Dubbele achternamen zijn echt zwaar kut.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kamer vindt dat vaders dubbele achternaam van kind niet mogen tegenhouden
WOKE heeft weer toegeslagen
Nee, kreeg mijn man niet mee en ik vind het geen land om alleen naar toe te gaan. Ben wel een paar weken in Japan geweest, fantastisch mooi land maar heeft ook zijn schaduwzijden.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Ben er vaak genoeg op vakantie geweest, dus die charme verlies ik al een beetje.
Partner en ik hadden eerst plannen voor Vietnam, maar dat is nu een paar maanden officieel China geworden. Zal nog wel even duren verder. Ik krijg nu 2 keer per week Chinese les en dat gaat ook maar langzaam. Zodra dat onder de knie is, kan ik gelukkig via de werkgever vrij eenvoudig in China werken. Als je niet bij een multinational werkt, is immigratie daarnaartoe echt geel strict.
Ben je er weleens geweest? Na een lange vakantie hebben veel mensen het idee om er permanent te wonen.
Is in principe een prima land voor een solotrip (goedkoop ookquote:Op zondag 5 juli 2026 22:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, kreeg mijn man niet mee en ik vind het geen land om alleen naar toe te gaan. Ben wel een paar weken in Japan geweest, fantastisch mooi land maar heeft ook zijn schaduwzijden.
Ik was er met mijn gezin, maar ook voor pubers prima te doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is in principe een prima land voor een solotrip (goedkoop ook)
Ontzettend veilig en de meeste activiteiten zijn ingesteld op mogelijkheid om dat solo te doen.
@sp3c , Chevy heeft wel behoefte aan de NWS SCquote:
Ik carry deze reeks al 2 jaarquote:Op maandag 13 juli 2026 21:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:sp3c , Chevy heeft wel behoefte aan de NWS SC
assistentequote:
NWS / [NWS-SC] Kom hier off-topic kletsen en wees lief voor God-mod sp3c!quote:
Oh goed dat je dat meteen even checkt (lol)quote:Op maandag 13 juli 2026 21:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
NWS / [NWS-SC] Kom hier off-topic kletsen en wees lief voor God-mod sp3c!
In het vorige topic heeft @:sp3c wel vaker gereageerd dan jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |