quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef Timmor het volgende:
kontkanker
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:34 schreef Timmor het volgende:
Nou zit die gek gewoon Thaise vrouwen te verkopen aan Nederlandse bordelen![]()
Laat a.u.b de Thaise politie dezesnel in een leuke cel met 30 medegevangenen kontkanker + AIDS krijgen
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
wat is het probleem nou, hoeven we daar niet naar toe voor goedkope thaise sletjes
quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
wat is het probleem nou, hoeven we daar niet naar toe voor goedkope thaise sletjes
die noteren we evenquote:Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:41 schreef nsfw het volgende:
Die Thaise gevangenis is vieeeeeeeeeeeeeeees!
Leuke sigquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind joran wel een baas
Ummmm... een paar miljoen mensen waarschijnlijk?quote:
Wel opmerkelijk dat die Joran zich gewoon WEER verneuken inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Goudmijntje die Joran voor Peter. Vast een complot.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:07 schreef Maikuuul het volgende:
Hij doet het wel opzich goed .... hij doet dingen maar wordt niet gepakt.
Volgens mij verdient hij er aardig aan want hij woont in een riante villa ( staat @ FP ).
Criminaliteit is zo slecht nog niet kinders !
Ik dacht precies hetzelfde. Pieter Ar De Freez heeft nou al een tijdje geen spraakmakende reportages gehad en de aandacht voor z'n eerste Joran-valletje is ook weer weggeeb en dan komt meneer opeens weer met iets nieuws. Dit zaakje stinkt.. dit zaakje stinkt heel erg. Iemand zou eens een misdaadreportage moeten doen over Peter!quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:30 schreef Koploperkopper het volgende:
Goudmijntje die Joran voor Peter. Vast een complot.
iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:53 schreef Remqo het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wat voor one-liners daar uit komen![]()
omg Alberto Stegemanquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef DemonRage het volgende:
Als Peter R. de Vries nou eens ging samenwerken met Alberto Stegeman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |