Er is zo een lijstje daar staan ze allemaal in.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
Eervolle vermelding wel waard me dunkt.
Ik word systematisch genegeerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is zo een lijstje daar staan ze allemaal in.
ik weet niet iigquote:
Ik kan het ook niet weten, maar volgens mij is VS gewoon een supersnelle jongen waar het bedrijfsleven z'n vingers bij aflikt.quote:
Meestal likken ze wat anders dan m'n vingers.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet weten, maar volgens mij is VS gewoon een supersnelle jongen waar het bedrijfsleven z'n vingers bij aflikt.
In het bedrijf waar je werkt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meestal likken ze wat anders dan m'n vingers.
misschien in theorie wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:06 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet of er in de praktijk veel DM's worden verstuurd.
Over de recordpost met een linkje naar het MEN topicquote:
Hm, tot nu toe maar 1 collega die daaraan gelikt heeft.quote:
Ik lul gewoon met je mee man. In de praktijk niet, in theorie misschien welquote:
Dat is er toch 1 dan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, tot nu toe maar 1 collega die daaraan gelikt heeft.
That's what he said.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
dat kantoor van jou is echt veel spannender dan het mijne...ik ga het bankwezen in!
DM's versturen, daar is niks vaag aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lul gewoon met je mee man. In de praktijk niet, in theorie misschien welMet je vage gedoe.
Laatst hadden de mannen een competitie welke scheet het hardst weerklonk in de radiatoren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
dat kantoor van jou is echt veel spannender dan het mijne...ik ga het bankwezen in!
ik had het dus tegen webschip met zijn gure voorzet adoratie ineensquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Over de recordpost met een linkje naar het MEN topic
Op welke afstand was dat van de radiator?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatst hadden de mannen een competitie welke scheet het hardst weerklonk in de radiatoren.
We hebben niveau bij de bank mensen.
Nou ik krijg weleens vage dm's hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
DM's versturen, daar is niks vaag aan.
Er bovenop zitten uiteraard.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Op welke afstand was dat van de radiator?
hehehehequote:
Godverquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laatst hadden de mannen een competitie welke scheet het hardst weerklonk in de radiatoren.
We hebben niveau bij de bank mensen.
Ik ook, vooral in het weekend als het laat isquote:
Die leipe Armenia flavour.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |