DM's versturen, daar is niks vaag aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lul gewoon met je mee man. In de praktijk niet, in theorie misschien welMet je vage gedoe.
Laatst hadden de mannen een competitie welke scheet het hardst weerklonk in de radiatoren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
dat kantoor van jou is echt veel spannender dan het mijne...ik ga het bankwezen in!
ik had het dus tegen webschip met zijn gure voorzet adoratie ineensquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Over de recordpost met een linkje naar het MEN topic
Op welke afstand was dat van de radiator?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatst hadden de mannen een competitie welke scheet het hardst weerklonk in de radiatoren.
We hebben niveau bij de bank mensen.
Nou ik krijg weleens vage dm's hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
DM's versturen, daar is niks vaag aan.
Er bovenop zitten uiteraard.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Op welke afstand was dat van de radiator?
hehehehequote:
Godverquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatst hadden de mannen een competitie welke scheet het hardst weerklonk in de radiatoren.
We hebben niveau bij de bank mensen.
Ik ook, vooral in het weekend als het laat isquote:
Die leipe Armenia flavour.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |