Chevy is gewoon boef manquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lek in Italiaans stuwmeer:
Ze mogen wel uitkijken,
voor je het weet is er geen stuw meer.
Ik net ten zuiden daarvan, je komt wel erg dichtbij zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben in Antwerpen en elke keer als in een Belgische stad of überhaupt in België ben blijf ik me verbazen hoe dit land überhaupt nog functioneel is.
Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik net ten zuiden daarvan, je komt wel erg dichtbij zo.
Vooralsnog hebben we hier voldoende prik in de stopcontacten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet.
Zorg wel dat je telefoon opgeladen blijft trouwens. Gewoon, goedbedoelde tip.
Nou ja vooruit dan maarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
NWS / Importtarieven Trump #12 De EU een poot uitgedraaid
Kunnen jullie de t in een d veranderen?
Vorig jaar was Thunderdome in het Sportpaleis in Antwerpen. Wij met de trein er heen (wat overigens stukken goedkoper is dan een retourtje Amsterdam..). Komen we aan op ik geloof Rozendaal.. Staat daar een trein klaar met wagons die zo uit de jaren 50 ofzo lijken te komen. Wij dachten dat het ging om een historische trein ofzo.. is het gewoon de trein die ons naar België moet brengen....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben in Antwerpen en elke keer als in een Belgische stad of überhaupt in België ben blijf ik me verbazen hoe dit land überhaupt nog functioneel is.
Sowieso: een hypotheek moeten afsluiten om een kaartje te betalen en dan 10 euro neertellen voor een lauw flesje waterquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meer bier, fris en friet moet gratis festival Appelpop overeind houden
Erg interessante, je zou denken dat al dat gratis bier, fris en friet de kosten juist opdrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |