Heb jij er 3 dan?quote:
3D he? Dat is wat anders dan driequote:Op donderdag 15 mei 2014 10:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb jij er 3 dan?
Het wordt steeds gekker met Corrie.
3 tetten dus.quote:
Dat vind ik dan weer een beetje TE, geen geduld voor, teveel gepriegel. Beetje zoals nagels lakken dat gaat bij mij ook altijd fout.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
is wel zen ja
ik doe altijd dit soort onzin omdat ik een nerd ben
[ afbeelding ]
is een soort bordspel, veelste ingewikkeld voor mij maar ik vind het reuze ontspannend om die mannekes te bouwen en te schilderen ... beetje verf en lijm op je vingers smeren ... dikke topzen
zal van de week eens kijken of ik een foto kan maken
Ik lak je nagels wel voor je hoor, gewoon een kwast en roller in de grondverf douwen en dan over je klauwen smeren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Karina het volgende:
En ik zie dit nu pas, beetje door het slotje posten he?
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje TE, geen geduld voor, teveel gepriegel. Beetje zoals nagels lakken dat gaat bij mij ook altijd fout.
Niet zo moeilijk doen he?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Drie dimensies zijn wel degelijk drie.
Zeg je nu dat ik klauwen heb? Ik heb mooie slanke handen toevallig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lak je nagels wel voor je hoor, gewoon een kwast en roller in de grondverf douwen en dan over je klauwen smeren.
Heb jij weleens nagels gelakt dan? Het is net zoveel gepriegel, opletten dat het er niet naast komt en zo. En met een klein kwastje, lijkt er wel degelijk op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef sp3c het volgende:
het is dus gewoon helemaal niet zoals nagels lakken he
wat is deze nu weer
goed verhaalquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
opletten dat het er niet naast komt en zo. En met een klein kwastje
Tof! Niks mis met een beetje nerdy zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
is wel zen ja
ik doe altijd dit soort onzin omdat ik een nerd ben
[ afbeelding ]
is een soort bordspel, veelste ingewikkeld voor mij maar ik vind het reuze ontspannend om die mannekes te bouwen en te schilderen ... beetje verf en lijm op je vingers smeren ... dikke topzen
zal van de week eens kijken of ik een foto kan maken
Ik kon vorige zomer echt alleen maar harkpoppetjes tekenen, toen ik ziek was een cursusboek gedowload en elke dag een les gedaan. Begin je heel simpel met bolletjes en vierkantjes, maar het wordt steeds leuker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:14 schreef Karina het volgende:
Wat een creativiteit allemaal, ik kan echt niks, niet tekenen, geen muziek maken, niet dansen, geen verhalen schrijven, lijkt me zo leuk als je dat kunt
http://www.amazon.com/You-Can-Draw-30-Days/dp/0738212415quote:
Nee hoor, ik had nog nooit iets getekend wat ergens op leekquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
Je moet er ook wel aanleg voor hebben denk ik. Ik kan alleen van die harkenpoppetjes tekenen.
Zo kan ik geen computerspelletjes, ik ga altijd na 2 minuten al dood.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Karina het volgende:
Nou ja creatieve dingen zijn niet aan mij besteed.
ik win altijd, heel gek is datquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo kan ik geen computerspelletjes, ik ga altijd na 2 minuten al dood.
Neen altijd winnen is wat anders dan niet kunnen verliezen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef arjan1112 het volgende:
Vertel eens over zo een spel waarbij je altijd wint
sowieso drankspelletjes maar ik speel natuurlijk niet tegen jouquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef arjan1112 het volgende:
Vertel eens over zo een spel waarbij je altijd wint
Ik doe alleen weleens van die kaartspelletjes of zo'n candy crush gedoe.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
Ik verlies altijd eigenlijk. Daarom doe ik spellen waarbij je niet kunt verliezen
Oh god begin je weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:35 schreef arjan1112 het volgende:
ow
hm
whahaha
dacht aan een spel waarbij je wat er ook gebeurt altijd een zoen krijgt
dan win je altijd
......
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:35 schreef sp3c het volgende:
dat moet je met vooroorlogs spelen
die laat je gewoon winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |