abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16857131
Deel vijf alweer!
De laatste posts van het vorige topic zijn hier: NWO - Bilderberg - Illuminati deel 4 te vinden.

Na vier topics is het voor mij in ieder geval zonder enige twijfel bewezen dat Bilderberg bestaat. Dat ontkennen is als het ontkennen dat de aarde rond is. Maar de macht die deze groep bezit blijft natuurlijk een interresant onderwerp.
De NWO en de IIlluminati gaat mij nog altijd wat te ver. Maar het is zeker vermakelijk om te lezen.

Nog even een linkje (want zo gaat dan nou eenmaal in dit soort topics): De RVU zend momenteel een leuke serie uit over complotten en dergelijke. http://www.rvu.nl
Ook al denk je dat alles onzin is. Dankzij Muntz en Van de Wint is het sowieso leuk om naar te kijken. Bovendien bekend Onno Rudink (schrijf je dat zo) dat hij naar een Bilderberg conferentie is geweest en bevestigd hij enkele van de geruchten die in voorgaande topics zijn geplaatst.

pi_16857707
Maar even herhalen wat ik in het vorige topic heb gezegd.
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:46 schreef freud het volgende:
Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden zit. Ik ben het met M.ALTA eens dat de media niet echt betrouwbaar zijn. Hoe vaak er door bijvoorbeeld politici niet keihard is gelogen tegen de mensen ('I did not have sex with that woman')... Ik sta er af en toe echt van te kijken dat mensen nog steeds alles zo maar geloven van wat er op het nieuws is. Mensen nemen alle informatie aan zonder enige kritische blik, terwijl met de tijd van het internet het juist makkelijker is geworden om informatie te analyseren!
Maar goed, globale overnames, daar geloof ik niet in. Het hele doel van een NWO zou zijn eigen doelstellingen blokkeren. Mensen die ultieme macht willen, delen niet graag, maar om het te krijgen, moet je toch samenwerken. Mooie paradox.
Mee eens. De media van vandaag de dag proberen om zoveel mogelijk mensen naar hun krant/tvstation/etc te krijgen, en zijn er niet vies van om zelf maar wat feiten te gaan manipuleren. De media is nou eenmaal een machtig wapen en wordt al veel langer zo gebruikt. Ook bedrijven en politici maken hier veel gebruik van (bekijk de Irak oorlog maar eens voor veel voorbeelden). Ik vind het dan ook beangstigend hoeveel de gemiddelde burger allemaal meteen gelooft en zelf geen enkele poging onderneemt om iets te na te gaan of verder uit te pluizen. Het lijkt wel alsof men geen moeite meer wil doen als iets verder is dan de tv.
Maar ik heb hele erge moeite met alle NWO verhalen. Natuurlijk worden er dingen geheim gehouden voor de burgers door bedrijven en regeringen, dit is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Maar verhalen als "een paar honderd jaar oude club werkt samen met reptiel aliens d.m.v chemicalien uit vliegtuigen sproeien om zo de burger bevolking te brainwashen" vind ik gewoon te ongeloofwaardig.

Om maar eens een klein voorbeeldje te geven over de 'gevreesde' Bilderberg meeting: Ik heb de notulen van een vergadering in Sintra, Portugal (of het de echte notulen zijn is natuurlijk altijd discutabel) en wat ik daarin lees heeft niets te maken met wereld dominatie of wat dan ook. Slechts een panel van sprekers die het veel over geopolitiek hebben.

dinsdag 3 februari 2004 @ 20:47:52 #3
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_16860206
als je die club begint te onderzoeken begin dan bij bavarian Illuminatie (adam weishoupt) ....en het chemtrail verhaal zie ik persoonlijk niet als mind control maar eerder als nieuwe radar technieken !

wat betreft de Bilderberg organistaie...dat is maar zo'n klein gedeelte van het complete verhaal....... wie heeft de Federal reserves in handen en hoe is die bank aan zijn macht gekomen !

"Follow the Money"

Hint de Amsterdamse bankiers hebben er ook mee te maken !

pi_16861516
Het enige wat ik er allemaal wel leuk aan vind is dat Nederland er blijkbaar leuk in mee doet. Bilderberg, de banken, Shell enz.

En over die Amsterdamse banken. De totale buitenlandse schuld van de VS in haar eerste tientallen (ben vergeten hoeveel, en ben bron helaas ook kwijt) jaren stond uit bij Amsterdamse bankiers. Dus als je dat even in het complot plaatje brengt zou dat betekenen dat de Illuminati er al vroeg bij waren om de macht in de VS te krijgen.

dinsdag 3 februari 2004 @ 21:57:12 #5
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_16862442
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 19:15 schreef Num het volgende:
Deel vijf alweer!
De laatste posts van het vorige topic zijn hier: NWO - Bilderberg - Illuminati deel 4 te vinden.
Nog even een linkje (want zo gaat dan nou eenmaal in dit soort topics): De RVU zend momenteel een leuke serie uit over complotten en dergelijke. http://www.rvu.nl
Ook al denk je dat alles onzin is. Dankzij Muntz en Van de Wint is het sowieso leuk om naar te kijken. Bovendien bekend Onno Rudink (schrijf je dat zo) dat hij naar een Bilderberg conferentie is geweest en bevestigd hij enkele van de geruchten die in voorgaande topics zijn geplaatst.
Al die afleveringen van "De wereld verklaard" zijn echt geweldig. De heren politici en bestuurders leggen het allemaal samen met enkele professoren fijntjes uit.
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 4 februari 2004 @ 13:57:11 #6
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_16879146
quote:
The Money Lenders of Amsterdam
The next significant impact on history was made by the Jewish money lenders of Amsterdam. These money lenders had considerable influence in the "behind the scenes" politics. The Jewish Rabbi who were the religious and political leaders of the scattered Jewish people and the Jewish money lenders combined their forces in a group known as the "Elders of Zion." /5 From 1640 to 1689, these "Elders of Zion" in Holland plotted the English Revolution, and were lending money to the various factions.

These Jewish money lenders used their influence to elevate Mr. William Stradholder to Captain General of the Dutch Forces and then to William, Prince of Orange. Then, they arranged the meeting of William Stradholder with the English Duke of York's eldest daughter, Mary.

The Duke of York was next in line to be the King of England. In 1677, Prince William of Orange married Princess Mary of York. When the Duke of York suddenly died, Prince William of Orange and Mary became the next King and Queen of England in 1689.

Then, King William persuaded the British Treasury to borrow one and a quarter million British pounds from the Dutch bankers who had placed him in power. The terms of the loan were as follows:

The names of the lenders be kept secret and that they be granted a charter to establish a bank of England.

The directors of said bank be granted the legal right to establish the gold standard for paper currency.

That they be allowed to lend out 10 pounds of paper currency for every 1 pound of gold held on deposit.

That they be allowed to consolidate the national debt and secure amounts due as principal and interest by a direct taxation of the people.

This form of "fractional banking" would allow 50% yearly return on actual bank assets at an interest rate of 5% per year. And the people of England would pay the bill! A similar banking scheme would later appear in the United States with the Federal Reserve Act of 1913.
pi_16933349
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:47 schreef merlin693 het volgende:
als je die club begint te onderzoeken begin dan bij bavarian Illuminatie (adam weishoupt) ....en het chemtrail verhaal zie ik persoonlijk niet als mind control maar eerder als nieuwe radar technieken !

wat betreft de Bilderberg organistaie...dat is maar zo'n klein gedeelte van het complete verhaal....... wie heeft de Federal reserves in handen en hoe is die bank aan zijn macht gekomen !

"Follow the Money"

Hint de Amsterdamse bankiers hebben er ook mee te maken !

Die A'Damse bankiers zijn overigens Vrijmetselaars.

Wel leuk: moet je 's naar Amsterdam gaan, en tellen hoe vaak je het Vrijmetselaar logo ziet.

pi_16951522
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 02:34 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Die A'Damse bankiers zijn overigens Vrijmetselaars.

Wel leuk: moet je 's naar Amsterdam gaan, en tellen hoe vaak je het Vrijmetselaar logo ziet.

Nooit opgevallen, bedoel je dat oog? Of die twee 'vorken' die op elkaar inwijzen?

Noem eens een voorbeeldje, dan kan ik er volgende keer opletten als in in A'dam ben

vrijdag 6 februari 2004 @ 18:59:03 #9
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_16951864
ach soms gecombineerd !!

pi_17261997
Af en toe lees ik dit forum om mezelf te verwonderen over andere mensen. Maar in dit geval vraag ik me echt af hoe er zoveel mensen kunnen reageren zonder dat er feiten op tafel komen. De globale politiek van de laatste tijd beweegt inderdaad richting een nieuwe machtsverdeling, wat niet zo gek is aangezien er nogal wat verschuivingen zijn opgetreden sinds de val van het communisme. Dit bewijst echter tot nu toe niks. dus ik wil graag wat feiten zien (ik heb even deel 4 bekeken en wat op google bekeken maar feiten heb ik niet gevonden)
pi_17272677
wat denken jullie . is het symbool van de vrijmetselaars een verkapte davidsster , of andersom ?
kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_17292735
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 23:29 schreef MokroKees het volgende:
wat denken jullie . is het symbool van de vrijmetselaars een verkapte davidsster , of andersom ?
nee het zijn meetkundige instrumenten en al zou het lijken op een hexagram dan is dit symbool niet alleen door de joden gebruikt
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_17295021
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:31 schreef -Beestje- het volgende:
nee het zijn meetkundige instrumenten
duhuh..
quote:
en al zou het lijken op een hexagram dan is dit symbool niet alleen door de joden gebruikt
nee inderdaad het werd ook gebruikt door Rothschild
hmmmmzzz Rothschild en Vrijmetselarij.. zou d'r een link zijn ? ( voor de duidelijkheid , die vraag is rhetorisch )
pi_17295501
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:41 schreef MokroKees het volgende:

[..]

duhuh..
[..]

nee inderdaad het werd ook gebruikt door Rothschild
hmmmmzzz Rothschild en Vrijmetselarij.. zou d'r een link zijn ? ( voor de duidelijkheid , die vraag is rhetorisch )

dat meer mensen het zelfde symbool gebruiken of gebruikt hebben betekent niet dat ze een directe link hebben neem bijvoorbeeld een swastika dat word en werd ook door veel groepen en geloven gebruikt en om boedisme nu met nazisme te vergelijken gaat ook niet op.
trouwens vrijmetselaars hangen toch meer een gnosties christendom aan dus wat hebben zij met joden te maken(behalve dat christendom een afsplitsing is van het jodendom)
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  woensdag 18 februari 2004 @ 21:51:21 #16
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17297103
quote:
andersom de oorsprong van Vrijmetselaarij is al veel ouder !

Ik heb nog wel een mooi boek voor je Mokro ! "The Long lost secrets of Freemasonary"

ik mail je de FTP gegevens wel !

pi_17351475
Ik ben ein-de-lijk eens begonnen met lezen in dat boek. Het is idd. gruwelijk interessant

Leuk toeval is ook, dat ik net mijn meestergraad ontvangen heb.
  woensdag 25 februari 2004 @ 12:44:51 #18
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17352163
Gefeliciteerd E_O en veel leesplezier
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:01:22 #19
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17357904
Mokro ik denk dat je eerder naar Egypte heremetic link moet kijken dus gebruiken we een Woods pentagram en het Vrijmetselaars teken en doen een overlay

Kijk ook eens naar het onderzoek van Steve (jaime op dat andere board )

http://www.grahamhancock.(...)=1&i=157444&t=157444

as above ,as below

[ Bericht 7% gewijzigd door merlin693 op 25-02-2004 18:42:09 ]
pi_17357990
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:01 schreef merlin693 het volgende:
Mokro ik denk dat je eerder naar Egypte heremetic link moet kijken dus gebruiken we een Woods pentagram en het Vrijmetselaars teken en doen een overlay

[afbeelding]
Lijkt dit ook niet heel veel op die beroemde tekening van leonardo da vinci.

woensdag 25 februari 2004 @ 18:12:36 #21
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_17358093
nee ..het woods pentagram heeft geen gelijke hoeken ...zie de bovenste punt rijkt buiten de cirkel
  donderdag 26 februari 2004 @ 00:49:55 #22
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17366317
http://www.w8.nl/schallenberg.htm en http://www.w8.nl/Nijmegen.htm

Was Bilderberg hier ook bij betrokken?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17746366
Het wordt trouwens 2009 .
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:43:51 #24
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_17756305
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 02:24 schreef Cybarite het volgende:
Het wordt trouwens 2009 .
wat ?
pi_17757626
Geachte samenzweerders cq exposers, probeer er een beetje een lijn in te houden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')