abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 31 mei 2004 @ 20:35:59 #1
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_19544475


"Nou dames en heren, we staan hier bij 5 stevige jongenmannen die er allen nogal gevaarlijk uitzien. Goedendag meneer, mag ik iets vragen?"
"Maar natuurlijk."

"Wat zijn jullie hier precies aan het doen?"
"Dat zal ik je vertellen, we gaan de de martelingen van amerikanen op de irakezen wreken."
"Nou nou, dat klinkt spannend! En hoe gaan jullie dat doen?"
"We gaan zijn met dit mes zijn hoofd eraf snijden."
"Ah, nou veel succes ermee. Nu we het toch over snijden hebben, wat te denken van die snijdende wind van afgelopen dagen, we zullen eens naar de voorspellingen van morgen kijken of deze aanhouden...

[ Bericht 6% gewijzigd door gfree op 31-05-2004 20:48:48 ]
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  maandag 31 mei 2004 @ 20:41:20 #2
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_19544629

"Zo, we zijn vanavond aanbelandt lutjebroek, waar deze 2 mannen er een aparte hobby op nahouden. Wat doen jullie precies in jullie vrije tijd?"
"Nou Piet, hij balt dan zijn vuist, en steekt hem in mijn kontgat."
"En doet dan geen pijn?"
"Ja natuurlijk wel, maar alles voor de liefde, en je bent niet zomaar een echte freak, je moet er wel een beetje moeite voor doen."
"En u meneer, stinkt uw hand niet achteraf?"
"Niet zo erg dat je het met een beetje water er niet af kunt spoelen hoor"
"Nou, water genoeg de komende dagen, we kijken even naar de weerkaart..."
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_19544665
pi_19544718
pi_19544729
Vandaag zijn we bij mevrouw Klassen, haar zoon Edwin zit in Irak


"Ik krijg net te horen dat mijn zoon gestorven is aan het front!

"Nu we het toch over fronten hebben, het koufront wordt deze week..
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19544785
!
We'll keep on whispering our mantras.
pi_19544949
"Vandaag zijn we te gast bij mevrouw de Braak. Zij doet vrijwilligerswerk en zorgt ervoor dat de arme hongerbuikjes in Afrika genoeg te eten hebben. Waarom doet u dit werk mevrouw?"

"Nou, ik zag deze poster hangen:
En toen bedacht ik me dat al die arme kindjes honger lijden in de zinderende hitte..
"

"Over hitte en honger gesproken, haal het BBQvlees alvast maar uit de koelkast, want morgen..
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 31 mei 2004 @ 20:51:37 #8
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_19544963
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
knip
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_19545066


"Vandaag zijn we in Portugal om alvast in de EK-stemming te komen. Meneer, hoe bevalt het u hier? "

"Nou.. potver zeg, ik zat met mn maten gewoon gezellig te borrelen en toen kwam er een of andere hooligan, die smijt een stoel tegen een vrouw en ik hoorde haar been gewoon breken!"

"Ja, iedereen wil natuurlijk weten of de zon de komende dagen door het wolkendek heen zal breken.."
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 31 mei 2004 @ 20:57:00 #10
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19545100

"Vandaag zijn we bij de begravenis van de enige zoon van mevr. Varkenvisser.. Wat gaat er zoal door u heen op aan dag als vandaag?"
"Na de dood van mijn man en 2 hondjes vorige maand weet ik niet of ik dit mentaal kan handelen.. Ik zit nog midden in het rouwproces en nu dit!"
"Dat is niet zo mooi, u zal niet al te vrolijk zijn"
"Nee, niet bepaald.. Ik ben enorm depressief..."
"Over depressies gesproken, heeft u ze niet, dan komen ze wel naar u toe..Een depressie vanuit het oosten zorgt voor guur weer.."
-
pi_19545133
Vandaag zijn we op de set van Kim Holland.



"Dag mevrouw Holland, welke film bent u nu aan het opnenen?"
"Op dit moment zijn we 'Lesbische avonturen' aan het opnemen."
"Leuk, hoe gaat het verhaal ongeveer?"
"Het verhaal gaat over een meisje die als doel heeft zoveel mogelijk andere meisjes met hun hoofd in de wolken te brengen met haar fluwelen tong."

"Dan zal ze het vandaag lastig krijgen aangezien we een zonnige dag tegemoet gaan met een strak blauwe hemel. De hoofdrolspeelster kan het het beste proberen in het oosten van het land. Maar ook daar verwacht ik niet veel wolken. We gaan even naar de weerkaart....
pi_19545145
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

"Over depressies gesproken, heeft u ze niet, dan komen ze wel naar u toe..Een depressie vanuit het oosten zorgt voor guur weer.."[/i]
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 31 mei 2004 @ 20:58:55 #13
82227 XgroverX
www.centebakske.tk
pi_19545167
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
"Vandaag zijn we te gast bij mevrouw de Braak. Zij doet vrijwilligerswerk en zorgt ervoor dat de arme hongerbuikjes in Afrika genoeg te eten hebben. Waarom doet u dit werk mevrouw?"

