ja daar heb je de volgende dag ook nog plezier van met al die hoofdpijn enzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:49 schreef arjan1112 het volgende:
voor 3 euro heb je ook een 6 pack finkbrau doe je er alleen langer over , want daar zit maar 4,9% in ofzo
Mmmm het was wel van dat hele 'sterke' bier. Staat me bij dat het Amsterdam heette of zo? Amsterdam kanon? Weet het niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:49 schreef sp3c het volgende:
nee als het kanon heet dan is het van grolsch
je hebt al de halve fles leeg zeker?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:50 schreef arjan1112 het volgende:
Als het om snel bezopen worden gaat heb je gewoon wodka nodig
mja
dat drink ik echt nooit
amsterdam nogwat kan wel maar niet kanon, das voor zover ik weet altijd grolschquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm het was wel van dat hele 'sterke' bier. Staat me bij dat het Amsterdam heette of zo? Amsterdam kanon? Weet het niet meer.
Irish zekerquote:
Deze was het dan zeker:quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
amsterdam nogwat kan wel maar niet kanon, das voor zover ik weet altijd grolsch
ik weet niet of dit zon goed verhaal isquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze was het dan zeker:
[ afbeelding ]
lol ... homoquote:
Ben je wel lekker snel dronkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:53 schreef arjan1112 het volgende:
die zou ik nooit kopen, een halve liter hoort in een pull en bier met 10% alcohol slaat nergens op
Weet ook niet zeker of het deze was. Ik moet toch nog boodschappen doen dan kijk ik meteen even en als ik het zie staan koop ik een blik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet of dit zon goed verhaal is
al zijn het wel mooie blikken
en dan laat je je je pak wijn een avondje staan ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je wel lekker snel dronken
[..]
Weet ook niet zeker of het deze was. Ik moet toch nog boodschappen doen dan kijk ik meteen even en als ik het zie staan koop ik een blik.
Ligt eraan he? Bier op wijn geeft venijn maar wijn op bier geeft plezierquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan laat je je je pak wijn een avondje staan ofzo?
Nee dat zeg ik dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:01 schreef sp3c het volgende:
ik drink altijd wijn als mijn bier op is
dat geeft wel venijn maar ik geloof niet dat het andersom anders is
Nee alleen met meer alcohol. Geen bruin bier. Daar zit dacht ik zelfs minder alcohol in.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:31 schreef Uccie het volgende:
Het blik ziet er wel stoer uit, is het donker bier?
Ik kook weleens met bruin bier, vandaar dat ik het vroeg. Vind het wel leuk om dan verschillende soorten uit te proberen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen met meer alcohol. Geen bruin bier. Daar zit dacht ik zelfs minder alcohol in.
Bruin bier is inderdaad zoetig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:35 schreef Karina het volgende:
Bruin bier is ook een beetje zoetig toch?
Pannenkoekenbeslag kan ook met bier dacht ik, nooit gedaan, maar is vast erg lekker
Maar ik ga wat doen, want anders blijf ik weer hangen.
Benieuwd natuurlijk wat erin zit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Dammit ik wil gaan stofzuigen en dweilen, is net de postbode geweest met mijn pakje van shopamerica. Maar ik houd me in, eerst schoonmaken en dan openmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |