Jawel.quote:
Ha, heb je een fobo bijdrage geleverd, omdat je Corrie bent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat het niet met een hoofdletter was
Ze is dan ook geboren in 1783.quote:
Ík zag het, dankjewel voor het complimentquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ha, heb je een fobo bijdrage geleverd, omdat je Corrie bent.
Gelukkig is dat ook niet mijn echte naam.quote:
Gelukkig dan maar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is dat ook niet mijn echte naam.
OKE NOU HEB IK HET WEL BEGREPENquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Webschip het volgende:
Het liedje van Finland ESF vind ik ook erg mooi
Lees je DM's eensquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
Quotealerts doen raar, ze zijn heel snel weer weg.
Niet zo hard schreeuwen, want dat verstoort het luistergenot van het liedje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
OKE NOU HEB IK HET WEL BEGREPEN
GA LEKKER SURFEN
Die van vorig jaar was beter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Webschip het volgende:
Het liedje van Finland ESF vind ik ook erg mooi
Tetten.quote:
Jaja Anton.quote:
man man manquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh hier was je quoteJa deed ik toch man.
you jelly?quote:
Van Polen? Ja duidelijk....je had het geluid uitstaann.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Toevallig gaat het mij puur om hun muzikale talent.
Het was best zwaar om iedereen te censureren en bannen die mij niet aanstond.quote:
Geluid is niet hetzelfde als muziek. Je kunt van muziek genieten zonder het te horen. Gaat heel diep ditquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van Polen? Ja duidelijk....je had het geluid uitstaann.
Ik had meer het idee dat dit om een stijging ging.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geluid is niet hetzelfde als muziek. Je kunt van muziek genieten zonder het te horen. Gaat heel diep dit
Nou ik zag dat jurkje en ik denk ook dat niet veel vrouwen erin passen, het rekt ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
De obesitasclub klaagt over het Bavariajurkje omdat ze er niet in passen
Nee leg eens uit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
de obesitasclub moet de kaken eens wat vaker op elkaar houden
getit?
Oh, is het echt zo kleinquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag dat jurkje en ik denk ook dat niet veel vrouwen erin passen, het rekt ook niet volgens mij.
Er hoeft er ook maar 1 per jurkje in te passen toch? Of is dit een duojurk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag dat jurkje en ik denk ook dat niet veel vrouwen erin passen, het rekt ook niet volgens mij.
Ik zag een filmpje het zit best strak en met een rits.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, is het echt zo klein
Ik zag het niet, hoorde alleen dat obesitasclub gedoe.
8/10quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
de obesitasclub moet de kaken eens wat vaker op elkaar houden
getit?
Niet zo bijdehand man.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er hoeft er ook maar 1 per jurkje in te passen toch? Of is dit een duojurk?
Hij leek mij wel leuk, vooral dat bloemetjesdeel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje het zit best strak en met een rits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |