik zal alles doen om het goed te maken. Je grote goddelijke geslacht zo diep keelneuken dat mijn slokdarm uitscheurt, je zo hard berijden dat mijn bovenbeenspieren knappen en mijn vagina scheurt. Vergeef me oh godsgeschenk, ik stond weer eens te snel klaar met mijn oordeel.
Laten we ons 7 dagen opsluiten in een hotelkamer en elkander helemaal ruw neuken. Vergeef me.
Laten we 7 soorten drugs kopen en ze allemaal uitproberen. Elke drugservaring uitproberen, iedere keer verder gaan, harder, dieper, natter, bloederiger. We hebben niemand in de hele wereld nodig dan onze vleeselijke geneugten, wij zullen comminuceren zonder te spreken. De taal is voor het plebs, wij verstaan de taal van de geweldvolle seks. Seks in schreeuwerige, dokere, bezweette afgelegen kamers die gevult worden met onze op knappen staande glijdende lichamen die elk bijbels doel opzij hebben gezet en enkel elkaar en onzelf dienen. Zó wil ik het, inso.

Zó wil ik van je houden! En dat doe ik ook! !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')