Onhandig is het ook. Maar gelukkig gebeurde het niet bij mij maar bij iemand anders in het topic hiernaast.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef sp3c het volgende:
onhandig
bij vervelend denk ik meer aan dingen als tijgerbalsem pakken ipv glijmiddel
Als ik dat mag vertalen naar een 2/2, dan mag inderdaad gesproken worden van een stevige prestatie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Prima verhaal weer, Webaap, ik geef het een 2.
nee zo gaat het niet he?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als ik dat mag vertalen naar een 2/2, dan mag inderdaad gesproken worden van een stevige prestatie.
Wellicht gezien het tijdstip, weet ik niet wat de strekking van deze inhoud is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee zo gaat het niet he?
dit probeerde peunhoop ook een keer en als die je al voor was dan gaat het hem gewoon echt niet worden ... ik zelf moet er een beetje van huilen
Wat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wellicht gezien het tijdstip, weet ik niet wat de strekking van deze inhoud is.
Ik weet niet wat peunage wel of niet allemaal heeft geprobeerd, dat moet je ook aan de hondjes overladen.
Ik maakte een verwijzing naar een -in mijn ogen- een danig triviale systeemmelding om gebruiker ergens bewust van te maken.
De trivialiteit was van dien aard dat ik het humoristisch vind, want wat had de gebruiker immer kunnen verwachten wat anders zou kunnen gebeuren als je een bericht niet wijzigd en vervolgens opslaat cq verzendt?
Laat ik het anders doen, zoals Einstein dat ook deed: het gedachte experiment.quote:
Wat zou er gebeuren als je een bericht wil wijzigen maar dit feitelijk niet doet, maar toch een lel op de verzendknop geeft?quote:
Ik zou zeggen: probeer het.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je een bericht wil wijzigen maar dit feitelijk niet doet, maar toch een lel op de verzendknop geeft?
Daar ben jij toch voor?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef hugecooll het volgende:
Kan iemand webbert een paar strafschoppen geven?
De vraag is dan eerder of je dan nog überhaupt staat...hangt ook een beetje af wie de timmerman is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:56 schreef sp3c het volgende:
wat als er onderaan die trap een timmerman tredes bij staat te bouwen?
waar sta je dan!!!
Ah gewoon lui dusquote:Op zondag 8 december 2013 00:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, ik ben opzichter, geen meewerkend voorman
THAT'Squote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee, dat hoef ik niet meer te doen, want ik gaf eerder aan dat je dan van het systeem een danig triviale dienstmededeling krijgt: 'u hebt het bericht niet gewijzigd, derhalve wordt geen wijziging doorgvoerd 'quote:
Oh ik probeerde het net ook maar ik zag niks. Maar dat komt natuurlijk door de modpowersquote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, dat hoef ik niet meer te doen, want ik gaf eerder aan dat je dan van het systeem een danig triviale dienstmedeling krijgt: 'u hebt het bericht niet gewijzigd, derhalve wordt geen wijziging doorgvoerd '
Mag niet.quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef hugecooll het volgende:
Kan iemand webbert een paar strafschoppen geven?
Onderscheid.quote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik probeerde het net ook maar ik zag niks. Maar dat komt natuurlijk door de modpowers
quote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef sp3c het volgende:
hebben jullie mijn nieuwe sig al gezien
#wareverhalen
Hij is goedquote:Op zondag 8 december 2013 00:11 schreef sp3c het volgende:
hebben jullie mijn nieuwe sig al gezien
#wareverhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |