Nou nou wat een kutopmerking weer van jou zeg...quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:02 schreef Slander het volgende:
[..]
Jij kan echt beter een fles ammoniak innemen, je brengt niks dan ellende op deze planeet.
Ahahahahhaahaaa! Helaas helaasquote:Op woensdag 4 februari 2009 02:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Leefden we nog maar in de middeleeuwen, toen wisten ze tenminste wat ze met heksen moesten doen.
Gewoon omdat je bent wie je bent.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:04 schreef zhe-devilll het volgende:
WTF wat onaardig toch?
Wat heb ik nu weer gedaan dat ze mij zo moeten bejegenen?
Arrghhhhhhhhhhhh
Jama ik ben liev toch!!!!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:10 schreef Slander het volgende:
[..]
Gewoon omdat je bent wie je bent.
Ik ben zelf 21 en heb iets meer dan drie jaar mijn rijbewijs. In die tijd nooit een boete ontvangen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:10 schreef Koekz het volgende:
Maar aan de andere kant hebben jongemannen (val ik ook onder dus gelijk een slechte reputatie) blijkbaar de behoefte om als je 120 mag, 150+ te rijden, als een mongool op te trekken bij een verkeerslicht en wel heel erg vaak onnodig links te rijden.
Kzal zelf ook wel eens wat fout doen maar valt toch wel mee , Rij niet te hard, pak mijn voorrang gewoon maar kijk eerst of die ander het doorheeft (gewoon wat eerder kijken) en geef altijd richting aan
Dat valt wel mee, kwestie van goed doortrappen. En weten wanneer je auto het graagst wil.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Als een mongool optrekken bij een verkeerslicht heeft geen zin met 75pk onder de kap .
quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:02 schreef Slander het volgende:
[..]
Jij kan echt beter een fles ammoniak innemen, je brengt niks dan ellende op deze planeet.
tja, gebeurt op de één of andere manier automatisch als je motor rijdt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:10 schreef Koekz het volgende:
...
als je 120 mag, 150+140 te rijden, als een mongool op te trekken bij een verkeerslicht en wel heel erg vaak onnodig links te rijden.
...
Dan is er in ieder geval alvast iemand die dat doet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
HEULLLLLLLLLLLLLL Liev!!!!!!!!!!
Sorry voor de slowchat!
maar het moest ff
i love myself!
Maar motorrijders mogen dat! Als die irritant zijn heb je maar een klein tikje nodigquote:Op woensdag 4 februari 2009 03:05 schreef immortalsean het volgende:
[..]
tja, gebeurt op de één of andere manier automatisch als je motor rijdt...
TS Verveelde zich. Daardoor ging TS naar fok.nl... Eenmaal uitgelezen @ fp kwam TS hierheen en begon zich steeds meer te ergeren aan vrouwen die niet kunnen rijden en zie daar! Een topic is geborenquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:50 schreef stbabylon het volgende:
De lucht is blauw
Gras is groen
De zon is geel
Waarom open je dit topic?
ik hoop serieus dat je een grapje maakt. Dat is zeer zeker wél verplicht.quote:
Alle vrouwen waar ik bij in de auto heb gezeten reden stuk voor stuk agressiever, harder en minder oplettend dan de manmen waar ik bij mee gereden heb.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Veel mannen overschatten zichzelf in het verkeer
en veel vrouwen zijn te bang in het verkeer en wachten vaak te lang of rijden veel te langzaam en onzeker
Vind je het gek dat vrouwen nooit kleven? Daar rijden ze veel te langzaam voor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)rkeer___.html?p=20,1
Mensen die te zacht rijden (70 waar je 80 mag, 45 waar je 50 mag) vind ik even asociaal als mensen die inhalen waar het niet mag, rechts inhalen etc.quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:05 schreef Karina het volgende:
En als ik een auto asociaal zie rijden, met mistlampen aan terwijl het niet mist, petje op, sigaretje, keiharde muziek, geblindeerde ramen, BMW of VW Golf, is het altijd een man, ik heb nog nooit een vrouw gezien die dat deed.
Waarom rij je dan niet gewoon zelf?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:38 schreef KingSizePinda het volgende:
Een vriendin van mij heeft een knetterlang stuk naar Kroatie gereden op weg naar vakantie in mijn auto. Wat je dan allemaal meemaakt is ongeloveloos. Andere auto's afsnijden, vlak voor andere auto's schieten terwijl deze met hogere snelheid aan komen rijden, bumperkleven met 140, pas op het laatste moment remmen en de voorganger uitschelden dat ie ervoor schoot :s Ik durfde serieus niet te gaan slapen. Er waren natuurlijk ook wel goeie dingen bij maar toch ...
Je kan toch afwisselen, dat rijd ze iig niet het hele stukquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef KingSizePinda het volgende:
Ik kan best lang achter et stuur zitten maar 14 uur is toch te bar Dus daarom.
Door te langzaam te rijden breng je andere mensen niet in gevaar, je bent dan alleen verschrikkelijk irritant. Twee verschillende categorien als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:36 schreef CasB het volgende:
[..]
Mensen die te zacht rijden (70 waar je 80 mag, 45 waar je 50 mag) vind ik even asociaal als mensen die inhalen waar het niet mag, rechts inhalen etc.
Dat bedoelde ik niet je zegt 2 keer hetzelfdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik denk, ik sla mijn dagelijkse 'jostimuziek is kut' topic eens over en doe eens wat anders. Afwisseling FTW. Maar morgen komt er weer een muziektopic, beloofd.
Heb je er dan niks van gezegd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:38 schreef KingSizePinda het volgende:
Een vriendin van mij heeft een knetterlang stuk naar Kroatie gereden op weg naar vakantie in mijn auto. Wat je dan allemaal meemaakt is ongeloveloos. Andere auto's afsnijden, vlak voor andere auto's schieten terwijl deze met hogere snelheid aan komen rijden, bumperkleven met 140, pas op het laatste moment remmen en de voorganger uitschelden dat ie ervoor schoot :s Ik durfde serieus niet te gaan slapen. Er waren natuurlijk ook wel goeie dingen bij maar toch ...
Dat heb ik voor de kerst nog gedaan ! Vriendlief laten rijden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Gisteravond nog wel iets grappigs. Het was bar slecht weer, glad, en je zag amper een hand voor ogen. Voor me reed iemand, op een gegeven moment gaat ze dus gewoon letterlijk midden op de weg stil staan.
Even later stapt er een vrouw uit en wisselt met haar passagier (een kerel).
Eigenlijk zijn dat soort mensen gewoon niet geschikt om een auto te besturen, je moet gewoon ten alle tijden kalm en rustig blijven, van mijn part ga je 40 rijden met zulk weer, dat kan iedereen nog wel begrijpen. Wat zou dat mens gedaan hebben als ze in haar eentje was geweest? Het was overigens ook nog een vierwielaangedreven auto, aanstelster.
Mja ok, dan vind ik het wat anders als je net een maand je rijbewijs hebt. Dit was echter een 30+-er. (Misschien dat ze ook net d'r rijbewijs had? ) Heeft outsidr 'em wel omhoog gekregen (pun intended )?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat heb ik voor de kerst nog gedaan ! Vriendlief laten rijden.
Moest een heeeeeel erg steile helling oprijden die haast uit ijs bestond. Had toen nog geen maand mijn rijbewijs enzo dus outsidr dacht dat hij het beter kon doen
Naar beneden ging wel goed
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:53 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Mja ok, dan vind ik het wat anders als je net een maand je rijbewijs hebt. Dit was echter een 30+-er. (Misschien dat ze ook net d'r rijbewijs had? ) Heeft outsidr 'em wel omhoog gekregen (pun intended )?
Ben ik ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was,
Ik heb zo m'n momenten.quote:maar je bent best grappig
Sigquoteontmaagding !quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:03 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ben ik ook.
[..]
Ik heb zo m'n momenten.
Ik ga 'em wel ff in m'n onderschrift zetten.
En dan ook nog eens door een gewaardeerde user, m'n avond kan niet meer stuk.quote:
Daar drink ik een biertje opquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En dan ook nog eens door een gewaardeerde user, m'n avond kan niet meer stuk.
Ja volgens de mijne ook. EN ik heb eens gehad dat een jongen mij thuis moest brengen en die moest voor de 11e keer afrijdenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:12 schreef TheDenialTwist het volgende:
Volgens mijn rijinstructeur kunnen vrouwen even goed rijden als mannen
Zegt ie wsl alleen maar omdat je een tikkie onzeker bent achter het stuur...quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:12 schreef TheDenialTwist het volgende:
Volgens mijn rijinstructeur kunnen vrouwen even goed rijden als mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |