Gek genoeg is die redenering best goed. Niet dat ik persé in een apocalyps geloof, denk ik wel dat de sfeer grimmiger wordt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:29 schreef pberends het volgende:
Links zet aan tot haat, racisme en discriminatie![]()
innovatie-topic.
Er worden daar dagelijks varkens ritueel geslacht, wat een arrogantie van de SP om zich daarmee te gaan bemoeien.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef pberends het volgende:
Mental Theo trots op doden jong varken
SP-kamervragen.
Hebben ze nou nooit is iets nuttigs te doen?
Het varken werd ook wel geslacht zonder Theo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef pberends het volgende:
Mental Theo trots op doden jong varken
SP-kamervragen.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het varken werd ook wel geslacht zonder Theo.
SP'er == Varkenknuffelaar
Ik vind het niet meer dan logisch. Vanuit de preventie-kant gezien. Het is toch logisch dat met meer migranten en gemiste integratie de haat jegens beide groepen toeneemt. En voor dat beleid is over het algemeen links. Daarnaast is de mens van natura al een beetje racistisch. Ook iets dat links niet snapt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gek genoeg is die redenering best goed. Niet dat ik persé in een apocalyps geloof, denk ik wel dat de sfeer grimmiger wordt.
Jammer dat je de reacties niet al te serieus kunt nemen. Blijkt wel weer dat de meeste users op dit forum eigenlijk kinderachtiger zijn dan pberends.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gek genoeg is die redenering best goed. Niet dat ik persé in een apocalyps geloof, denk ik wel dat de sfeer grimmiger wordt.
Dat gelul van Dierenbescherming ook weer. Zij willen dus ook dat natuurdocumentaires niet meer op tv uitgezonden worden?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef pberends het volgende:
Dat is wel zo, je stelling is dan ook wel redelijk confronterend.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer dat je de reacties niet al te serieus kunt nemen. Blijkt wel weer dat de meeste users op dit forum eigenlijk kinderachtiger zijn dan pberends.
Ach, ik lust die politieke cliché's rauw.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is wel zo, je stelling is dan ook wel redelijk confronterend.
Dat viel me nu pas op.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach, ik lust die politieke cliché's rauw.
du_ke blijft een hopeloos geval. Hij is rijp om een SP-zetel in te nemen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat viel me nu pas op.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:48 schreef Monidique het volgende:
pberends, je lust niets rauw, je bent niet confronterend, het is gewoon onzinnige bagger.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:48 schreef Monidique het volgende:
pberends, je lust niets rauw, je bent niet confronterend, het is gewoon onzinnige bagger.
Dubbele ontkenning, dus je beweert dat pberends zinnige dingen zegt. Ik onderschrijf dat voor de verandering.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:48 schreef Monidique het volgende:
Ik draag tenminste nog argumenten aan. Je valt me een beetje in simplistisch SP-retoriek. Beargumenteer eens waarom het bagger is ipv het bagger te noemen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:48 schreef Monidique het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |