Heb jij er 3 dan?quote:
3D he? Dat is wat anders dan driequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb jij er 3 dan?
Het wordt steeds gekker met Corrie.
3 tetten dus.quote:
Dat vind ik dan weer een beetje TE, geen geduld voor, teveel gepriegel. Beetje zoals nagels lakken dat gaat bij mij ook altijd fout.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
is wel zen ja
ik doe altijd dit soort onzin omdat ik een nerd ben
[ afbeelding ]
is een soort bordspel, veelste ingewikkeld voor mij maar ik vind het reuze ontspannend om die mannekes te bouwen en te schilderen ... beetje verf en lijm op je vingers smeren ... dikke topzen
zal van de week eens kijken of ik een foto kan maken
Ik lak je nagels wel voor je hoor, gewoon een kwast en roller in de grondverf douwen en dan over je klauwen smeren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Karina het volgende:
En ik zie dit nu pas, beetje door het slotje posten he?
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje TE, geen geduld voor, teveel gepriegel. Beetje zoals nagels lakken dat gaat bij mij ook altijd fout.
Niet zo moeilijk doen he?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Drie dimensies zijn wel degelijk drie.
Zeg je nu dat ik klauwen heb? Ik heb mooie slanke handen toevallig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lak je nagels wel voor je hoor, gewoon een kwast en roller in de grondverf douwen en dan over je klauwen smeren.
Heb jij weleens nagels gelakt dan? Het is net zoveel gepriegel, opletten dat het er niet naast komt en zo. En met een klein kwastje, lijkt er wel degelijk op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef sp3c het volgende:
het is dus gewoon helemaal niet zoals nagels lakken he
wat is deze nu weer
goed verhaalquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
opletten dat het er niet naast komt en zo. En met een klein kwastje
Tof! Niks mis met een beetje nerdy zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
is wel zen ja
ik doe altijd dit soort onzin omdat ik een nerd ben
[ afbeelding ]
is een soort bordspel, veelste ingewikkeld voor mij maar ik vind het reuze ontspannend om die mannekes te bouwen en te schilderen ... beetje verf en lijm op je vingers smeren ... dikke topzen
zal van de week eens kijken of ik een foto kan maken
Ik kon vorige zomer echt alleen maar harkpoppetjes tekenen, toen ik ziek was een cursusboek gedowload en elke dag een les gedaan. Begin je heel simpel met bolletjes en vierkantjes, maar het wordt steeds leuker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:14 schreef Karina het volgende:
Wat een creativiteit allemaal, ik kan echt niks, niet tekenen, geen muziek maken, niet dansen, geen verhalen schrijven, lijkt me zo leuk als je dat kunt
http://www.amazon.com/You-Can-Draw-30-Days/dp/0738212415quote:
Nee hoor, ik had nog nooit iets getekend wat ergens op leekquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
Je moet er ook wel aanleg voor hebben denk ik. Ik kan alleen van die harkenpoppetjes tekenen.
Zo kan ik geen computerspelletjes, ik ga altijd na 2 minuten al dood.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Karina het volgende:
Nou ja creatieve dingen zijn niet aan mij besteed.
ik win altijd, heel gek is datquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo kan ik geen computerspelletjes, ik ga altijd na 2 minuten al dood.
Neen altijd winnen is wat anders dan niet kunnen verliezen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef arjan1112 het volgende:
Vertel eens over zo een spel waarbij je altijd wint
sowieso drankspelletjes maar ik speel natuurlijk niet tegen jouquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef arjan1112 het volgende:
Vertel eens over zo een spel waarbij je altijd wint
Ik doe alleen weleens van die kaartspelletjes of zo'n candy crush gedoe.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
Ik verlies altijd eigenlijk. Daarom doe ik spellen waarbij je niet kunt verliezen
Oh god begin je weer Welk spel is dat, ik wil ook wel een zoen krijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:35 schreef arjan1112 het volgende:
ow
hm
whahaha
dacht aan een spel waarbij je wat er ook gebeurt altijd een zoen krijgt
dan win je altijd
......
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:35 schreef sp3c het volgende:
dat moet je met vooroorlogs spelen
die laat je gewoon winnen
ja daar heb je de volgende dag ook nog plezier van met al die hoofdpijn enzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:49 schreef arjan1112 het volgende:
voor 3 euro heb je ook een 6 pack finkbrau doe je er alleen langer over , want daar zit maar 4,9% in ofzo
Mmmm het was wel van dat hele 'sterke' bier. Staat me bij dat het Amsterdam heette of zo? Amsterdam kanon? Weet het niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:49 schreef sp3c het volgende:
nee als het kanon heet dan is het van grolsch
je hebt al de halve fles leeg zeker?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:50 schreef arjan1112 het volgende:
Als het om snel bezopen worden gaat heb je gewoon wodka nodig
mja
dat drink ik echt nooit
amsterdam nogwat kan wel maar niet kanon, das voor zover ik weet altijd grolschquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm het was wel van dat hele 'sterke' bier. Staat me bij dat het Amsterdam heette of zo? Amsterdam kanon? Weet het niet meer.
Irish zekerquote:
Deze was het dan zeker:quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
amsterdam nogwat kan wel maar niet kanon, das voor zover ik weet altijd grolsch
ik weet niet of dit zon goed verhaal isquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze was het dan zeker:
[ afbeelding ]
lol ... homoquote:
Ben je wel lekker snel dronkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:53 schreef arjan1112 het volgende:
die zou ik nooit kopen, een halve liter hoort in een pull en bier met 10% alcohol slaat nergens op
Weet ook niet zeker of het deze was. Ik moet toch nog boodschappen doen dan kijk ik meteen even en als ik het zie staan koop ik een blik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet of dit zon goed verhaal is
al zijn het wel mooie blikken
en dan laat je je je pak wijn een avondje staan ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je wel lekker snel dronken
[..]
Weet ook niet zeker of het deze was. Ik moet toch nog boodschappen doen dan kijk ik meteen even en als ik het zie staan koop ik een blik.
Ligt eraan he? Bier op wijn geeft venijn maar wijn op bier geeft plezierquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan laat je je je pak wijn een avondje staan ofzo?
Nee dat zeg ik dus Door elkaar drinken geeft altijd koppijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:01 schreef sp3c het volgende:
ik drink altijd wijn als mijn bier op is
dat geeft wel venijn maar ik geloof niet dat het andersom anders is
Nee alleen met meer alcohol. Geen bruin bier. Daar zit dacht ik zelfs minder alcohol in.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:31 schreef Uccie het volgende:
Het blik ziet er wel stoer uit, is het donker bier?
Ik kook weleens met bruin bier, vandaar dat ik het vroeg. Vind het wel leuk om dan verschillende soorten uit te proberen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen met meer alcohol. Geen bruin bier. Daar zit dacht ik zelfs minder alcohol in.
Bruin bier is inderdaad zoetig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
Bruin bier is ook een beetje zoetig toch?
Pannenkoekenbeslag kan ook met bier dacht ik, nooit gedaan, maar is vast erg lekker
Maar ik ga wat doen, want anders blijf ik weer hangen.
Benieuwd natuurlijk wat erin zit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Dammit ik wil gaan stofzuigen en dweilen, is net de postbode geweest met mijn pakje van shopamerica. Maar ik houd me in, eerst schoonmaken en dan openmaken.
Weet jij nog een tool waarmee je een verborgen plaatje uit een ander plaatje haalt? (Steganographie)quote:
Kan je dan niet JPSeek gebruiken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet jij nog een tool waarmee je een verborgen plaatje uit een ander plaatje haalt? (Steganographie)
Jphide hebben ze gebruikt om het te verbergen.
Een nieuwe poenani?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Dammit ik wil gaan stofzuigen en dweilen, is net de postbode geweest met mijn pakje van shopamerica. Maar ik houd me in, eerst schoonmaken en dan openmaken.
Ik heb tussen de middag even seks gehad na de vergadering inderdaad, maar daar doel je niet op denk ik?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:23 schreef Webschip het volgende:
Voorschrift is weer goddelijker geworden las ik net.
Ik bedoel dat je aardig op weg lijkt te zijn om een echte bedrijfsgod te worden. Met alles wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb tussen de middag even seks gehad na de vergadering inderdaad, maar daar doel je niet op denk ik?
