"GUNS DON'T KILL PEOPLE"quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Peuter (3) trekt geladen pistool van moeder in kinderopvang in VS, ouders aangeklaagd
STAY SAFE
STAY 2ND AMENDMENT
quote:Er werd volgens de schrijfster een zitting gepland. Die ging op het laatste moment niet door, omdat er te weinig tijd voor zou zijn gereserveerd. Gül dacht dat de zaak op een later moment alsnog zou worden behandeld, maar kreeg te horen dat er onvoldoende bewijs was.
"Wat onbegrijpelijk is, want het bewijs is een bericht met een heel expliciete doodsbedreiging", zegt Gül. Het OM bevestigt aan het ANP dat de zaak is geseponeerd, maar kon vrijdag niet uitleggen waarom een zaak waarvoor al een zitting was gepland niet is doorgezet.
Scherp:quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:42 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)e-steek-gelaten.html
Wat een raar verhaal.
[..]
quote:Gül vergelijkt de beslissing met de strafzaak tegen RoddelPraat-makers Jan Roos en Dennis Schouten. Zij moeten voor een meervoudige strafkamer verschijnen vanwege de vermeende belediging van twee vrouwen.
"Maar een echte voedingsbodem voor geweld tegen deze vrouw, namelijk een doodsbedreiging, kan op geen enkele aandacht rekenen", zegt ze. "Dat is voor mij lachwekkend."
Zielige vent. De moeder van zijn kinderen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Elon Musk en Shivon Zilis uit elkaar
Musk heeft nog niet op de relatiebreuk gereageerd. Wel heeft hij Zilis op X ontvolgd.
Ja wat een lul dat die haar heeft ontvolgdquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 14:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zielige vent. De moeder van zijn kinderen.
Ja sinds ze die achterlijke game spelen.quote:
Ik heb wel liever woordle dan polderprikkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja sinds ze die achterlijke game spelen.
Kwaliteit boven kwantiteit zeg ik!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |