Ik heb wat fotoalbums van fokkers weten te bemachtingen en wat ingescand, zonder hun toestemming natuurlijk.
![]()
Dit is Youssef, ons allen welbekend natuurlijk. In zijn vrije tijd mag hij graag zingen met zijn bandje. Youssef is nog niet helemaal blij met de anakleding van zijn band, en dat kun je zien aan hem
![]()
Kort na deze reperteersessie heeft hij samen met de styliste een paar prachtige burqa's uitgezocht zodat zijn act de uitstraling heeft die hij wilde hebben.
![]()
Dits is een foto van X-ray die op vakantie is in Duitsland. X-ray mag zich graag aan de lokale bevolking aanpassen getuige ook deze foto van X-ray op safari in de VS:
![]()
Zo'n reis naar de states is best duur getuige de budgetuitvering van het kostuum. Desondanks scoort hij er wel lokale chicks mee
![]()
Deze foto is gemaakt van Calvobbes toen hij net kreeg te horen dat hij moderator werd:
![]()
en deze foto is afkomstig van een demonstratie van Fokkers toen bekend werd dat CV mod werd
![]()
Hieronder een groepsfoto met van links naar rechts: Bansheeboy, die ken ik niet, Mutant01, Meki
![]()
een oudje van Slarioux, hij laat al zien dat hij het in zich heeft om Dig-mod te worden:
![]()
Ik ga nu de rest scannen
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_