"Nou, ik zag deze poster hangen: [afbeelding]
En toen bedacht ik me dat al die arme kindjes honger lijden in de zinderende hitte..
"

"Over hitte en honger gesproken, haal het BBQvlees alvast maar uit de koelkast, want morgen..
wat is dat voor hond??.......een Duitse herder .....HOLLAND!!!!
pi_19545222
En dan nu het weer met Piet Paulusma.


Ik sta hier in Berghem, bij Oss, waar de dode lichamen van drie jongens van 5, 7 en 8 jaar zijn gevonden. Volgens een woordvoerder van de politie zijn ze vermoord, maar er wordt niet verder gezocht naar een dader.
Op een nabijgelegen spoorlijn is de 36-jarige moeder van de jongens levenloos aangetroffen. De vrouw leed al enkele jaren aan een zware depressie en heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd.

Over depressies gesproken, kijk eens naar dat lagedrukgebied dat op dit moment op ons land afkomt....
pi_19545256
Shit, Daggla!
pi_19545276
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:01 schreef Croupouque het volgende:
Shit, Daggla!
GMTA pur sang!

!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 31 mei 2004 @ 21:02:44 #17
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_19545295

"Vanavond zijn we op bezoek bij een aantal mensen die met grof geweld zeehondjes neerknuppelen, en villen."
"Hoeveel heeft u er al gehad vandaag?"
"Ik zit momenteel op 18, maar ik kan er geen genoeg van krijgen, ik denk dat ik nog maar ff doorknuppel."
"Harstikke leuk om te zien, dat enthousiasme, wat gebeurt er precies met die vellen?"
"Die gaan naar de fabriek, en worden straks mooie bontjasjes van gemaakt."
"Nou, de komende dagen mogen de jassen nog wel even uit blijven..."
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  maandag 31 mei 2004 @ 21:02:57 #18
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_19545307
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:01 schreef Croupouque het volgende:
Shit, Daggla!
!!
-
pi_19545334
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:00 schreef Croupouque het volgende:
En dan nu het weer met Piet Paulusma.

[afbeelding]
Ik sta hier in Berghem, bij Oss, waar de dode lichamen van drie jongens van 5, 7 en 8 jaar zijn gevonden. Volgens een woordvoerder van de politie zijn ze vermoord, maar er wordt niet verder gezocht naar een dader.
Op een nabijgelegen spoorlijn is de 36-jarige moeder van de jongens levenloos aangetroffen. De vrouw leed al enkele jaren aan een zware depressie en heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd.
[afbeelding]
Over depressies gesproken, kijk eens naar dat lagedrukgebied dat op dit moment op ons land afkomt....
Niet leuk!
  maandag 31 mei 2004 @ 21:05:33 #20
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_19545393

Ik sta hier vandaag bij het proces tegen Dutroux die meerdere kindertjes verkracht heeft in zijn kerker in belgie. Hij sloot ze op en zorgde ervoor dat ze het niet meer konden navertellen. Over het weer kan ik ook wat vertellen: haal het de parasol maar uit de kerker, want de zon gaat schijnen !
pi_19545431
"We zijn vandaag bij Martinuhhh, user op FOK! Vertel eens Martinuhhh, vind je het leuk daar?"
"Nou, Croupouque maakte een grap die ik niet leuk vond, dus moest ik weer off-topic doen en daar word ik somber van en nu moet ik huilen! "
"Ja, het sombere weer van de laatste tijd is ook huilen met de pet op, laten we even gaan kijken of dat snel beter wordt"
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19545452
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
"We zijn vandaag bij Martinuhhh, user op FOK! Vertel eens Martinuhhh, vind je het leuk daar?"
"Nou, Croupouque maakte een grap die ik niet leuk vond, dus moest ik weer off-topic doen en daar word ik somber van en nu moet ik huilen! "
"Ja, het sombere weer van de laatste tijd is ook huilen met de pet op, laten we even gaan kijken of dat snel beter wordt"
pi_19545477
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:03 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Niet leuk!
Martinuhhh vindt mijn post niet leuk.

...en dat is toevallig, want vanuit het Griekse eiland Lesbos komt er op dit moment een hetelucht-stroom op Nederland af die de komende dagen voor opvallend zomerse temperaturen gaat zorgen.
  Moderator maandag 31 mei 2004 @ 21:09:17 #24
42184 crew  DaMart
pi_19545512
"Vandaag zijn we te gast bij de familie Boersma in Epe. De zoons van de familie, Jan en Evert, doen mee aan het nationale snertkampioenschap. Jongens, vertel eens, wat houdt het snertkampioenschap precies in ?"



"Het snertkampioenschap is een wedstrijd waarbij je zoveel mogelijk erwtensoep moet eten. Wie de meeste borden leegeet wint. Ieder jaar is het weer een feest, alleen de volgende dag heb je last van zo'n enorme winderigheid...."

"Over winderigheid gesproken, daar krijgt het hele land, en met name de kustgebieden, morgen mee te maken op de nadering van een stormfront..."
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 31 mei 2004 @ 21:10:17 #25
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_19545546
"Martine vertel eens over je afwijking."
"woehoe ik ben lesbie!!!!! ik val op mensjes met natte sneetjes en niet op mensjes met slufjes.."
"nou met de vochtigheid zit het de komende dagen wel goed...."


Saubere Schuhe gefallen jedem!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')