Welnee. Zie wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je aardig op weg lijkt te zijn om een echte bedrijfsgod te worden. Met alles wat daarbij hoort.
a tergo was het hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie is op dit moment geinteresseerd in Atergo
Staat ook een plaatje bijquote:A tergo (auch: coitus a tergo, lat. für ,Geschlechtsverkehr von hinten‘ ferner auch als vis a tergo oder Kraft von hinten, im Gegensatz dazu vis a fronte) ist eine zusammenfassende Bezeichnung für mehrere Varianten, den Geschlechtsverkehr zu praktizieren, bei denen der aktive Partner den Rücken des passiven im Blickfeld hat.
Hoe moet ik nou weten wat Duitsers doen man!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:44 schreef sp3c het volgende:
als je het op zijn duits zegt dan is het gewoon kontsex
datdoendie gastennu eenmaal
Isolde nog wat, die deed toen ook De Wereld Leert door. Stomme kut.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is dat wijf aan tafel?
wat een naar mens
Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is dat wijf aan tafel?
wat een naar mens
Nee zo ben ik niet Maar een liefdesdrankje komt altijd van pas natuurlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal niet overspelig zijn!
Gewoon GHB halen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet Maar een liefdesdrankje komt altijd van pas natuurlijk
Ik vind het wel knap, ik ben 2 keer gedrogeerd ermee en ben iedere keer nog zelfstandig ergens heengelopen om vervolgens urenlang KO te gaan. Heb me beide keren opgesloten in een wc hokje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
Nee teveel gesleep met zo'n bewusteloze kerel.
Klinkt nu alweer ingewikkeld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Ah het is dus een kwestie van precies de juiste dosering geen zodat hij nog net mee naar huis kan lopen
In de drank, en niet door wie nee, geen idee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
Oh, dat klinkt wel eng
Weet je ook hoe en door wie?
Daarom zegt mijn mamma altijd dat je je drankje niet onbeheerd moet achterlatenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In de drank, en niet door wie nee, geen idee.
Ja ik laat 't ook nooit ergens staan eigenlijk, geen flauw idee hoe het ze gelukt is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom zegt mijn mamma altijd dat je je drankje niet onbeheerd moet achterlaten
ja alsof ze zomaar mee naar huis gaan als je geen fotomodel bent. en als ze al meegaan dan is die ghb denk ik niet eens nodigquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:24 schreef sp3c het volgende:
gewoon zeggen dat je thuis nog bier hebt en daar wat GHB indumpen stelletje wijven
alles moet altijd maar ingewikkeld
niet zo moeilijk doen hoor cnorquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
ja alsof ze zomaar mee naar huis gaan als je geen fotomodel bent. en als ze al meegaan dan is die ghb denk ik niet eens nodig
Zonde van het geld ook, zal best duur zijn dat spul.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:27 schreef sp3c het volgende:
dan ben je ook een lul hoor
ga je een wildvreemde lopen drogeren en dan doe je er verder niets mee
60 piek voor een halve liter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zonde van het geld ook, zal best duur zijn dat spul.
Oh dat valt nog mee, je hebt maar een paar druppels nodig toch?quote:
Ik ben zo'n sufkut, ik zou niet weten hoe ik eraan moet komen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee, je hebt maar een paar druppels nodig toch?
Niet dat ik zoiets ooit zou doen natuurlijk.
Mwah ik denk dat ik er wel achter zou kunnen komen waar ik het moet halen. Maar ik drink liever dan dat ik wat in mijn neus stop. nquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n sufkut, ik zou niet weten hoe ik eraan moet komen.
Heb ook nog nooit cocaine in het echt gezien niet dat ik denk dat ik het nodig heb.
Lijkt me doodeng, maar dat heb ik al bij wiet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat ik er wel achter zou kunnen komen waar ik het moet halen. Maar ik drink liever dan dat ik wat in mijn neus stop. n
Mwoh vergelijkbaar met een dosis hoestdrank, gewoon klein lepeltje vol veelal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee, je hebt maar een paar druppels nodig toch?
Niet dat ik zoiets ooit zou doen natuurlijk.
Ik haal wel een fles wodka, lekkerder ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh vergelijkbaar met een dosis hoestdrank, gewoon klein lepeltje vol veelal.
En als je niet KO wilt gaan vul je dat gewoon steeds aan langzaam.
en dan wat, aan de barman vragen oftie ook iets 'anders ' verkoopt ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Gewoon in een of andere 'hippe' tent een beetje rondkijken ik denk dat je er dan wel aan kunt komen hoor.
Sowieso zou ik het niet van een of andere kerel op een brug kopen.
Precies.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haal wel een fles wodka, lekkerder ook
Of gin....hmm ik denk toch maar dat ik over 2,5mnd wel weer wat ga drinken soms.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haal wel een fles wodka, lekkerder ook
Nee man niet de barman. Je ziet vast wel een of andere gozer spul verkopen. Tenminste zo ging het vroegerquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan wat, aan de barman vragen oftie ook iets 'anders ' verkoopt ofzo?
ik zou klappen krijgen als ik ernaar op zoek ga denk ik
Misschien is dat een A'dams dingquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef sp3c het volgende:
ik heb dat echt nog nooit gezien
alleen rozen maar die zou ik niet in mijn neus proppen
Moet je een keer op onze personeelsfeestjes komen, dan komt wel veel voorbij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef sp3c het volgende:
Dan ging je naar brave tenten denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:39 schreef sp3c het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je een keer op onze personeelsfeestjes komen, dan komt wel veel voorbij.
Stereotype confirmed zegmaar, veel poederneusjes.
Zelfs in restaurants heb ik 't gezien bij collega's, schaamteloos gewoon maargoed.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat alleen hier is hoor.
Nu ook niet meer. Maar vroeger toen ik nog vaak uitging zag ik het geregeld. Maar dat was dan meer in 'clubs' in de kroeg heb ik het nooit gezien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Maar het valt me denk ik ook niet op, ik let daar helemaal niet op.
Op een gegeven moment loop ik daar dronken (maar niet onder invloed van meer) constant excuses aan te bieden aan bediening/overig personeel omtrent het gedrag van m'n collega's.quote:
Dat sowieso ja. Krijg je wasmiddel of zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
Maar als je als noob opzoek gaat naar drugs dan wordt je vrijwel zeker genaaid.
Mensen die op straat kopen zijn sowieso idioten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:43 schreef YokiKater het volgende:
Maar als je als noob opzoek gaat naar drugs dan wordt je vrijwel zeker genaaid.
ik heb wel een aantal personeelsfeestjes gehad met bankmensen als het ware maar dat was gewoon keihard zuipenquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je een keer op onze personeelsfeestjes komen, dan komt wel veel voorbij.
Stereotype confirmed zegmaar, veel poederneusjes.
Zelfs in restaurants heb ik 't gezien bij collega's, schaamteloos gewoon maargoed.
Keihard zuipen is zeker de hoofdzaak.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb wel een aantal personeelsfeestjes gehad met bankmensen als het ware maar dat was gewoon keihard zuipen
maar ik let ook gewoon niet op
Jij hebt een record te pakken zie ik.quote:
Haha, en dan zo'n post.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt een record te pakken zie ik.
Even met spaties:
http:// forum.fok.nl /topic /2106348 /1/ 999 # 140000000
Er is zo een lijstje daar staan ze allemaal in.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
Eervolle vermelding wel waard me dunkt.
Ik word systematisch genegeerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is zo een lijstje daar staan ze allemaal in.
ik weet niet iigquote:
Ik kan het ook niet weten, maar volgens mij is VS gewoon een supersnelle jongen waar het bedrijfsleven z'n vingers bij aflikt.quote:
Meestal likken ze wat anders dan m'n vingers.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet weten, maar volgens mij is VS gewoon een supersnelle jongen waar het bedrijfsleven z'n vingers bij aflikt.
In het bedrijf waar je werkt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meestal likken ze wat anders dan m'n vingers.
misschien in theorie wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet of er in de praktijk veel DM's worden verstuurd.
Over de recordpost met een linkje naar het MEN topicquote:
Hm, tot nu toe maar 1 collega die daaraan gelikt heeft.quote:
Ik lul gewoon met je mee man. In de praktijk niet, in theorie misschien wel Met je vage gedoe.quote:
Dat is er toch 1 dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, tot nu toe maar 1 collega die daaraan gelikt heeft.
