OMG dat is te ergquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:36 schreef Dirkh het volgende:
Dreigen dat ze met Nancy Reagan moeten trouwen als ze niet zeggen wat voor plannen ze hebben.
Mijzelf onmiddelijk aangeef als Irakees met verkeerde plannen. Kan ik kaartjes reserveren?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:39 schreef Silmarwen het volgende:
Frans Bauer een marathon optreden laten geven
Dirkh dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijzelf onmiddelijk aangeef als Irakees met verkeerde plannen. Kan ik kaartjes reserveren?
martelingen hadden we het overquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:57 schreef Onderbroek het volgende:
6 uur lang Duitse Schlager laten luisteren!
.....rightquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:58 schreef pur33 het volgende:
[..]
martelingen hadden we het overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
no left!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:59 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
.....rightom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 13 juni 2004 00:00 schreef pur33 het volgende:
[..]
no left!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd geef het door!quote:Op zondag 13 juni 2004 00:00 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
rechts heeft voorrang hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
VAN DE WEEK ZAT IK IN EEN DISCOTHEEK (ZAT) EN IK VOELDE MIJ (ZAT) ZOOOOO (ZAT) ALLEEN!quote:Op zondag 13 juni 2004 00:13 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
BEETJE (ZAT) VERLIEFD! jadadatatadadaquote:Op zondag 13 juni 2004 00:14 schreef pur33 het volgende:
[..]
VAN DE WEEK ZAT IK IN EEN DISCOTHEEK (ZAT) EN IK VOELDE MIJ (ZAT) ZOOOOO (ZAT) ALLEEN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop