Ik heb wat fotoalbums van fokkers weten te bemachtingen en wat ingescand, zonder hun toestemming natuurlijk.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDit is Youssef, ons allen welbekend natuurlijk. In zijn vrije tijd mag hij graag zingen met zijn bandje. Youssef is nog niet helemaal blij met de anakleding van zijn band, en dat kun je zien aan hem
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Kort na deze reperteersessie heeft hij samen met de styliste een paar prachtige burqa's uitgezocht zodat zijn act de uitstraling heeft die hij wilde hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDits is een foto van X-ray die op vakantie is in Duitsland. X-ray mag zich graag aan de lokale bevolking aanpassen getuige ook deze foto van X-ray op safari in de VS:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieZo'n reis naar de states is best duur getuige de budgetuitvering van het kostuum. Desondanks scoort hij er wel lokale chicks mee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieDeze foto is gemaakt van Calvobbes toen hij net kreeg te horen dat hij moderator werd:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieen deze foto is afkomstig van een demonstratie van Fokkers toen bekend werd dat CV mod werd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieHieronder een groepsfoto met van links naar rechts: Bansheeboy, die ken ik niet, Mutant01, Meki
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieeen oudje van Slarioux, hij laat al zien dat hij het in zich heeft om Dig-mod te worden:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieIk ga nu de rest scannen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_