That's what he said.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
dat kantoor van jou is echt veel spannender dan het mijne...ik ga het bankwezen in!
DM's versturen, daar is niks vaag aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lul gewoon met je mee man. In de praktijk niet, in theorie misschien wel Met je vage gedoe.
Laatst hadden de mannen een competitie welke scheet het hardst weerklonk in de radiatoren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
dat kantoor van jou is echt veel spannender dan het mijne...ik ga het bankwezen in!
ik had het dus tegen webschip met zijn gure voorzet adoratie ineensquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Over de recordpost met een linkje naar het MEN topic
Op welke afstand was dat van de radiator?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatst hadden de mannen een competitie welke scheet het hardst weerklonk in de radiatoren.
We hebben niveau bij de bank mensen.
Nou ik krijg weleens vage dm's hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
DM's versturen, daar is niks vaag aan.
Er bovenop zitten uiteraard.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Op welke afstand was dat van de radiator?
hehehehequote:
Godverquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatst hadden de mannen een competitie welke scheet het hardst weerklonk in de radiatoren.
We hebben niveau bij de bank mensen.
Ik ook, vooral in het weekend als het laat isquote:
Die leipe Armenia flavour.quote:
Jawel.quote:
Ha, heb je een fobo bijdrage geleverd, omdat je Corrie bent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat het niet met een hoofdletter was
Ze is dan ook geboren in 1783.quote:
Ík zag het, dankjewel voor het complimentquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ha, heb je een fobo bijdrage geleverd, omdat je Corrie bent.
Gelukkig is dat ook niet mijn echte naam.quote:
Gelukkig dan maar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is dat ook niet mijn echte naam.
OKE NOU HEB IK HET WEL BEGREPENquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Webschip het volgende:
Het liedje van Finland ESF vind ik ook erg mooi
Lees je DM's eensquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
Quotealerts doen raar, ze zijn heel snel weer weg.
Niet zo hard schreeuwen, want dat verstoort het luistergenot van het liedje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
OKE NOU HEB IK HET WEL BEGREPEN
GA LEKKER SURFEN
Die van vorig jaar was beter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Webschip het volgende:
Het liedje van Finland ESF vind ik ook erg mooi
Tetten.quote:
Jaja Anton.quote:
man man manquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh hier was je quote Ja deed ik toch man.
you jelly?quote:
Toevallig gaat het mij puur om hun muzikale talent.quote:
Van Polen? Ja duidelijk....je had het geluid uitstaann.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Toevallig gaat het mij puur om hun muzikale talent.
Het was best zwaar om iedereen te censureren en bannen die mij niet aanstond.quote:
Geluid is niet hetzelfde als muziek. Je kunt van muziek genieten zonder het te horen. Gaat heel diep ditquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van Polen? Ja duidelijk....je had het geluid uitstaann.
Ik had meer het idee dat dit om een stijging ging.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geluid is niet hetzelfde als muziek. Je kunt van muziek genieten zonder het te horen. Gaat heel diep dit
Nou ik zag dat jurkje en ik denk ook dat niet veel vrouwen erin passen, het rekt ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
De obesitasclub klaagt over het Bavariajurkje omdat ze er niet in passen
Nee leg eens uit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
de obesitasclub moet de kaken eens wat vaker op elkaar houden
getit?
Oh, is het echt zo kleinquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag dat jurkje en ik denk ook dat niet veel vrouwen erin passen, het rekt ook niet volgens mij.
Er hoeft er ook maar 1 per jurkje in te passen toch? Of is dit een duojurk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag dat jurkje en ik denk ook dat niet veel vrouwen erin passen, het rekt ook niet volgens mij.
Ik zag een filmpje het zit best strak en met een rits.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, is het echt zo klein
Ik zag het niet, hoorde alleen dat obesitasclub gedoe.
8/10quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
de obesitasclub moet de kaken eens wat vaker op elkaar houden
getit?
Niet zo bijdehand man.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er hoeft er ook maar 1 per jurkje in te passen toch? Of is dit een duojurk?
Hij leek mij wel leuk, vooral dat bloemetjesdeel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje het zit best strak en met een rits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |